BIM september 2019
Jag tänkte starta en tråd för BIM september!
BIM SEPTEMBER 2019
5e: mimiii
Jag tänkte starta en tråd för BIM september!
BIM SEPTEMBER 2019
5e: mimiii
Tack för infon! Är så rädd att missa chansen om man "bara" har varannan dag :P
Testade mes äl test för första ggn denna månaden. Jag hade blinkande i 4 dgr, vi hade sex varje dag plus tre dagar efter blinkande gubbe. Om det inte tar sig denna gången vet jag inte om vi orkar mysa varje dag i en vecka igen, vi blev helt slut! Haha!
Hej tjejer. Har hamnat här på familjeliv efter många års frånvaro. Måste säga att det känns rätt så nervöst. Har två barn sedan tidigare och har en ny sambo sedan 9 år tillbaka. Vi försökte de första fem åren att bli gravida men inget hände. Så vi gav upp gemensamma barn och nöjde oss med det liv vi redan levde. Nu 9 år senare får jag en så kraftig molvärk några dagar efter ägglossning. Ont i svanken och molvärk i ljumskarna. Denna känsla hade jag senast när jag var gravid. Så om två dagar beräknas min mens starta. Jag är så nervös och undrar om någon mer känner såhär och om drömmen ändå kan bli sann? Jag har så svårt att tro att detta kan vara en graviditet men lever på hoppet. Detta är den närmaste känslan jag kan beskriva hur det var för mig när jag var gravid senast. Vad säger ni? Kram
Vill tillägga: molvärken sitter i och har inte försvunnit. Den kommer och går varje dag.
Nu har jag fått mensvärk. Ställer in mig på mens nu även de svaga strecken på testen.... :( blev ledsen nu..
Neej vad tråkigt :(
Jag har också fått lite mensvärk och bruna flytningar så det känns som det är kört den här cykeln :(
Nu har jag fått mensvärk. Ställer in mig på mens nu även de svaga strecken på testen.... :( blev ledsen nu..
Neej vad tråkigt :(
Jag har också fått lite mensvärk och bruna flytningar så det känns som det är kört den här cykeln :(
Förstår dig :) men spermierna kan ju leva länge när de väl är på plats i väntan på ägget ;) fick du fast gubbe? :)
Denna månad har jag avancerat från Clearblues ?vanliga? ÄL-test till det med dubbel hormonindikator. När jag blev gravid med första barnet var jag 31 och det tog sig på första försöker och andra barnet likaså, när man passerat 38 är det tydligen betydligt svårare. Men jag tror att jag var gravid föregående månad men fick tidigt missfall.
Håller tummarna för oss alla!
Ja jag skrev fel, myste från fast gubbe och tre dagar till, så har verkligen legat i så att säga ;)