Inlägg från: Anonym (Trogen men inte lycklig som jag skulle kunna vara!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Trogen men inte lycklig som jag skulle kunna vara!)

    Ni som är otrogna hur känns det?

    Anonym (stackars) skrev 2019-08-13 08:46:29 följande:

    Så mannen är bara din hushållerska m.a.o?


    Haha men Gud så hemskt!
  • Anonym (Trogen men inte lycklig som jag skulle kunna vara!)

    Jag har länge varit nyfiken på detta med att vara otrogen, men jag vill inte vara det, men i min fantasi är jag det ändå! Jag känner bara att om jag skulle vara otrogen så tror jag att jag hade mått skit dåligt. Alltså min sambo är så snäll och en så fin och genomgod kvinna! Jag hade haft så dåligt samvete. Hade jag däremot känt ngn form av hat mot min partner så hade jag lätt kunnat vara otrogen. Men jag gör inte det. Jag älskar henne! Men vi har nästintill inget sexliv och jag är dödskåt! Vi är 2 kvinnor! Jag vet! Helt otroligt :D Jag tänder på både män och kvinnor, kvinnor tänder jag på både fysiskt och känslomässigt och män mest bara fysiskt. Jag har någon gång chattat med ngn och planerat att träffas men då själva planerandet att träffas fick mig att komma så hårt flera gånger kände jag inget behov av att ses IRL. vilket jag nog ändå aldrig hade gjort hahaha!

  • Anonym (Trogen men inte lycklig som jag skulle kunna vara!)

    Har även en fråga till er (främst män) som är otrogna-

    Vilka är ni? Jag har hört att det främst är den där "fotbollspappan" som bor i hus med fru och kids som oftast är de som är otrogna. Stämmer det? I så fall är det enligt mig sexigt på ngt sätt. Jag tycker ni alla är svin också, skull vilja örfila minst en av er!! Men samtidigt örfila er i syftet att ni blev provocerade till att typ trycka in mig mot er bil och knäppa upp och dra ner mina ljusblåa Lee jeans bara nedanför låren och sen trycka din hårda kuk mot min rumpa, sen knäppa upp min gant skjorta, flytta bh-n stoppa in handen och ta mig på brösten och samtidigt säga något i stil med "lek inte fin, för du vet själv att du vill ha en som mig" och sen tafsa på mig, dra ner mina byxor, trosor och gå ner på mig och slicka mig.. wow! Tänk om man hamnade i något sånt på riktigt. Hur stor tror ni sannolikheten faktiskt är att gifta familjefäder skulle våga gå så långt med ngn tjej/kvinna oavsett om de varit otrogna tidigare eller ej? Tror ni att de flesta män tänker något sexuellt om kvinnor som de stöter på? Jag får ju ofta blickar av män på typ ICA, oavsett om de är med sin fru och barn eller inte. Helt sjukt vad de tittar på mig och ler å så står deras fru och plockar tomater och äpplen liksom haha!

  • Anonym (Trogen men inte lycklig som jag skulle kunna vara!)
    Anonym (arrogant) skrev 2019-08-13 19:16:00 följande:

    Din sambo kanske skulle acceptera att du har sex med män? Vissa brukar inte ha något emot om partners kk inte är samma kön som en själv, då känner de att det inte är samma konkurrens.


    Nej men shit! Det skulle hon aldrig låta mig göra! Hon typ ogillar män för det första och sen så har hon sagt att hon aldrig skulle gå med på ett öppet förhållande. Synd på sätt och vis. Jag är öppen för det men det måste finnas regler och måste diskuteras igenom.
  • Anonym (Trogen men inte lycklig som jag skulle kunna vara!)
    Anonym (Etik) skrev 2019-08-13 19:58:46 följande:

    Klart man kollar in andra kvinnor även om man är gift, och kanske fantiserar lite, men jag låter det stanna vid tanken.

    Ditt scenario är tyvärr väldigt osannolikt, för hur stor chans är det att en okänd kvinna skulle ta positivt på ett sånt agerande?

    Högst troligt slutar det med en våldtäktsanmälan.


