• Anonym (Så äckligt)

    Min bästa vän har sex med en gubbe

    Jag tycker bara detta är sååå äckligt.

    Skulle igår äntligen få träffa min bästa kompis pojkvän. Sitter och väntar på dom på fiket och ser henne komma med en gubbe!! Han är 25 år äldre än henne. Haha alltså jag visste inte om jag skulle skratta rakt ut! Dom är tillsammans och har setts i ett par månader.

    Jag fattar det inte?? Hon är en sån fin tjej och så är hon tillsammans med honom? Hur kan man vilja ha sex med en som är så mycket äldre? Fyfan jag fattar inte.. Jag satt och var trevlig under fikan men satt bara och tänkte på HUR?

  • Svar på tråden Min bästa vän har sex med en gubbe
  • Anonym (Dani)
    Anonym (Kim) skrev 2019-08-22 08:22:31 följande:

    Men lägg ner! Din kompis ligger med vem hon vill. Luktar avundsjuka lång väg. Tänk så härligt sex de har med hans erfarenhet och hennes ungdomliga entusiasm.


    Ja, läste en artikel om en tjej i 20-års åldern som blev ihop med en mycket äldre man. Tror han var 20-25 år äldre.
    Hon har mer orgasmer än sina jämnåriga väninnor.
  • Anonym (Anonym 666)
    Anonym (Så äckligt) skrev 2019-08-19 20:22:16 följande:

    Jag vet att jag egentligen inte har med det att göra och jag har inte sagt något till henne. Men eftersom vi är vänner borde jag ju ändå kunna ta upp det med henne? Jag FÖRSTÅR verkligen inte! Han såg verkligen ut som en gubbe också jämfört med henne.


    Du får tycka vad du vill om vad du borde kunna prata om, det betyder inte att du har rätt att pissa på hennes lycka med dina egna fördomar.

    Man kan vända på steken o undra vad han gör med ett "barn" i sammanhanget. Vad din kompis ser hos honom? Antagligen en fin personlighet, och så kanske han är bra i sängen.

    Exempel på andra "äckliga" par:
    Celine Dion och René Angélil (26 år)
    Catherine Zeta Jones och Michael Douglas (25 år)
  • Anonym (unga hustrun)

    Skärpning. Är hon din vän så var glad över hennes kärlek. Jag själv blev tillsammans med min make när jag var 18 och han 41. 1,5 år senare gifte vi oss och 10 månader senare kom första barnet. Vi är lyckliga tillsammans och bra för varandra. Har någon problem med det bryr de sig inte om mig.

  • Anonym (Gubbe)
    Anonym (Dani) skrev 2019-08-22 15:56:24 följande:
    Jo. Finns många mogna kvinnor som söker yngre än 30.
    Det är mer vanligt att kvinnor vill ha 30+ än under 30 
  • Förkrossad45
    Anonym (Melina) skrev 2019-08-22 12:07:15 följande:

    Wow, så moget av dig att kalla mig stinkfitta. Lyckades tydligen trampa på en öm ta, då du måste ta till personangrepp sådär.

    Pratade jag om dig eller???


    Du pratade om gubblukten, jag har inte den men jag svarade med samma mynt. Tåöm mycket?
  • Anonym (A)
    Anonym (unga hustrun) skrev 2019-08-22 22:48:00 följande:
    Skärpning. Är hon din vän så var glad över hennes kärlek. Jag själv blev tillsammans med min make när jag var 18 och han 41. 1,5 år senare gifte vi oss och 10 månader senare kom första barnet. Vi är lyckliga tillsammans och bra för varandra. Har någon problem med det bryr de sig inte om mig.
    +1
  • Anonym (Melina)
    Förkrossad45 skrev 2019-08-26 19:16:41 följande:
    Du pratade om gubblukten, jag har inte den men jag svarade med samma mynt. Tåöm mycket?
    OK jag fattar...du har tydligen gubblukt så du tog åt dig.
    Jag talade generellt medan du gick till personangrepp. Rätt stor skillnad faktiskt.

    Inte ett dugg tåöm. Du verkar inte själv så mogen trots din ålder. Jag bryr mig inte, har massor av snygga unga killar att välja på så gamla gubbar får tycka vad de vill. De kan drömma vidare.
  • Anonym (Yes)
    Anonym (Kim) skrev 2019-08-22 08:22:31 följande:

    Men lägg ner! Din kompis ligger med vem hon vill. Luktar avundsjuka lång väg. Tänk så härligt sex de har med hans erfarenhet och hennes ungdomliga entusiasm.


    Hon får passa på så länge han får upp den...
  • Anonym (Yes)
    Anonym (Eh va??) skrev 2019-08-22 09:04:07 följande:
    Finns ju verkligen ingenting att vara avundsjuk på! Jösses... Så dumt!

