• tinylove

    Bf Mars 2020 i Sthlm

    Hej, 

    hittar ingen grupp för oss som väntar barn i Mars och som bor i Sthlm så jag startar en...

    Klara heter jag, är 37 år och väntar mitt och min mans tredje barn med
    bf 20/3-2020.

    Vid tidigare graviditeter har vi blivit en grupp mammor som mötts här på fl och sedan setts irl vilket har varit kul, roligt om det kan bli så denna gången också Glad

    Välkomna!

  • Svar på tråden Bf Mars 2020 i Sthlm
  • tinylove

    Fyll i dina uppgifter och copy paste så har vi en uppdaterad lista!


     


    * Klara 37år, Enskede. BF 20/3-2020

  • tinylove

    Fyll i dina uppgifter och copy paste så har vi en uppdaterad lista!


     


    * Klara 37år, Enskede. BF 20/3-2020

  • Ise

    Hej!
    Kan jag hoppa in även fast jag har prel bf i april? Har också haft fysiska träffar med mammor från tidigare grupper så är gärna med i denna då jag inte hittar någon annan likadan :)

  • tinylove
    Ise skrev 2019-08-14 13:59:08 följande:

    Hej!
    Kan jag hoppa in även fast jag har prel bf i april? Har också haft fysiska träffar med mammor från tidigare grupper så är gärna med i denna då jag inte hittar någon annan likadan :)


    självklart!! bara kul Skrattande 


    lägg in dina uppgifter i listan om du vill...
    Var i sthlm bor du?
    när är din bf?

    tråden borde hetat "Bf feb-apr 2020 i sthlm" ist men nu går det inte att ändra namn Obestämd

  • Ise
    * Klara 37år, Enskede. BF 20/3-2020
    * Ise 32år, Sköndal. BF 11/4-2020

  • Klintttan

    Hoppar in jag med här:) Heter Linnea, 30 år och väntar mitt första barn. Jag bor ca 20 min utanför Stockholm. Har bf 19 mars :)

  • tinylove
    Klintttan skrev 2019-08-14 16:08:09 följande:

    Hoppar in jag med här:) Heter Linnea, 30 år och väntar mitt första barn. Jag bor ca 20 min utanför Stockholm. Har bf 19 mars :)


    FörstaBf2020 skrev 2019-08-14 17:29:00 följande:

    Hej! Heter Julia, är 25 år och bor i södra Sthlm. Väntar första barnet med bf 2 mars 2020 :)


    Hej, va kul!!


    släng in era uppgifter i listan så kan vi ha lite koll på varandras bf och om man  (i gravidhjärnan) glömmer var den andre bor etc  

    Hur mår ni alla? jag är i v.9 och mår illa varje dag och är så trött...ska försöka ta prover och se om jag har nån brist...är liksom tröttare än normal gravidtrötthet av vad ja minns hur det var...har två barn sen tidigare.

  • Ise

    Välkomna och grattis! :)

    Jag mår faktiskt oförskämt bra, men har aldrig tidigare haft några direkta symptom heller. Min mage är lite kaos bara och jag är tröttare än vanligt. Men det är allt och jag hoppas det håller i sig så!

Svar på tråden Bf Mars 2020 i Sthlm