• Anonym (Milf)

    Nybörjare analsex

    Haft analsex ett par ggr och gillar det, men skulle vilja få lite mer tips:). Tänkt köpa analplugg för att "mjuka" upp först innan och överraska maken med denna, haha. Hur länge ska den vara inne för att det sen ska gå lättare eller räcker det under förspelet? Önskar även tips på ställningar. Kört doggystile, men undrar om man typ ska ge sig på att rida maken "vänd åt andra hållet" (gör det vaginalt ganska ofta,), men då köra i nr 2 istället ;)

  • Svar på tråden Nybörjare analsex
  • Anonym (.)

    Hur länge den ska sitta i beror nog på hur tight (och van) du är och hur grovt utrustad din man är.

    Ett par minuter eller lite mer borde nog räcka om pluggen är tillräckligt stor och mannen inte är supergrov.

    Är väl bara att prova och se vilka ställningar som känns skönt för er. Vi kör ibland på magen med kudde under magen, ibland doggy och ibland typ missionären, fast med benen typ uppe på mannens axlar.

  • LuciferIV

    Plugg brukar räcka någea minuter, om vi kör med det. Oftast sitter den i längre dock då hon gillar känslan, och skönt när man knullar vaginalt.

    Angående ställningar så funkar alla som funkar vaginalt.

    Våra favoriter är hon liggandes på mage (gärna med en kudde under höften) eller missionärer med hennes ben på mina axlar.

    Skeden tycker hon är väldigt skönt, jag tycker inte den känns så mycket.

    Rida gör vi ibland, vanliga hållet, men oftast är det jag som sköter knullandet, då hon gillar att vara undergiven.

    Om ni inte provat, använd en dildo vaginalt samtidigt, supetskönt för båda.

  • Anonym (Bäst)
    Starlite skrev 2019-08-14 22:20:53 följande:

    Hade vart skoj om sambon också ville testa på men har fått tydliga instruktioner att exit only.


    Oflyt... min fru älskar att bli ordentligt knullad bak, och att jag fyller henne med sats!

    Vi ska även testa ATM snart... Riktigt porrigt och snuskigt!

    Har faktiskt svårt att bli riktigt kåt på en kvinna om hon inte gillar att ta emot i alla 3 hålen. 2 av 3 är INTE tillräckligt för ett bra och varierat sexliv enligt mig.
  • KimLinnefeldt
    Anonym (Bäst) skrev 2019-08-14 22:41:37 följande:
    Oflyt... min fru älskar att bli ordentligt knullad bak, och att jag fyller henne med sats!

    Vi ska även testa ATM snart... Riktigt porrigt och snuskigt!

    Har faktiskt svårt att bli riktigt kåt på en kvinna om hon inte gillar att ta emot i alla 3 hålen. 2 av 3 är INTE tillräckligt för ett bra och varierat sexliv enligt mig.
    ATM? Ligga med en bankomat?
  • Anonym (Bäst)
    KimLinnefeldt skrev 2019-08-15 10:35:18 följande:

    ATM? Ligga med en bankomat?


    Ass-To-Mouth
  • Qami
    KimLinnefeldt skrev 2019-08-15 10:35:18 följande:

    ATM? Ligga med en bankomat?


    Haha, när mannen drar ut följer det med en femhundring ;)
  • LuciferIV
    Qami skrev 2019-08-15 11:11:29 följande:

    Haha, när mannen drar ut följer det med en femhundring ;)


    Är det nån halvlaglig variant av svarta pengar, dvs bruna pengar?
  • Qami
    LuciferIV skrev 2019-08-15 11:20:51 följande:

    Är det nån halvlaglig variant av svarta pengar, dvs bruna pengar?


    Det beror sig på om du tackar ja eller nej till kvitto, du vet det där vita som sipprar ut efter en stund :)
  • LuciferIV
    Qami skrev 2019-08-15 11:27:21 följande:

    Det beror sig på om du tackar ja eller nej till kvitto, du vet det där vita som sipprar ut efter en stund :)


    Haha, du har ju nästan (men bara nästan) sjukare humor än mig.
Svar på tråden Nybörjare analsex