Inlägg från: Flörttomten |Visa alla inlägg
  • Svar på tråden Vilka går utan trosor?
  • Flörttomten
    Anonym (Grabben bredvid) skrev 2019-08-18 10:50:30 följande:
    Jag utgår ifrån att du även har frågat din mamma. Hon hade inga trosor på sig sist jag träffade henne...

    Jag skall fråga min 80 åriga gamla mamma om hon känner igen dig...
  • Flörttomten
    Anonym (Grabben bredvid) skrev 2019-08-18 11:15:27 följande:
    Gör det och fråga varför det gör ont när hon sitter ner.

    Jag trodde det berodde på hennes hemorrojder...
  • Flörttomten
    Anonym (Men va) skrev 2019-08-18 11:35:34 följande:
    Varför skulle man vilja gå runt utan trosor? Alla kvinnor har mer eller mindre flytningar, ska dessa då kladda ner byxorna eller kjolen? Känns sjukt ofräscht om du frågar mig.

    Men jag har inte frågat dig...bara alla andra...
  • Flörttomten
    Anonym (Men va) skrev 2019-08-18 11:51:30 följande:
    Varför så otrevlig? Varför får jag inte svara, det är ett öppet forum...?

    Ber om ursäkt...du har rätt alla har ju rätt att yttra sig...
  • Flörttomten
    Anonym (Eyes without a face) skrev 2019-08-18 11:50:52 följande:
    Håller i princip med dig men hemma bryr jag mig inte. Skönt och bra att lufta.

    Låter som en sund vana...har hört att det är bra att lufta underlivet lite då och då...
  • Flörttomten
    Anonym (53-åringen) skrev 2019-08-18 14:48:33 följande:
    Jag har sällan trosor på mig,då jag ofta har tajta byxor eller skinnkjol på mig,och jag tycker det känns skönare än att ha stringtrosor på mig.

    Går du utan trosor vinter som sommar??
  • Flörttomten
    Anonym (50-åriga damen) skrev 2019-08-18 15:12:17 följande:
    Jag har inga problem med flytningar så jag går oftast troslös då jag är ledig, då jag är på jobbet har jag alltid trosor. Tycker det är skönt att slippa trosor. Idag är jag ledig så ja, jag är troslös.

    Du har tur som inte har problem med flytningar... Låter som en väldigt härligt trevlig vana och dag tycker jag...
  • Flörttomten
    Anonym (Grabben bredvid) skrev 2019-08-18 15:47:22 följande:
    Lätt hänt att något halkar in då.

    Vadå är du sugen eller?!?!
  • Flörttomten
    Olydig77 skrev 2019-08-18 16:53:00 följande:
    Jag går utan både trosor o BH idag. Underbart om ni frågar mig. ( Mina flytningar har upphört sen jag började gå utan trosor. )

    Oj du va mig en fri tjej...din kropp får verkligen luftas...får man fråga vad du har på dig? Ser att du också är lyckligt lottad som inte har flytningar...
  • Flörttomten
    Olydig77 skrev 2019-08-18 16:53:00 följande:
    Jag går utan både trosor o BH idag. Underbart om ni frågar mig. ( Mina flytningar har upphört sen jag började gå utan trosor. )

    Måste fråga hur ofta går du utan trosor och bh?? Händer typ varje dag?? Skönt att dina flytningar slutat efter att du upphört bära trosor...
  • Flörttomten
    Pussan skrev 2019-08-18 22:49:56 följande:
    Idag har jag inte haft någonting på mig över huvud taget på hela dagen. Skönt med lediga dagar och man slipper gå ut!

    Haha...typ så har jag varit klädd idag....håller med det är skönt med sådana dagar och man inte behöver gå ut...
  • Flörttomten
    Anonym (Intressant) skrev 2019-08-18 23:17:11 följande:
    Upplever också mindre flytningar sen jag började gå utan . Nu är det starkt kopplat till cykeln och pga p spruta så är bekymmer nästan noll förutom lite då jag borde ha mens. Fler borde sluta förvara sitt heliga i trosor som allt som Oftast är i syntet material. Hatar dock att gå till gym eller i kortare kjol utan.

    Låter som att det verkar vara en bra att inte bära trosor om det har en sådan bra inverkan på era flytningar... Förstår varför du hatar att gå med trosor på gymmet....men under kjolen nja....
  • Flörttomten
    Anonym (53-åringen) skrev 2019-08-19 19:42:00 följande:
    På vintern har jag oftast tajta skinnbyxor på mig,och är troslösa oftast då också.

    Okej men är det inte kallt om fiffi och rumpan då??
  • Flörttomten
    Anonym (53-åringen) skrev 2019-08-19 20:08:46 följande:
    Nej,det är det inte.

    Vilken tur...det låter så skönt att kunna gå utan underkläder....har själv lite svårt att göra det...vill gärna att den ligger på plats i uniformsbyxorna....
  • Flörttomten
    Anonym (789) skrev 2019-08-20 00:19:10 följande:
    Hemma går jag utan. Använder ändå bara mjukisar eller pyjamas så det gör inget om det blir lite fläckigt på insidan. Använder två par som jag varierar mellan och båda åker i tvätten efter en vecka. Men att gå hemifrån i jeans eller kjol utan? Tvi vale.

    Ja visst är det skönt att gå utan underkläder då man är hemma...ja fläckar går bort i tvätten... Hehe...tvi vale var roligt sagt...hihi
  • Flörttomten
    Olydig77 skrev 2019-08-20 17:33:59 följande:
    Efter en dag på jobbet så åker BH o trosor av så fort jag kommer hem( om jag inte ska träna eller iväg på nåt). Är jag ledig o bara hemma så kommer det oftast inte på några underkläder överhuvudtaget.

    Precis samma som mig faktiskt...så fort jag kommer hem från jobbet så åker alla kläder av....och nu är jag hemma och kläderna har åkt av...
Svar på tråden Vilka går utan trosor?