BIM augusti 2019
Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!
Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!
Det låter väl perfekt :) Jag tror det är 5 av 7 dagar man ska tempa för att det ska funka även om 7 är det ultimata. Så skulle du missa någon dag eller behöva tempa tidigare eller senare så kan du alltid sätta den temperaturen som avvikande :)
Börja tempa så snart du kan om du funderar på det, det tar ett tag för appar och likande att lära känna dig. Vill du ha så har jag en rabattkod på Natural Cycles, kan skicka den i PM. Bara säg till :)
Har bim om 2 dagar . Ska jag vänta att testa på tisdag morgon?
Jag hade väldigt sen äl denna månad. Kom inte fören cd 16. Så är på äl +10 nu och bim på ons/tor. Har sen äl haft bruna flytningar, helbruna, trots mina progestrontabletter som ska hjälpa så jag inte får så.. Så jag är väldigt säker på att jag inte är gravid. Bara att vänta ut dagarna nu.
Jaha, kostar det? Är det appen som kostar? Temp med två decimaler har jag redan.
Jaha, kostar det? Är det appen som kostar? Temp med två decimaler har jag redan.
Yes, appen kostar :) Med rabattkod 299 kr/4 månader. Man får en gratis termometer också.
Hej!
Jag följer gärna med i tråden. Har BIM 17/8.
Spännande om det har gått vägen denna gång, lång väntan.
Hur går det för alla?
Har testat med äl-test ett par dagar nu och fått en stegring men aldrig fullt utslag. Idag hade det sjunkit igen så vet inte vad jag ska tro.. Har testat en gång om dagen sen dag 10.
Ja ska också börja tempa och beställt en med två decimaler, den jag har är inte sån hehe. Men ja kör med appen FLO, där kan man också lägga in kroppstemp och en himla massa annat för att kartlägga sin cykel, kan rekommendera den appen, gratis också :)