• Ricky52

Män i kvinnokläder

Hej! jag skulle vilja fortsätta med den tråden ja började med.
    Alt så Vad ni kvinnor tycker om när män klär sig i kvinnokläder.

Om ni träffar en man som som ni tycker ser trevlig ut och ni blir
    förälskad i honom och han använder kvinnokläder. Hur ställer ni er till det då?

Skulle vara intressant att veta hur ni tänker kring detta.

Kvinnliga kläder
  • Svar på tråden Män i kvinnokläder
  • Anonym (Claes)
    Anonym (vikingafrun) skrev 2021-08-06 17:03:40 följande:

Du avslöjade också att du inte gillar olika och att du inte vill ha en öppen debatt eller möta kritik....

Du får ju förstås uttrycka din åsikt i tråden, men jag undrar vad du har i tråden att göra om du inte tål att se bilder på män i kvinnokläder. Det kan du förvänta dig att se i denna tråden.
  • Anonym (vikingafrun)
    Anonym (Claes) skrev 2021-08-06 17:08:25 följande:

Du får ju förstås uttrycka din åsikt i tråden, men jag undrar vad du har i tråden att göra om du inte tål att se bilder på män i kvinnokläder. Det kan du förvänta dig att se i denna tråden.

Eftersom att du inte verkar tycka att annat än medhåll får förekomma i tråden(Eftersom att du ifrågasatte att jag är här) så tycker du inte att jag får uttrycka min åsikt. Jag förväntar mig givetvis bilder på sojapojkar i kvinnokläder i den här tråden, man kan inte gömma sig för saker värda att bekämpa. Det var mer testiklar jag inte förväntade mig.....

Du får gärna svara på om det säger sig självt att det ska förekomma dinglande testiklar i en tråd om män i kvinnokläder....
  • Anonym (Lol)

Lol, fan är det här för tråd. Män ska manskläder. Fan bete er. Skäms ni inte? Köper ut hela sortimentet på strumpbyxor så vi har knappt några kvar.

• Anonym (Claes)
    Anonym (vikingafrun) skrev 2021-08-06 17:17:28 följande:

Eftersom att du inte verkar tycka att annat än medhåll får förekomma i tråden(Eftersom att du ifrågasatte att jag är här) så tycker du inte att jag får uttrycka min åsikt. Jag förväntar mig givetvis bilder på sojapojkar i kvinnokläder i den här tråden, man kan inte gömma sig för saker värda att bekämpa. Det var mer testiklar jag inte förväntade mig.....

Du får gärna svara på om det säger sig självt att det ska förekomma dinglande testiklar i en tråd om män i kvinnokläder....

(A) killar har oftast testiklar

(B) vissa underkläder sydda för kvinnor har oftast inte plats för testiklar

(C) hur många av bilderna i tråden hittills visar testiklar?

(D) är det korrekt att påstå att testikel-bilder är i majoritet i tråden så här långt?

(E) vad gnäller du för, tål du inte att se testiklar?
  • Anonym (vikingafrun)
    Anonym (Claes) skrev 2021-08-06 17:23:51 följande:

(D) är det korrekt att påstå att testikel-bilder är i majoritet i tråden så här långt?

Ja, nästan alla killar har givetvis testiklar. Betyder det att det är fritt att exponera dem? Igen, det säger allt om er sort.

Kläder för kvinnor är inte till för män, du har hajat. Bra.

Hur många av bilderna har jag anmält. Jo,den med blottning.

Du har fortfarande inte svarat dock Är det en självklarhet att en tråd om män i kvinnoKLÄDER innehåller bilder på exponerade genitalier? Ett enkelt ja eller nej kan väl inte vara så svårt att klämma fram?
  • Anonym (vikingafrun)
    Anonym (Claes) skrev 2021-08-06 17:23:51 följande:

Och nej, jag vill givetvis inte se främmande människors genitalier. Det gäller de flesta människor och i de flesta sammanhang är det inte okej med blottning. I en tråd som vem som helst kan titta i är det inte okej, särskilt inte utan varning. Det finns nakentrådar här. De värnar i rubriken. Då är det enkelt att inte klicka på dem.
  • Anonym (Claes)
    Anonym (vikingafrun) skrev 2021-08-06 17:35:28 följande:

Och nej, jag vill givetvis inte se främmande människors genitalier. Det gäller de flesta människor och i de flesta sammanhang är det inte okej med blottning. I en tråd som vem som helst kan titta i är det inte okej, särskilt inte utan varning. Det finns nakentrådar här. De värnar i rubriken. Då är det enkelt att inte klicka på dem.

Skilj på frivillighet och ofrivillighet.

