• Anonym (visuellt perfekt)

Kan du som tjej bli kåtare om killen har snygg kropp?

Män är ju ofta mer visuella och kan gå igång rejält av en sexig kvinnokropp med välsvarvade proportioner men hur är det med er kvinnor? Många killar hänger på gymet med förhoppningen att de ska bli mer poppis bland kvinnor, men om man läser härinne så gillar sällan kvinnor gymkroppar på män?

Hur är det egentligen. Kan en riktigt snygg och välsvarvad manskropp göra er mer kåta och sugna på sex eller är det strunt samma? Hörde många tjejkvinnor stöna högt till männen i GOT så något ligger det väl i det?

• Svar på tråden Kan du som tjej bli kåtare om killen har snygg kropp?
  • MrKrips

Herregud vilken planer är du ifrån? Klart kvinnor precis som män blir helt till sig av en vältränad och sund kropp.

Hört talas om fysisk attraktion?

• MrKrips

Herregud vilken planet är du ifrån? Klart kvinnor precis som män blir helt till sig av en vältränad och sund kropp.

• MammAmma

Ja, det är klart att det kan suga till lite extra i magen om killen har vacker kropp. Jag reagerar likadant på vackra ansikten.

MrKrips skrev 2019-08-11 21:26:17 följande:

Herregud vilken planet är du ifrån? Klart kvinnor precis som män blir helt till sig av en vältränad och sund kropp.

Jag är inte så säker på det? Många hävdar att utseende inte spelar nån roll och att deras partners inte ens är särskilt snygga men att attraktionen finns där. Menar därför att fysisk attraktion kan finnas även om kroppen inte är bildskön? Eller vad säger du?
  • riboflavin

En riktigt snygg kropp kan få igång mig lite extra, men jag tycker inte att den klassiska "gymkroppen" är snygg alls så får mig går den typen av killar bort. Både för att det är oattraktivt att spendera all sin fritid på gymmet och för att jag ogillar kroppstypen.

Vid god typografi ska horungar inte förekomma.
  • MrKrips
    Anonym (visuellt perfekt) skrev 2019-08-11 21:31:51 följande:

Jag är inte så säker på det? Många hävdar att utseende inte spelar nån roll och att deras partners inte ens är särskilt snygga men att attraktionen finns där. Menar därför att fysisk attraktion kan finnas även om kroppen inte är bildskön? Eller vad säger du?

De flesta kvinnor tänder på en vältränad grov manskropp. Är inget nytt eller konstigt med det.
  • Anonym (Inte det minsta)

Nej, jag är helt ointresserad av killens kropp annat än till helheten. Så länge det inte handlar om grav övervikt. Jag intresseras av leendet, ögonen, charmen och till viss del utseendet i övrigt.

MrKrips skrev 2019-08-11 21:40:52 följande:
    De flesta kvinnor tänder på en vältränad grov manskropp. Är inget nytt eller konstigt med det.
    Vill gärna höra kvinnors åsikter i frågan!
  • MrKrips

Du ser ju det här. Är bara fula brudar som skriver att de inte går igång på kroppar.

Svar på tråden Kan du som tjej bli kåtare om killen har snygg kropp?