• mimiii

BIM september 2019

Jag tänkte starta en tråd för BIM september!

BIM SEPTEMBER 2019

5e: mimiii

• Svar på tråden BIM september 2019
  • mimiii

Så kul med folk i tråden som plussar!! Lycka till till er alla som har BIM inom de närmsta dagarna, uppdatera gärna hur det går så att vi kan uppdatera listan :)

Jag är nu åp ÄL+10, (ÄL+8 enligt NC). Jag har testat negativt ÄL+8 och ÄL +9 och nu ska jag åka bort några dagar. Jag har tagit med mig några tester och hoppas att jag plussar därborta så att jag kan komma hem till mannen med ett positivt test. Vi brukar alltid köpa små presenter till varandra när vi reser och tänk att få slå in ett positivt test och ge det som present! Han längtar minst lika mycket som jag på att jag ska bli gravid, så det vore riktigt kul!

• Bettan84
    almqvist skrev 2019-09-01 07:29:59 följande:

Eftersom ni också kunde se två streck tog jag ett cb-digitalt. Jag är gravid! Så lycklig :)

Grattis !!!! Vad roligt !!
  • Bettan84

Efter 3 dagar blinkande gubbe visades den fasta gubben på ÄL testet idag wiho ! :) Var rädd att det skulle blinka i 5-6 dagar som vissa skrev . .

Vi hade sex alla 3 dagar och kommer mysa även ikväll . Håller tummarna att det tar sig denna gången

• Fladdriga svansen
    Bettan84 skrev 2019-09-01 08:22:38 följande:

Efter 3 dagar blinkande gubbe visades den fasta gubben på ÄL testet idag wiho ! :) Var rädd att det skulle blinka i 5-6 dagar som vissa skrev . .

Vi hade sex alla 3 dagar och kommer mysa även ikväll . Håller tummarna att det tar sig denna gången

Håller tummarna nu för er :)
    Sofiiakarin skrev 2019-09-01 08:37:12 följande:

Här är en till bild

Tycker mig se två streck rätt tydligt
  • Nextchapter

Åh grattis!!! :)

almqvist skrev 2019-09-01 07:29:59 följande:

Eftersom ni också kunde se två streck tog jag ett cb-digitalt. Jag är gravid! Så lycklig :)

• Sofiiakarin
    Fladdriga svansen skrev 2019-09-01 08:50:46 följande:

Håller tummarna nu för er :)Tycker mig se två streck rätt tydligt

En annan sa att det är negativt för det är färgrester...
  • Bettan84

[quote=79870319][quote-nick]Fladdriga svansen skrev 2019-09-01 08:50:46 följande:[/quote-nick]Håller tummarna nu för er :)

Tack snälla fina du , detsamma <3 !!!

Förra veckan plussade min syster som är 38 år ( barn nr.3 ) på första försöket !!. :)

Själv fyller man 35 nästa vecka och försök 2 för barn nr.2.

Det vore så mysigt att vara gravid samtidigt som sin syster :) (eller vara mammaledig under samma period )

Håller tummarna för alla oss här :).

• Nextchapter

Hej på er,

Har varit lite inaktiv här då jag bara väntat o väntat på den fertila veckan enligt min app.

När den väl kom försökte jag hålla koll på symtom på min kropp då vi inte köpt några ÄL test ännu. Men bara för de så beteer den sig inte som den brukar, känner inte alls av samma symtom som tidigare månader utan andra, vilket är sjukt typiskt nu när vi denna månaden verkligen kan försöka på riktigt.

Min mens blev ca 3 dagar sen förra ggn så allt blir ju kanske förskjutet, men det brukar ju appen justera också.

Aja, enligt appen hade jag ÄL igår och vi har fått till det i måndags, onsdags och igår iallafall. Förhoppningsvis även idag/kväll plus kanske nån mer dag beroende på om min kropp visar ÄL symtom eller inte. Vill inte ?tvinga? fram lusten o myset bara för att liksom.

Sen är det bara att hålla tummarna o vänta till BIM.

Som tur är har jag mkt o göra dessa veckor så förhoppningsvis slipper man analysera o vänta på samma sätt som förra månaden (som dock blev ett halvhjärtat försök) men det brydde sig inte hjärnan om utan den letade symtom ändå.. haha!

Ser så mkt fram emot att följas åt med alla här inne och jag håller tummar o tår för er! <3

Svar på tråden BIM september 2019