BF MAJ 2020
Hej!! Plussade med CB digital på BIM-4 idag :) om allt går som det ska säger appen beräknad födsel 1 maj 2020! Risken är stor för missfall men vi väntar ju barn, eller hur? Häng med vet ja! Kram <3
Hej!! Plussade med CB digital på BIM-4 idag :) om allt går som det ska säger appen beräknad födsel 1 maj 2020! Risken är stor för missfall men vi väntar ju barn, eller hur? Häng med vet ja! Kram <3
Tror mer och mer att det är bäbisen jag känner, eftersom det ofta är samma ställen och tider. Skulle inte ta gift på det, men misstänker starkt.
Ni andra som känt rörelser, blir det tydligare för er med?
Hahaha, gud vad jag skäms!
De håller på att lägga ny asfalt utanför mitt lägenhetshus och jag var påväg hem från bussen efter ett besök på barnmorskemottagningen.. Så fort jag kände lukten av asfalten och ångorna började jag hulka och var otroligt nära på att spy rakt ut! Folk cyklade och gick förbi mig och kollade konstigt på mig medan jag gick framåtlutad i rask takt och hulkade..
Jäkla tur det inte flög ut en pizza på gatan! Usch, vägrar gå ut mer idag! Hade ingen aning som att man kunde må så illa av asfaltslukt, haha!
Hej! Fattar verkligen inte familjeliv ???? hur som helst är jag ute efter att komma med i en fb-grupp för bf maj 2020 (jag har bf 1/5). Vill någon snäll själ hjälpa mig! ??
Så mysigt! Har du något läge som du känner bäst? För mig är det sittande och ibland om jag ligger på sidan. Ryggläge (som det oftast tipsas om) är helt hopplöst, känner inte ett smack.
Så mysigt! Har du något läge som du känner bäst? För mig är det sittande och ibland om jag ligger på sidan. Ryggläge (som det oftast tipsas om) är helt hopplöst, känner inte ett smack.
Vilken vecka är ni i som känner av bebisen?
Senaste veckan har jag känt som att något petar lite svagt där livmodern är, men är ju omöjligt att veta om det är bebis eller gas som lurar en! Är bara i vecka 16 så lite tidigt än kanske...
Senaste veckan har jag känt som att något petar lite svagt där livmodern är, men är ju omöjligt att veta om det är bebis eller gas som lurar en! Är bara i vecka 16 så lite tidigt än kanske...