• Smiley01

    Sex med äldre - Är unga tjejer verkligen så oerfarna idag?

    Jag är 39 år och får mycket uppmärksamhet från unga killar som är runt 20 år och uppåt. När jag frågar varför de vill ligga med mig så får jag ofta höra erfarenhet. De vill ha bra sex med ngn som vet vad den vill ha mm.  

    Men jag undrar dock en sak. Är unga tjejer verkligen så oerfarna? De verkar galna och orädda och ligger runt som bara den.

    Jag har stött på killar på 25 år som legat med 100 tjejer. Finns väl tjejer som gjort samma resa med.

    Kan ni hjälpa mig att reda ut det här, tack.. :) 

  • Svar på tråden Sex med äldre - Är unga tjejer verkligen så oerfarna idag?
  • Storken
    Smiley01 skrev 2019-07-10 09:52:37 följande:

    Jag är 39 år och får mycket uppmärksamhet från unga killar som är runt 20 år och uppåt. När jag frågar varför de vill ligga med mig så får jag ofta höra erfarenhet. De vill ha bra sex med ngn som vet vad den vill ha mm.  

    Men jag undrar dock en sak. Är unga tjejer verkligen så oerfarna? De verkar galna och orädda och ligger runt som bara den.

    Jag har stött på killar på 25 år som legat med 100 tjejer. Finns väl tjejer som gjort samma resa med.

    Kan ni hjälpa mig att reda ut det här, tack.. :) 


    Tyvärr är det så att de flesta killar vill ligga med vilken tjej som helst, oavsett utseende och ålder, och det säger vad tjejen vill höra för att få göra det.

    Jag tror det är det som det handlar om.

    Och ja, jag är kille själv...
  • Anonym (Och)
    Storken skrev 2019-07-10 19:47:18 följande:

    Tyvärr är det så att de flesta killar vill ligga med vilken tjej som helst, oavsett utseende och ålder, och det säger vad tjejen vill höra för att få göra det.

    Jag tror det är det som det handlar om.

    Och ja, jag är kille själv...


    Japp, nära sanningen för många män. Instämmer.
  • Anonym (?)

    Du är en gammal desperat tant som de vet att de kan få ligga med. Unga tjejer är inte lika desperata och kan välja vem de vill.

  • Smiley01
    Anonym (?) skrev 2019-07-10 20:32:00 följande:

    Du är en gammal desperat tant som de vet att de kan få ligga med. Unga tjejer är inte lika desperata och kan välja vem de vill.


    Haha.. Och det har du koll på.. Tragiska människa!
  • Anonym (L)
    Anonym (Aha!) skrev 2019-07-10 10:06:21 följande:

    Unga tjejer ligger mindre nu än förr.

    De är osäkra, och så stirrar de på sin smartphone.


    Snarare så att dom är räddare pga alla män som våldtar när dom inte får som dom vill. Skulle aldrig vilja dejta idag.
  • Anonym (E.)
    Anonym (L) skrev 2019-07-11 13:47:27 följande:

    Snarare så att dom är räddare pga alla män som våldtar när dom inte får som dom vill. Skulle aldrig vilja dejta idag.


    Jag håller med... det är inte helt enkelt att vara ung och växa upp i dagens samhälle.
  • Anonym (Haha)
    Smiley01 skrev 2019-07-10 21:05:36 följande:

    Haha.. Och det har du koll på.. Tragiska människa!


    Uppenbarligen du som är tragisk och inte vill se sanningen;))
  • Anonym (Preben)
    Smiley01 skrev 2019-07-10 21:05:36 följande:
    Haha.. Och det har du koll på.. Tragiska människa!
    Fast det är ju sant.
  • SthlmBestWest

    Har alltid tänt på äldre kvinnor. Tror det mest är åldersskillnaden som gör det spännande. Skulle ju kunna vara din lärare, kompis morsa osv osv. Sådan som egentligen känns förbjudet

  • Smecker
    SthlmBestWest skrev 2019-07-11 19:40:50 följande:

    Har alltid tänt på äldre kvinnor. Tror det mest är åldersskillnaden som gör det spännande. Skulle ju kunna vara din lärare, kompis morsa osv osv. Sådan som egentligen känns förbjudet


    Är väl lugnt om dina kompisar går och kåtar upp sig på din morsa förmodar jag?
    Är du bara pantad, eller är du dum i huvudet på riktigt?
Svar på tråden Sex med äldre - Är unga tjejer verkligen så oerfarna idag?