Om någon blottar sig på torget är ju exponeringen ofrivillig för de som utsätts.

Jag utgår ifrån att du är på FL frivilligt, att ingen tvingar dig.

Vad är det som gör testikeln på bilden 'äcklig' som du skriver?

Finns det även 'oäckliga' testiklar menar du?
  • Anonym (vikingafrun)
    Anonym (Claes) skrev 2021-08-06 17:49:09 följande:

Skilj på frivillighet och ofrivillighet.

Om någon blottar sig på torget är ju exponeringen ofrivillig för de som utsätts.

Jag utgår ifrån att du är på FL frivilligt, att ingen tvingar dig.

Vad är det som gör testikeln på bilden 'äcklig' som du skriver?

Finns det även 'oäckliga' testiklar menar du?

Råkar något trilla ut när du byter om på stranden och du genast täcker dig igen är det ofrivilligt, en olycka. Sådant händer.

Lägger du upp en bild iklädd kläder som inte är gjorda för dig och därför trillar privata delar ut är det i allra högsta grad frivilligt. Medvetet. Dvs inte ens lite okej.

Du kan likagörna säga att ett barn gick frivilligt till torget för att köpa jordgubbar och därför är det okej att ett äckel blottar sig för barnet på torget. Barnet var ju dör frivilligt.

Människor gör det mesta frivilligt. Det gör det inte okej att blotta sig. Men tack så mycket för att du inte försöker dölja vilka ni är.

Sluta spela oförstående. Testiklar i sig är givetvis inte äckliga. Men främmande sådana hör liksom inte hemma i offentligheten(ditt öppna fl i allra högsta grad ingår).

Svara gärna .....
  • Anonym (vikingafrun)
    Anonym (vikingafrun) skrev 2021-08-06 17:33:17 följande:

Ja, nästan alla killar har givetvis testiklar. Betyder det att det är fritt att exponera dem? Igen, det säger allt om er sort.

Kläder för kvinnor är inte till för män, du har hajat. Bra.

Hur många av bilderna har jag anmält. Jo,den med blottning.

Du har fortfarande inte svarat dock Är det en självklarhet att en tråd om män i kvinnoKLÄDER innehåller bilder på exponerade genitalier? Ett enkelt ja eller nej kan väl inte vara så svårt att klämma fram?

Förtydligar vilken fråga jag söker svar på eftersom att det tydligen var så svårt....
  • Anonym (Claes)
    Anonym (vikingafrun) skrev 2021-08-06 18:10:51 följande:

Förtydligar vilken fråga jag söker svar på eftersom att det tydligen var så svårt....

Det är ingen självklarhet att delar av genitalier visas, men kan ju såklart förekomma, om du sätter ämnet i sitt sammanhang.

Varken du eller jag har 'rätt' eller 'fel'. Vi tycker olika.

Däremot tror jag att du bör be Sam Ståhl om ursäkt.

Ingen - inte heller du - vill bli kallad 'äcklig'.

Det kränker och sårar på ett personligt plan.

Om du inte gillar hans bild, så omformulera dig mer nyanserat på ett sätt som inte sårar och kränker, så kanske han kommer bemöta det du skriver.
  • Sam Ståhl

Hej alla!

Jag har förstått att en av de bilder som jag bifogade som en illustration av det som diskuterades i tråden har gjort att det finns personer som tagit illa upp. Det har aldrig varit min avsikt att provocera fram nåt som väcker anstöt. Möjligen förivrade jag mig i sammanhanget och publicerade något som kan uppfattas som olämpligt och om det är så ber jag om ursäkt för det. Och därmed hoppas jag saken är utagerad.

Ha det gott alla.

/ Sam

• Anonym (Camilla)
    Sam Ståhl skrev 2021-08-06 08:45:05 följande:

Hej. Vad jag sysslar med...

Jag trivs i att bära vackra feminina plagg helt enkelt. Jag tycker om känslan i de figurnära formerna och de mjuka materialen. Det finns så mycket mer lekfullhet och utrymme för mer variation i feminina plagg. Vad avser just string är det ju en vattendelare för många men även här handlar det nog mycket om känslan, att du har ett plagg som sitter åt tight och bidrar till att lyfta fram vackra linjer. Att bära en snygg stringbody som plagget närmast kroppen är en svåslagen sensuell känsla...

Förstår dig så väl. Material och form delar jag. Döremot är jag inte någon jättefan av string. Vid rätt tillfälle så är det härligt. Män har ju lite annan anatomi så string är ju en klar utmaning för er. Banne mig för mig med ibland.

Bilden är sååå sensuell och läcker. Visar alldeles lagomt mycket. Snygga plagg. Lite Avis på de benen. Du vet väl att en hel del reklam för nylonstrumpor gjord av män. De där långa kalvbenen du vet.

