• viljaa

BF MAJ 2020

Hej!! Plussade med CB digital på BIM-4 idag :) om allt går som det ska säger appen beräknad födsel 1 maj 2020! Risken är stor för missfall men vi väntar ju barn, eller hur? Häng med vet ja! Kram <3

• Svar på tråden BF MAJ 2020
  • SweetCA
    HejsanJenny skrev 2020-04-27 12:20:15 följande:

Salt lakrits, mums!!Ja då, jag känner mig redo! Speciellt efter förra veckans läkarbesök :)

Mumma!

Jag är också redo hehe men har bara dagar kvar nu
  • Bettan84

Precis , de hade fel och det stämmer in

Blivande3barnsmamma skrev 2020-04-27 14:25:07 följande:

De gick ut med ny info om att detta inte stämmer. Inget sjukhus i Stockholm har ställt in några kejsarsnitt.

Precis de hade skrivit fel ..herregud :)
  • Bettan84
    Blivande3barnsmamma skrev 2020-04-27 11:23:50 följande:

Så skönt att dubredan ställt in dig på vaginal förlossning innan beslutet kom <3 Kommer gå jättebra :)

<3 tack snälla . Hoppas att han vill komma ut snart :) . Hur mår du ? När hade du BF ?
  • SweetCA
    Bettan84 skrev 2020-04-27 15:55:25 följande:

Precis , de hade fel och det stämmer in

Precis de hade skrivit fel ..herregud :)

Helt otroligt klumpigt.... Och skapar en hel del extra belastning med alla som får panik nu. Danderyd lär får en del kritik för att de avbokar misstänker jag.
  • zebra
    Bettan84 skrev 2020-04-27 09:59:59 följande:

Nu stoppas det alla planerade kejsarsnitt i Stockholm som saknar medicinsk grund.

Jag är glad att jag valde att inte göra snitt denna gången (pga den traumatiska upplevelsen jag hade sist ) för jag är redan inställd på en vaginal förlossning men jag lider med andra mammor som har fått sina snitt avbokade :(

Det stämmer inte då en överläkare på BB sthlm tillbakavisade det.
    :)
  • Bettan84
    zebra skrev 2020-04-27 17:04:32 följande:

Det stämmer inte då en överläkare på BB sthlm tillbakavisade det.

Så bra , skönt !
  • Blivande3barnsmamma
    Bettan84 skrev 2020-04-27 15:56:38 följande:

<3 tack snälla . Hoppas att han vill komma ut snart :) . Hur mår du ? När hade du BF ?

Jag mår jättebra. Jag har bf 3 maj men verkar inte som han vill ut haha