    Dessutom kan jag helt säkert säga att jag är bra mycket bättre i sängen nu som 40+ än jag var som 20 åring, det gäller nog för många kvinnor (de flesta?)

    Därav passar egentligen äldre kvinnor bättre ihop med yngre män än tvärtom.

    När jag var 23 var män i 50 års åldern äckliga gubbar!
    Ja, rent sexuellt passar en yngre man och en äldre kvinna bäst.
  • Anonym (Yes)
    Anonym (Gubbe) skrev 2019-08-24 12:53:53 följande:
    Det är mer vanligt att kvinnor vill ha 30+ än under 30 
    Män är bäst mellan 30 och 40. Innan 30 är de pojkar och efter 40 är de gubbar.
  • Förkrossad45
    Anonym (Melina) skrev 2019-08-26 22:01:45 följande:

    OK jag fattar...du har tydligen gubblukt så du tog åt dig.

    Jag talade generellt medan du gick till personangrepp. Rätt stor skillnad faktiskt.

    Inte ett dugg tåöm. Du verkar inte själv så mogen trots din ålder. Jag bryr mig inte, har massor av snygga unga killar att välja på så gamla gubbar får tycka vad de vill. De kan drömma vidare.


    Har ingen aning om vad ditt sanslösa babbel ska betyda men anar att du försökte förolämpa mig eller nåt...

    Jag skulle aldrig drömma om ett äckligt, bittert litet spån som dig. Har min tjej och hon har ett hjärta av guld till skillnad mot en inkrökt moraltant som dig.

    Det hjälper inte hur mycket pojkkuk du skryter om att du får du är ändå den sippa mön och den inskränkta själen här.
  • Tecum
    Anonym (Yes) skrev 2019-08-27 08:29:30 följande:
    Män är bäst mellan 30 och 40. Innan 30 är de pojkar och efter 40 är de gubbar.
    Vad är motsvarande för kvinnor? När går de från flickor till tanter? Vid 40...
  • Anonym (Dani)
    Tecum skrev 2019-08-27 09:22:12 följande:
    Vad är motsvarande för kvinnor? När går de från flickor till tanter? Vid 40...
    Tidigare. Många känner sig gamla redan vid 25.
  • Anonym (Yes)
    Tecum skrev 2019-08-27 09:22:12 följande:
    Vad är motsvarande för kvinnor? När går de från flickor till tanter? Vid 40...
    Kvinnor är väl bäst mellan 18 och 40 skulle jag tro, även om män gubbar till sig fortare än kvinnor tantar till sig.
  • Anonym (Melina)
    Förkrossad45 skrev 2019-08-27 08:34:20 följande:
    Har ingen aning om vad ditt sanslösa babbel ska betyda men anar att du försökte förolämpa mig eller nåt...

    Jag skulle aldrig drömma om ett äckligt, bittert litet spån som dig. Har min tjej och hon har ett hjärta av guld till skillnad mot en inkrökt moraltant som dig.

    Det hjälper inte hur mycket pojkkuk du skryter om att du får du är ändå den sippa mön och den inskränkta själen här.
    Nej, jag märker att du har svårt att fatta vad personangrepp är. 
    Du får tycka vad du vill. jag skulle ändå aldrig se på gubbslem ändå. 
    Inte ens nu ägnade jag mig åt personangrepp, till skillnad från dig. 

    Sanningen svider va?
  • Förkrossad45
    Anonym (Melina) skrev 2019-08-30 14:43:40 följande:

    Nej, jag märker att du har svårt att fatta vad personangrepp är. 

    Du får tycka vad du vill. jag skulle ändå aldrig se på gubbslem ändå. 

    Inte ens nu ägnade jag mig åt personangrepp, till skillnad från dig. 

    Sanningen svider va?


    Vet om du har läst mina inlägg och förnekar det du läst eller om du helt enkelt är dum i huvudet. Jag tror jag bettar på det senare...

    Vilken sanning lilla vän? Vet du ens vad du pratar om?
  • Ocdkille

    Är väl skitsamma vilken åldersskillnad det är det viktiga är att dom gillar varandra. Är själv kass på att gissa ålder på folk och skiter i det. Ifall två personer är ihop så skiter jag i deras åldersskillnad så länge som dom är vuxna.

  • Anonym (Melina)
    Förkrossad45 skrev 2019-08-31 23:07:20 följande:
    Vet om du har läst mina inlägg och förnekar det du läst eller om du helt enkelt är dum i huvudet. Jag tror jag bettar på det senare...

    Vilken sanning lilla vän? Vet du ens vad du pratar om?
    Sanningen att de flesta tjejer inte föredrar gamla gubbar. För den delen använder du ett språk som en barnrumpa trots din ålder. Om du inte kan diskutera som en vuxen utan personangrepp är jag rätt klar med dig.
Svar på tråden Min bästa vän har sex med en gubbe