• Ricky52

Män i kvinnokläder

Hej! jag skulle vilja fortsätta med den tråden ja började med.
    Alt så Vad ni kvinnor tycker om när män klär sig i kvinnokläder.

Om ni träffar en man som som ni tycker ser trevlig ut och ni blir
    förälskad i honom och han använder kvinnokläder. Hur ställer ni er till det då?

Skulle vara intressant att veta hur ni tänker kring detta.

Kvinnliga kläder
  • Svar på tråden Män i kvinnokläder
  • Pantieboy
    MammAmma skrev 2021-08-04 18:30:21 följande:

Sissification/feminization?

Det är väl lite av båda, jag har alltid varit undergiven och hon tyckte att jag var söt i trosor, sen blev det bara mer och mer.

Efter det så tog det inte lång tid innan hon drog upp cuckolding/hotwife och nu är det standard att både jag och tjejen klär upp oss för hennes bulls
  • Sam Ståhl
    MammAmma skrev 2021-08-05 12:07:53 följande:

Lol. Jag ber om ursäkt. Det är bara olika termer för olika aktiviteter. Ingen skillnad mot "cuckolding" eller "swinging", eller något annat. Min ADHD-hjärna gillar att sortera saker bara för att hålla reda på dem och skapa referenspunkter, vilket blir enklast genom att sätta etiketter, det betyder inget egentligen. You do you, vad det kallas är oviktigt. <3

Tack för förklaringen!
    MammAmma skrev 2021-08-05 12:07:53 följande:

Lol. Jag ber om ursäkt. Det är bara olika termer för olika aktiviteter. Ingen skillnad mot "cuckolding" eller "swinging", eller något annat. Min ADHD-hjärna gillar att sortera saker bara för att hålla reda på dem och skapa referenspunkter, vilket blir enklast genom att sätta etiketter, det betyder inget egentligen. You do you, vad det kallas är oviktigt. <3

Tack för förklaringen!

/Sam
  • Anonym (Camilla)

Ja det är trevligt med hotellvistelse.

Törs man fråga vad du pysslar med?

Ser nackdelen med string på män. Allt får ju inte plats. Fast det kanske var poängen.

• RuneBert

Ser mest bara fördelar! Riktigt snyggt och sexigt!!

Läcker kombo.

Inbjuder till skön lek med fingrar, läppar och tunga ????

• Sam Ståhl
    Anonym (Camilla) skrev 2021-08-05 23:57:26 följande:

Ja det är trevligt med hotellvistelse.

Törs man fråga vad du pysslar med?

Ser nackdelen med string på män. Allt får ju inte plats. Fast det kanske var poängen.

Hej. Vad jag sysslar med...

Jag trivs i att bära vackra feminina plagg helt enkelt. Jag tycker om känslan i de figurnära formerna och de mjuka materialen. Det finns så mycket mer lekfullhet och utrymme för mer variation i feminina plagg. Vad avser just string är det ju en vattendelare för många men även här handlar det nog mycket om känslan, att du har ett plagg som sitter åt tight och bidrar till att lyfta fram vackra linjer. Att bära en snygg stringbody som plagget närmast kroppen är en svåslagen sensuell känsla...

• Anonym (Claes)
    Anonym (vikingafrun) skrev 2021-08-06 16:45:51 följande:

Ditt äckleri är så jäkla anmält!

??? Hur tänker du nu? Vad är ditt problem?
  • Anonym (vikingafrun)
    Anonym (Claes) skrev 2021-08-06 16:55:17 följande:

??? Hur tänker du nu? Vad är ditt problem?

Mitt problem? Eh, att en äcklig testikel dinglar på en bild helt utan varningstext. För vem som helst, även barn, att se

Sedan är ju givetvis problemet större än då, men det lär man inte kunna anmäla på en dekadent sajt som fl.
  • Anonym (Claes)
    Anonym (vikingafrun) skrev 2021-08-06 16:57:47 följande:

Mitt problem? Eh, att en äcklig testikel dinglar på en bild helt utan varningstext. För vem som helst, även barn, att se

Sedan är ju givetvis problemet större än då, men det lär man inte kunna anmäla på en dekadent sajt som fl.

Vad gör du ens i en tråd om män i kvinnokläder om du inte tål att se bilder på män i kvinnokläder?
  • Anonym (vikingafrun)
    Anonym (Claes) skrev 2021-08-06 16:59:21 följande:

Vad gör du ens i en tråd om män i kvinnokläder om du inte tål att se bilder på män i kvinnokläder?

I en tråd om män i kvinnokläder är det självklart med exponerade genitalier?

Där avslöjade du precis er sort.....
  • Anonym (vikingafrun)
    Anonym (Claes) skrev 2021-08-06 16:59:21 följande:

Du avslöjade också att du inte gillar olika och att du inte vill ha en öppen debatt eller möta kritik....
Svar på tråden Män i kvinnokläder