Trist att fel folk ramlar in och gapar.
  • Sam Ståhl
    Anonym (Camilla) skrev 2021-08-06 21:44:17 följande:

Förstår dig så väl. Material och form delar jag. Döremot är jag inte någon jättefan av string. Vid rätt tillfälle så är det härligt. Män har ju lite annan anatomi så string är ju en klar utmaning för er. Banne mig för mig med ibland.

Bilden är sååå sensuell och läcker. Visar alldeles lagomt mycket. Snygga plagg. Lite Avis på de benen. Du vet väl att en hel del reklam för nylonstrumpor gjord av män. De där långa kalvbenen du vet.

Trist att fel folk ramlar in och gapar.

Hej.

Tack för komplimangen.

Jag har också hört att det ska vara män på reklambilder som är avsedda att uppfattas som kvinnoben. Om det sedan verkligen stämmer eller bara är en skröna kanske det finns någon initierad som kan svara på.

Sedan seamlessalternativen på underkläder nu kommit på senare år har det väl löst mycket av att få plaggen utanpå att sitta snyggt och behoven av string har minskat. Det är väl kanske idag mest under tighta träningstights och liknande vid mycket rörelse som string används främst. Och då är nog bekvämlighetsskäl främsta anledningen. Men jag har förstått att många också inte alls trivs i string och så bra då att det finns alternativ så alla kan bli nöjda och trivs med vad man väljer. En del kan säkert uppfatta det som vulgärt också, även om det varit vanligt sen det slog igenom bland stora massan i Sverige på mitten av 1990-talet.

Jag vet inte om du tillhör den gruppen som minns 1980-talet då träningsmodet började blommade ut som mest. Precis i början av 1990-talet kom det underbara modet att bära en tight dräkt i stringmodell utanpå dåtidens tights... Blir intressant att se om det modet nånsin kommer att komma tillbaka.

/ Sam
  • Anonym (Claes)
    Sam Ståhl skrev 2021-08-06 23:01:48 följande:

Hej.

Tack för komplimangen.

Jag har också hört att det ska vara män på reklambilder som är avsedda att uppfattas som kvinnoben. Om det sedan verkligen stämmer eller bara är en skröna kanske det finns någon initierad som kan svara på.

Sedan seamlessalternativen på underkläder nu kommit på senare år har det väl löst mycket av att få plaggen utanpå att sitta snyggt och behoven av string har minskat. Det är väl kanske idag mest under tighta träningstights och liknande vid mycket rörelse som string används främst. Och då är nog bekvämlighetsskäl främsta anledningen. Men jag har förstått att många också inte alls trivs i string och så bra då att det finns alternativ så alla kan bli nöjda och trivs med vad man väljer. En del kan säkert uppfatta det som vulgärt också, även om det varit vanligt sen det slog igenom bland stora massan i Sverige på mitten av 1990-talet.

Jag vet inte om du tillhör den gruppen som minns 1980-talet då träningsmodet började blommade ut som mest. Precis i början av 1990-talet kom det underbara modet att bära en tight dräkt i stringmodell utanpå dåtidens tights... Blir intressant att se om det modet nånsin kommer att komma tillbaka.

/ Sam

Skön inställning till snygga outfits!
  • Anonym (vikingafrun)
    Anonym (Claes) skrev 2021-08-06 18:27:50 följande:

Det är ingen självklarhet att delar av genitalier visas, men kan ju såklart förekomma, om du sätter ämnet i sitt sammanhang.

Varken du eller jag har 'rätt' eller 'fel'. Vi tycker olika.

Däremot tror jag att du bör be Sam Ståhl om ursäkt.

Ingen - inte heller du - vill bli kallad 'äcklig'.

Det kränker och sårar på ett personligt plan.

Om du inte gillar hans bild, så omformulera dig mer nyanserat på ett sätt som inte sårar och kränker, så kanske han kommer bemöta det du skriver.

I en tråd som heter "kvinnor i kvinnoKLÄDER" är också förekommande med exponerade privata delar va? Nej, det är det inte. På ett porrforum eller i en nakentråd är det självklart eller förekommande. Dör har du ditt sammanhang.

Jag kommer verkligen inte att be om ursäkt till ett pervo som exponerar sig på ett forum där det även finns barn. Ett forum som till stor del består av kvinnor. Det ÄR äckligt att påtvinga andra sina privata delar. Ett sjukt samhälle kan dessutom inte daltas med.
  • Lazzi
    MammAmma skrev 2021-08-04 18:30:21 följande:
    Sissification/feminization?
    Låter spännande 
Svar på tråden Män i kvinnokläder