    *ler* Jo du har nog troligtvis rätt att många kvinnor inte skulle ta nått sånt positivt och att det skulle kunna sluta illa. Men jag känner att om jag (vilket jag gör) känner till en familjefar som jag vet spanar in mig, som har slängt blickar då jag t.ex haft skjorta där man har kunnat ana lite av bröstet men ändå classy och inte trash synligt och han tittat mkt på mig, görför att det finns en sexuell spänning. Det är nästan så att det kan göra lite lite ont mellan benen för att jag blir så kåt då vi varit där.. Här här skulle det ju kunna hända ngt, eller? Hur stor är chansen tror ni? Att han skulle våga om vi plötsligt befinner oss själva? Alltså att han (den rädda nutida mannen) skulle våga göra ett move?
  • Anonym (Trogen men inte lycklig som jag skulle kunna vara!)

    Ibland när jag slutat jobbet här i vår vackra stad Umeå, är jag på väg hem eller på AW med bussen så sätter det sig en man i närheten. Även här önskar jag att han hade vågat säga nått.. eller ena börjat prata lite. Men jag har ju upptäckt att många män är rädda idag. Typ för detta med "ME TOO" har ju gjort att män knappt vågar säga "hej". Så tråkigt!! De flesta män vet ju vart gränsen går och hur må beter sig. Det ör ju det som är sexigt. Med en man som vågar söka kontakt men som man känner vet var gränsen går och vart ngnstans mannen "bjuda in" till att kliva över gränsen eller inte bjuda in?? Eller??

  • Anonym (Trogen men inte lycklig som jag skulle kunna vara!)
    Anonym (----) skrev 2019-08-13 20:23:12 följande:

    Men ingen kan väl på allvar tro att ens partner är trogen om man nekat till sex i åratal?!


    Haha ja nä sannolikheten är ju minimal!
  • Anonym (Trogen men inte lycklig som jag skulle kunna vara!)
    Mella-Bella skrev 2019-08-13 20:34:02 följande:

    Jag gillar också den fantasin, hur tycker du att man ska ta ett första steg mot en okänd man för att han ska förstå att det är fritt fram (om han är intresserad) ? 


    Ja jag undrar samma sak! :)

    Jag ler alltid tillbaka då han tittar, jag tittar på han med den där blicken där jag inte bara tittar han i ögonen utan även på hans läppar, hans händer & hela honom. Jag kan till och med typ bita mig lätt på läppen och le.. Han ler tillbaka då. Har hänt att jag stått nära honom och "råkat" röra hans hand.

    Vill veta hur man visar intresse för en man på typ bussen också!
  • Anonym (Trogen men inte lycklig som jag skulle kunna vara!)
    Mella-Bella skrev 2019-08-13 20:34:02 följande:

    Jag gillar också den fantasin, hur tycker du att man ska ta ett första steg mot en okänd man för att han ska förstå att det är fritt fram (om han är intresserad) ? 


    Ja jag undrar samma sak! :)

    Jag ler alltid tillbaka då han tittar, jag tittar på han med den där blicken där jag inte bara tittar han i ögonen utan även på hans läppar, hans händer & hela honom. Jag kan till och med typ bita mig lätt på läppen och le.. Han ler tillbaka då. Har hänt att jag stått nära honom och "råkat" röra hans hand.

    Vill veta hur man visar intresse för en man på typ bussen också!
    Mella-Bella skrev 2019-08-13 20:34:02 följande:

    Jag gillar också den fantasin, hur tycker du att man ska ta ett första steg mot en okänd man för att han ska förstå att det är fritt fram (om han är intresserad) ? 


    P.s kul att äntligen höra ifrån en tjej som tycker om samma typ av fantasi.. Känns annars som ingen gör det.. Jag menar så jäkla tabu är det väl ändå inte hehe:)
  • Anonym (Trogen men inte lycklig som jag skulle kunna vara!)


    Dröm mannen att ha en affär med .. i alla fall i fantasins värld :)
  • Anonym (Trogen men inte lycklig som jag skulle kunna vara!)
    Anonym (Trogen men inte lycklig som jag skulle kunna vara!) skrev 2019-08-13 21:22:30 följande:

    Dröm mannen att ha en affär med .. i alla fall i fantasins värld :)


    Riktig DILF!!!!
  • Anonym (Trogen men inte lycklig som jag skulle kunna vara!)
    Mella-Bella skrev 2019-08-13 20:44:28 följande:

    Tycker dina fantasier scenarier som du beskrivit här är sjukt tändande!

