• Ricky52

    Män i kvinnokläder

    Hej! jag skulle vilja fortsätta med den tråden ja började med.
    Alt så Vad ni kvinnor tycker om när män klär sig i kvinnokläder.

    Om ni träffar en man som som ni tycker ser trevlig ut och ni blir
    förälskad i honom och han använder kvinnokläder. Hur ställer ni er till det då?

    Skulle vara intressant att veta hur ni tänker kring detta.


    Kvinnliga kläder
  • Svar på tråden Män i kvinnokläder
  • Ricky52

    Ok. Men om jag säger så här då. Du vet inte om att han gillar kvinno kläder och du blir förälskad i honom men han kommer att tala om det senare för dig att han är förtjust i dom snygga kläderna som han gillar. Hur gör du då? Dumpar du honom än då om han är trevlig å så?

  • flygrl

    Asså jag skulle aldrig kunna tända på en man i kvinnokläder, är bara så jag funkar. Jag attraheras av maskulina män. Men det innebär inte jag inte skulle kunna respektera honom på ett medmänskligt plan. Så jag skulle absolut inte skratta ut honom. Vänskap skulle kunna funka men absolut inte förhållande.

  • Anonym (...)

    Det är väl enkare att köpa en rosa klänning och gå ut

    så får du verkligen veta vad folk tycker.

  • Anonym (Kåta Stina)

    Tyvärr måste jag erkänna att det inget jag vill se hos en man som jag skall ha sex med. Använder ibland kvinnokläder och kvinnliga atrebut när jag inom BDSM leker förnedringslekar med män, dess män har jag dock aldrig sex med utan då leker vi just med förnedring och liknade sexuella uttryck.

    Har flera bekanta som är transsexuella och partytransor och många av dessa är extremt trevliga och roliga att umgås med på ett rent socialt plan men inget jag tänder sexuellt på.

    Kan tyckas lite märkligt då jag är bisexuell och med en crossdresser eller transa borde man kunna få det bästa av två världar i en och samma person. Tyvärr fungerar jag inte så utan jag vill ha manliga män och kvinnliga kvinnor.

    Hur gärna man än skulle vilja så kan jag tyvärr inte klassa mig som Sapiosexuell utan ytre atrebut och maskulin och feminin energi är viktig för mig och mina sexuella preferenser och triggers.

  • Anonym (Cissi)

    Jag är generellt inte attraherad av män som bryr sig om hur de ser ut, utöver att hålla sig rena och någorlunda hela, så en man som klär sig som kvinna skulle nog kännas fel. Jag klär mig knappt själv i typiska kvinnokläder annat än vid festliga tillfällen och på högsommaren när det är svalt och praktiskt att ha klänning.

  • Ricky52

    Men det finns även kvinnor som tycker det är eggande att se en man i kvinnokläder och tycker det är sexigt när dom har sex med en man som typ har 
     stayups på sig under själva sexakten.

    Har skrivit med några kvinnor som gillar detta. 


    Kvinnliga kläder
  • Anonym (...)
    Ricky52 skrev 2019-08-31 15:08:02 följande:

    Men det finns även kvinnor som tycker det är eggande att se en man i kvinnokläder och tycker det är sexigt när dom har sex med en man som typ har 

     stayups på sig under själva sexakten.

    Har skrivit med några kvinnor som gillar detta. 


    Eller så var det homosexuella män du skrev med
  • Anonym (Swing for fun)
    Anonym (...) skrev 2019-09-01 01:59:39 följande:

    Eller så var det homosexuella män du skrev med


    Förmodligen helt rätt. Finns många nätrunkare som utger sig för att vara kvinnor men som är män. Träffar på dessa allt som oftast när man annonserar efter tjejer för tjejsex eller BDSM-lekar. Finns säkert tjejer som tänder på män i damkläder men dom är nog rätt få och jag är absolut inte en av dessa.
Svar på tråden Män i kvinnokläder