BF MAJ 2020
Hej!! Plussade med CB digital på BIM-4 idag :) om allt går som det ska säger appen beräknad födsel 1 maj 2020! Risken är stor för missfall men vi väntar ju barn, eller hur? Häng med vet ja! Kram <3
Hej!! Plussade med CB digital på BIM-4 idag :) om allt går som det ska säger appen beräknad födsel 1 maj 2020! Risken är stor för missfall men vi väntar ju barn, eller hur? Häng med vet ja! Kram <3
Salt lakrits, mums!!Ja då, jag känner mig redo! Speciellt efter förra veckans läkarbesök :)
Angående KS så verkar det bara vara Danderyd det gäller www.aftonbladet.se/nyheter/a/mR26J1/sjukhus-stoppar-planerade-kejsarsnitt
Angående KS så verkar det bara vara Danderyd det gäller www.aftonbladet.se/nyheter/a/mR26J1/sjukhus-stoppar-planerade-kejsarsnitt
Precis , de hade fel och det stämmer in
De gick ut med ny info om att detta inte stämmer. Inget sjukhus i Stockholm har ställt in några kejsarsnitt.
Så skönt att dubredan ställt in dig på vaginal förlossning innan beslutet kom <3 Kommer gå jättebra :)
Precis , de hade fel och det stämmer in
Precis de hade skrivit fel ..herregud :)
Nu stoppas det alla planerade kejsarsnitt i Stockholm som saknar medicinsk grund.
Jag är glad att jag valde att inte göra snitt denna gången (pga den traumatiska upplevelsen jag hade sist ) för jag är redan inställd på en vaginal förlossning men jag lider med andra mammor som har fått sina snitt avbokade :(
Det stämmer inte då en överläkare på BB sthlm tillbakavisade det.
Det stämmer inte då en överläkare på BB sthlm tillbakavisade det.
<3 tack snälla . Hoppas att han vill komma ut snart :) . Hur mår du ? När hade du BF ?