    Det du beskriver nu är mer än jag skulle våga tyvärr, tror jag. Jag skulle helst önska att den okände mannen skulle ta första steget, ta tag i situationen och visa vart skåpet ska stå så att säga. Och han på nåt magiskt sätt visste att jag ville detta. Men knappast troligt att man skulle vara med om något sådant.

    Ursäkta OT ts hoppas det var ok.


    Jag förstår ju att det är skrämmande att ta det där steget. Men mer än jag har gjort framför honom för jag inte. Fattar han inte eller fattar med visar inte mer tydligt så kommer jag låta det vara och gå tillbaka till "tjenis-beteendet". Men det vore så tråkigt. Jag blir så kåt av att vara bara vara i närheten av varandra och tycker det är spännande och typ high light av hela besöket:)

    Jag vet känner (egentligen) samma som du, vill att mannen ska vara dominant :)
  • Anonym (Trogen men inte lycklig som jag skulle kunna vara!)
    Anonym (Bah) skrev 2019-08-13 21:00:36 följande:

    Hade en kund som alltid stod lite för nära när hon pratade med mig, alltid super urringat som hon vände till mina ögon, ibland ville hon ge krama till hälsning, uppmuntrade med kroppspråk till at ta på rumpan... kan lugnt säga att hon verkligen drev en uppåt väggarna.

    Dessvärre fick man aldrig chansen till annat innan hon flyttade eller så gillade hon bara uppmärksamheten.


    Men om hon inte hade flyttat, hade du då som man vågar flirta tillbaka? Hade du vågar göra ngt mer?

    Jag hade en kollega (manlig) på mitt jobb, man kunde jobba natt jour ngn gång. En gång tog jag ett sånt pass för jag vill testa på hur nätterna var, han jobbade då ett kvällspass. Jag kunde inte låta bli och önska att han hade vågar göra nått..! Vi flirtade hej vilt.. . Synd att han inget gjorde.. Hade kunnat varit så sexigt just på den arbetsplatsen (vågar inte säga men jag lämnar det åt fantasin) :P
  • Anonym (Trogen men inte lycklig som jag skulle kunna vara!)
    Mella-Bella skrev 2019-08-13 21:45:18 följande:

    Du verkar vara en härlig tjej så synd att du får gå och vara så svältfödd på sex när du så tydligt har så mycket passion inom dig. Har du pratat med din partner om problemet? Din relation låter ganska så torr tyvärr om jag ska vara ärlig...


    Tack :)

    Ja det är tyvärr så rent sexuellt. Händer ingenting. Min flickvän och jag hade skitbra sex och Mkt det första året eller kanske de första 2 åren. Mycket sånt som jag gillar, typ binda fast, dominera osv. En del lekar och Mkt fantasi. Sen med tiden var det nog jag som tappade intresset att ha sex med henne. Helt ärligt. Det var så mkt kring hennes barn och de kom plötsligt in på heltid och skulle bo med oss. Hur trevligt och inte så trevligt det än må ha varit så tog det död på attaktionen och sexet. Så på sätt och vis är det synd om henne också. Hon vill ju ha sex.. jag bara tänder på så mkt mer just idag. Det är jag ju märkt att ju "äldre" jag blir (är 34) ju mer vill jag ha och prova. Har tidigare inte varit jättetänd på män men börjar definitivt bli det. Gillar ju fortfarande tjejer/kvinnor men det är något med vissa män.. hehe :)

    Hur är det för dig, är du i en relation också?
  • Anonym (Trogen men inte lycklig som jag skulle kunna vara!)
    Anonym (Bah) skrev 2019-08-13 22:56:51 följande:

    Jo?rå, mkt flirt, nån kyss, lite händer här å var, men kunde bara några sekunder här och var, var ju på jobbet

    Men fysiskt fick hon inget före hon bokstavligen tog min hand och satte den på häcken vid en ?hej-kram? tillfälle, jag gör inget utan en öppen invit/förslag pga gift och sådant där.

    Var nästan samma sak med min riktiga affär, bortsett från att det inte var på jobbet, men hon fick göra första öppnandet över vänskapliga gränsen bara för att visa var skåpet stod, efter det hade vi rätt härligt en hel sommar innan vi avslutade för att återgå till vardagslivet.


