Inlägg från: Anonym (öh) |Visa alla inlägg
  • Anonym (öh)

    Maken vill egentligen vänta med ivf. Vad göra?

    Steril? Du har barn, har nyligen fått missfall två gånger och hade 10 äggblåsor vid äggplock? Hur går det ihop? 

  • Anonym (öh)
    Anonym (Kluven) skrev 2019-08-12 08:52:52 följande:

    Min exakta historia håller jag för mig själv. Men ja, jag e på medicinskterm steril. Ända möjligheten till graviditet e via IVF. Jag har 0 chans till graviditet på naturlig väg. Men de e inte de jag frågar efter i tråden! Varför måste man ifrågasätta alla trådar? Min sterilitet kom efter mina missfall för att stilla din nyfikenhet. Hade jag velat att hela historian skulle synas i tråden hade jag skrivit de från början. Men vill hålla den delen privat av många anledningar!!


    Det förstår jag, inte minst med tanke på hur märkligt det låter. Det kanske din man också tycker? Du skriver att han inte fattar?
  • Anonym (öh)
    Anonym (Kluven) skrev 2019-08-12 09:41:16 följande:

    De jag menar med % talen som Jag skrivit e dem vi som par fått efter utredning hos IVF kliniken. Så de e idividuella för oss som par. De sa att de även kunde ligga på högre än detta då vi har ett antal graviditeter bakom oss (dock även missfall)

    Tack vi ska prata igen när vi fått mina nya tsh prover. E de fortfarande höga får jag inte göra IVF heller än. De måste ligga på 2-2,5 max. De svaren får vi på onsdag.


    20% vid ostimulerad ägglossning?
Svar på tråden Maken vill egentligen vänta med ivf. Vad göra?