• Ricky52

Män i kvinnokläder

Hej! jag skulle vilja fortsätta med den tråden ja började med.
    Alt så Vad ni kvinnor tycker om när män klär sig i kvinnokläder.

Om ni träffar en man som som ni tycker ser trevlig ut och ni blir
    förälskad i honom och han använder kvinnokläder. Hur ställer ni er till det då?

Skulle vara intressant att veta hur ni tänker kring detta.

Kvinnliga kläder
  • Svar på tråden Män i kvinnokläder
  • Anonym (Nej tack! (homo))

För egen del så säger jag nej tack till såna "män". Jag är homo, det betyder att jag gillar män. Inte hens, inte "män" utan riktiga män. Det är en anledning till att Tom of Finland inte använder "män" eller hens utan män i sina homoerotiska avbildningar.

Jag gillar stora muskler, valkiga starka händer (Om det är valkar från skivstång eller kroppsarbete gör inte så mycket. Bara de är starka), svett och manliga män. Som beter sig precis som heterosexuella män, heterosexuella karlakarlar, fast homo.

Flanell, läder, åtsittande t-shirts, uniformer, cowboys, riddare, vikingar, samurajer, soldater, smeder, skogshuggare, poliser, karoliner, sjömän, romerska legionärer, skotska klankrigare, pirater. MÄN. Inte "män" i kvinnokläder. 

• Anonym (Claes)
    Anonym (Nej tack! (homo)) skrev 2021-07-09 23:47:13 följande:

För egen del så säger jag nej tack till såna "män". Jag är homo, det betyder att jag gillar män. Inte hens, inte "män" utan riktiga män. Det är en anledning till att Tom of Finland inte använder "män" eller hens utan män i sina homoerotiska avbildningar.

Jag gillar stora muskler, valkiga starka händer (Om det är valkar från skivstång eller kroppsarbete gör inte så mycket. Bara de är starka), svett och manliga män. Som beter sig precis som heterosexuella män, heterosexuella karlakarlar, fast homo.

Flanell, läder, åtsittande t-shirts, uniformer, cowboys, riddare, vikingar, samurajer, soldater, smeder, skogshuggare, poliser, karoliner, sjömän, romerska legionärer, skotska klankrigare, pirater. MÄN. Inte "män" i kvinnokläder. 

Jamen tack då vet vi - vilken tur att vi gillar olika
    Anonym (Claes) skrev 2021-07-09 23:49:26 följande:
    Jamen tack då vet vi - vilken tur att vi gillar olika
    Varsågod. Män som kan hugga ved, lyfta en stor sten, män som tar av sig tröjan när det är varmt och arbetar vidare i bar överkropp, män som kan dricka ur en flaska eller ett glas utan att bry sig om de spiller och det rinner ner vid sidan. Män.
  • Anonym (Mimmi)
    Ricky52 skrev 2021-07-09 18:47:12 följande:

Hej är tillbaka igen. Det har inte varit så mycket skrivade på ett tag. Jag tänkte börja med där jag slutade. Jag har tänkt att köpa mig en snygg bad bikini. Jag gillar ju det här med kvinnliga kläder. Men till frågan till er kvinnor där ute. Vad tycker ni? Är det dumt att ha det när man är på badstranden? Jag vill förtydliga mig och säga att jag är Man.

En man i bikini? Haha, nej tack!
    Anonym (Mimmi) skrev 2021-07-09 23:56:58 följande:
    En man i bikini? Haha, nej tack!
    Haha håller med! Brottarlinne är dock okej. Som Karelin...han hade gärna fått brotta ner mig om jag säger så.
  • Anonym (Vet inte)

Svår fråga. Alla har ju rätt att klä sig som de vill. Frågan är ju om en viss stil på den man tycker om kan vara avtändande. I det här fallet så skulle jag säga att om du redan när vi sågs första gången tex. hade eyliner och nagellack och lite androgyna kläder så skulle steget inte vara lika långt mentalt. Dvs. då hade du skickat ut lite signaler. Det hade varit svårare om du hade en helt motsatt klädstil först, typ lite macho. Så hur ser du ut när du inte har kvinnokläder, TS?

• Sam Ståhl

Hej,

Jag tillhör de som på senaste tiden börjat bejaka mitt intresse för feminina plagg.

Trivs utmärkt. Funderar någon så säger jag bara - go for it!

/ Sam

• Anonym (vv)

Män i kvinnokläder är inget jag tänder på alls. Hade jag fått veta det precis i början när jag dejtade min man så hade jag kanske dragit mig undan, ska väl erkännas. Men hade han berättat nu att han gillar det och vill klä sig så ibland så hade jag bara försökt stötta och förstå, och kanske hjälpa till att hitta kläder i hans storlek (vilket nog inte skulle bli särskilt lätt, haha). 

Svar på tråden Män i kvinnokläder