    Ok :)

    Men du skrev "din riktiga affär" var det med en kvinlig (?) Vän till dig? Ibland blir jag så nyfiken på mina manliga vänner, om de ÄR otrogna mot sina fruar/flickvänner eller skulle de kunna tänka sig vara det/vill De? Finns det ngt sätt man kan märka om en manlig vän är intresserad eller öppen för det? Något män säger eller gör för att veta?

    Har du "bara" haft 1 affär? Vill du eller har du planerat att göra det igen och sist har ni barn osv?
  • Anonym (Trogen men inte lycklig som jag skulle kunna vara!)
    Anonym (Bah) skrev 2019-08-14 08:29:46 följande:

    Mja, vän blev hon efter sommaren, har sporadisk ytlig kontakt nuförtiden, då var hon en främmande kvinna man flörtat lite med då och då.

    Vi klickade just för att hon erbjöd nåt jag velat ha i många år, och antar att jag till skillnad från hennes man var villig (väldigt) att ge henne det.

    Planer på nya snedsteg.. nä, skulle nog kräva nåt lite extra för att göra det igen inom dem närmaste åren tror jag, men skulle bli glad om hustruns åsikt om öppet ändrades

    Tror du kan märka av om någon är lite villig beroende på hur positiva/negativa de låter om hemmalivet, sen kan du nog hjälpa ditt önskemål på traven med vanlig kvinnligt kroppsspråk, i.e gunga extra med rumpan och en blick över axel, lös urringad tröja m.fl saker för att öppna upp deras fantasi, vi killar är visuella, lyckas du komma in i en opassande situation så kan du alltid säga att det blir er hemlighet Säger han att han är gift och verkligen drar sig undan.. då är det nog kört, säger han det UTAN att dra sig undan, testa lite till.

    God jakt


    Tack för dina svar :)

    Får nan fråga vad hon erbjöd dig? :)

    Så om någon pratar mindre positivt om sin fru t.ex eller sitt Volvo vovve liv kan det vara en hint? Om han är singel Då? Jag ska testa dina tips om det visuella ;) Får se om det ger "utdelning".

    Hoppas också att din fru/sambo ändrar sig kring öppet. Undra om hon skulle vara mer öppen om hon fick göra det först, innan dig? Och du säger att du vill att hon får uppleva det och att du inte kommer göra nått?
  • Anonym (Trogen men inte lycklig som jag skulle kunna vara!)
    Anonym (Bah) skrev 2019-08-14 08:29:46 följande:

    Mja, vän blev hon efter sommaren, har sporadisk ytlig kontakt nuförtiden, då var hon en främmande kvinna man flörtat lite med då och då.

    Vi klickade just för att hon erbjöd nåt jag velat ha i många år, och antar att jag till skillnad från hennes man var villig (väldigt) att ge henne det.

    Planer på nya snedsteg.. nä, skulle nog kräva nåt lite extra för att göra det igen inom dem närmaste åren tror jag, men skulle bli glad om hustruns åsikt om öppet ändrades

    Tror du kan märka av om någon är lite villig beroende på hur positiva/negativa de låter om hemmalivet, sen kan du nog hjälpa ditt önskemål på traven med vanlig kvinnligt kroppsspråk, i.e gunga extra med rumpan och en blick över axel, lös urringad tröja m.fl saker för att öppna upp deras fantasi, vi killar är visuella, lyckas du komma in i en opassande situation så kan du alltid säga att det blir er hemlighet Säger han att han är gift och verkligen drar sig undan.. då är det nog kört, säger han det UTAN att dra sig undan, testa lite till.

    God jakt


    Hej & God eftermiddag :)

    Tack för dina svar!

    Får jag fråga vad det var hon gav dig som du velat ha och vad hennes man inte var villig att ge henne? Är nyfiken bara;)

    Gällande din frus åsikter om öppet förhållande- har du t.ex erbjudit henne att hon själv kan få hitta ngn på egen hand och testa (bara en gång) och att du inte kommer att göra det utan väntar tills hon har gjort det och att ni tar det därifrån? Eller är hon liksom HELT anti?
  • Anonym (Trogen men inte lycklig som jag skulle kunna vara!)
    Anonym (Trogen men inte lycklig som jag skulle kunna vara!) skrev 2019-08-14 18:39:36 följande:

    Hej & God eftermiddag :)

    Tack för dina svar!

