BF MAJ 2020
Hej!! Plussade med CB digital på BIM-4 idag :) om allt går som det ska säger appen beräknad födsel 1 maj 2020! Risken är stor för missfall men vi väntar ju barn, eller hur? Häng med vet ja! Kram <3
Hej!! Plussade med CB digital på BIM-4 idag :) om allt går som det ska säger appen beräknad födsel 1 maj 2020! Risken är stor för missfall men vi väntar ju barn, eller hur? Häng med vet ja! Kram <3
Tack för er respons. Nu har jag bokat tid för akupunktur. Sov med värmepåse i natt och lyckades sova några timmar och nu har jag även fått låna ett foglossningsbälte. Får göra det jag kan.
Lite foglossning (tror jag), men inte så farligt än. Känner i högra skinkan/högra sidan av rumpan ibland, speciellt om jag tar ut stegen ordentligt när jag går. Men det är inte som att det värker, eller känns när jag inte rör mig.
Annars mår jag bara bra, illamåendet är borta men många smaker och dofter äcklar mig fortfarande. Har också lite klåda i form av små torrfläckar på olika ställen men inte så farligt där heller.
Är i vecka 20+3 idag
Inser att jag är i fel grupp och skriver haha men är i v 30 och mår bra. Inga krämpor direkt förutom att det börjar bli lite tungt att andas. Annars mår jag toppen!
Vad jobbigt. Kanske en (ny) tur till sjukgymnast och/eller sjukskrivning framöver?
Jag känner av lite diskret i rumpan ibland, men det är verkligen inget att klaga på. Klarade mig förra graviditeten så jag håller tummarna. V 24 imorgon.
Jag har haft lite till och från. För några veckor sen var det helt orimligt och jag kunde knappt gå normalt. Då var jag i v 20-22 ca. Finns tyvärr inget som hjälper direkt :/ hoppas det går över! Mitt kommer och går lite då och då, hittar inget riktigt samband.
Nej vad hemskt! Hoppas du lyckas hitta någon lindring. Jag känner mig lyckligt lottad utan problem hittils förrutom lite klåda som lavendel olja hjälper mot. (22+2)
Så nöjd över att jag hittat en ny barnvagn på rea, britax go next 2 och dessutom ett babyskydd med bas begagnad (2018) för totalt 6500kr!
Det vi kollade på först gick på 12500 kr och sambon höll på att smälla av haha så nu blev han nöjd med!
Skönt att du mår bra. Vilket bra tips med lavendelolja. Hade klåda förra graviditeten som kom och gick så ska pröva det om det blir samma nu. Wow vilket kap med vagnen. Och så pass ny.
Jag har ökande besvär av kraftiga smärthugg i hö ljumske när jag ska byta position i sängen. Det gör så ont att jag får avbryta rörelsen. Är detta ligamentsmärtor, eller foglossning?
Jag har ökande besvär av kraftiga smärthugg i hö ljumske när jag ska byta position i sängen. Det gör så ont att jag får avbryta rörelsen. Är detta ligamentsmärtor, eller foglossning?