    Får jag fråga vad det var hon gav dig som du velat ha och vad hennes man inte var villig att ge henne? Är nyfiken bara;)

    Gällande din frus åsikter om öppet förhållande- har du t.ex erbjudit henne att hon själv kan få hitta ngn på egen hand och testa (bara en gång) och att du inte kommer att göra det utan väntar tills hon har gjort det och att ni tar det därifrån? Eller är hon liksom HELT anti?


    OJ trodde jag inte citerat å svarat men jag hade visst det tidigare. OOPS! SORRY
  • Anonym (Trogen men inte lycklig som jag skulle kunna vara!)
    Anonym (Bah) skrev 2019-08-15 00:45:39 följande:
    Kan nog bara gissa på hennes sida, men efter att ha träffat han i affärer så kan jag nog gissa att 1ggr i månad och missionär är nog hans främsta sexuella egenskap.. tråkigare jäkel får man nog leta med ljus å lykta.

    Det jag fick njuta av var en väldigt hungrig och lagomt undergiven kvinna resten är min hemlighet.

    Anti mot öppet är bara förnamnet, var ett blankt nej blandat med en del skrattretande hot om fysiskt våld :-P
    Hej :) 

    Det där fattar jag inte, jag menar, vad är poängen med att dels nästan aldrig ha sex och sen när man väl har det så ligger han bara ovanpå sin fru/kvinna och juckar 5-10 gånger sen är det över.. Fy vad äckligt på något sätt. Då hade jag hellre varit utan och nekat all sexuell kontakt. Men det måste ändå vara svårt att veta 100 % om den man har en affär med verkligen talar sanning om sin partner.. (hmm?) 

    Låter i alla fall som ni hade det bra tsm, och jag respekterar att du vill hålla resten privat ;) Men detta med undergivenhet är något som jag också tycker om. Det finns så mkt man kan göra tsm sexuellt, så varför slösa hela jäkla livet på något så torrt och tråkigt som missionären??

    Jag har funderat mycket kring det där, varför stanna kvar? Jag vet att de flesta har sagt det många gånger förr, vi har barn, hus, ekonomi och gemensamt socialt nätverk/vänner/liv tsm, man kanske tom älskar sin fru/man känslomässigt, men inte rent fysiskt. Men tär det inte på en? 

    Jag har en kollega som var helt jäkla knäckt. Hon och hennes man hade i många år försökt att få barn tsm, efter en herrans massa år blev hon gravid, lyckan (speciellt då för henne) var total. Men, i (tror jag) månad 3-4 kommer han och berättar att han har träffat en ny. Han skulle vilja leva med denna kvinna. Jag tyckte så jäkla synd om henne, varje dag på jobbet såg hon helt förstörd ut. Då undrade man ju om det inte hade varit bättre för alla att hålla tyst om det. Men hennes man ville leva med den andra kvinnan, han upplevde att de inte hade ngt kvar. Jag vet inte om det var så att allt detta med att försöka bli med barn tärde på honom och när han väl träffade en kvinna som var intresserad så hade han hittat en väg ut så att säga?

    Oavsett var det enligt mig mkt dåligt skött av mannen.
  • Anonym (Trogen men inte lycklig som jag skulle kunna vara!)
    Anonym (Bah) skrev 2019-08-15 14:26:31 följande:

    Vi pratade inte om våra respektive, utan det var min spekulation av att ha mött han och min upplevelse av hennes aptit

    Jo, det var mkt illa skött av mannen, och dålig timing av moder natur, själv blev fick jag nån sorts nytändning och energi att försöka förbättra mitt eget bo, nog för att det ibland känns rätt meningslöst när man vet att folk inte förändras så lätt.


    Tjena!

    Undra om man kan få "nytändning" just för att man på ngt vis "lever farligt" och att det sig blir en kick. Sen när man har fått vad man vill sexuellt och går tillbaka så inser man kanske också att saker kanske ändå inte är så roliga ändå. Men jag hoppas ändå att du ska få mer sex ;) För min del vill min sambo men inte jag. Däremot är jag sjukt kåt nästan hela tiden. Det räcker att jag går förbi ngn man som jag tycker är manlig och sexig så ser jag hela sexscenen framför mig och även med vissa kvinnor/tjejer! Ibland är man tvungen att "gå på toa" på jobbet:) Så är det då man är sexuellt frustrerad!
Svar på tråden Ni som är otrogna hur känns det?