• Slobbodan

    Minskad lust hos sin partner. Man eller kvinna

    Läst runt lite och det är väldigt olika vem i ett förhållande som vill ha mer sex.

    Så är lite nyfiken om det är killar eller tjejen som är mest missnöjda med antal sex tillfälle.

    Rösta på

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Minskad lust hos sin partner. Man eller kvinna
  • Anonym (S)

    [quote=79869474][quote-nick]Slobbodan skrev 2019-08-31 17:57:01 följande:[/quote-nick]Tråkig att han inte fattar. Låter ju som ni skulle kunna ha det fantastiskt bara han lysnade lite.[/

    Det är tråkigt och sorgligt. För vad han inte vet är att jag som alltid kategoriskt dömt ut otrohet, jag som aldrig tidigare legat med någon annan man, efter flera års kamp mot och distanserade mot attraktionen av en annan man, nu är otrogen mot honom med en man som jag har massor av bra sex med. Dåligt sex fortsätter jag ha med min man för husfridens skull.

  • Slobbodan
    Anonym (S) skrev 2019-08-31 20:26:40 följande:

    [quote=79869474][quote-nick]Slobbodan skrev 2019-08-31 17:57:01 följande:[/quote-nick]Tråkig att han inte fattar. Låter ju som ni skulle kunna ha det fantastiskt bara han lysnade lite.[/

    Det är tråkigt och sorgligt. För vad han inte vet är att jag som alltid kategoriskt dömt ut otrohet, jag som aldrig tidigare legat med någon annan man, efter flera års kamp mot och distanserade mot attraktionen av en annan man, nu är otrogen mot honom med en man som jag har massor av bra sex med. Dåligt sex fortsätter jag ha med min man för husfridens skull.


    I mitt förhållande har vi sex väldigt sällan. Så jag har skaffat en tjej på nätet som sitter i samma sitts. Men vi har aldrig träffats. Vi pratar lite alt möjligt och onanerar tillsammans. Men det kanske blir nått vid sidan av för mig med. Måste få ut min sexlust annars blir jag tokig.
  • Anonym (Man)
    Anonym (S) skrev 2019-08-31 20:26:40 följande:

    [quote=79869474][quote-nick]Slobbodan skrev 2019-08-31 17:57:01 följande:[/quote-nick]Tråkig att han inte fattar. Låter ju som ni skulle kunna ha det fantastiskt bara han lysnade lite.[/

    Det är tråkigt och sorgligt. För vad han inte vet är att jag som alltid kategoriskt dömt ut otrohet, jag som aldrig tidigare legat med någon annan man, efter flera års kamp mot och distanserade mot attraktionen av en annan man, nu är otrogen mot honom med en man som jag har massor av bra sex med. Dåligt sex fortsätter jag ha med min man för husfridens skull.


    Förlåt om jag kommer in i er diskussion men vad är det som är dåligt med sexet du har med din man och vad är det älskaren och du gör annorlunda och som du upplever som bra? Passion, storlek på hans kön, variation etc?
  • Anonym (S)

    [quote=79870310][quote-nick]Anonym (Man) skrev 2019-09-01 08:45:23 följande:[/quote-nick]Förlåt om jag kommer in i er diskussion men vad är det som är dåligt med sexet du har med din man och vad är det älskaren och du gör annorlunda och som du upplever som bra? Passion, storlek på hans kön, variation etc?[/

    Min älskare har ett mindre kön än min man. Och variationen är inte fel på. Den stora skillnaden är att min älskare lägger lika mycket tid på min njutning som jag lägger på hans.

  • Fritz08

    Jag ville ha mer sex med min hustru.

    Men nu, efter över 7 år utan har jag tappat sexlusten och förstår att sex absolut inte är viktigt för henne.

  • Anonym (Trött)
    Fritz08 skrev 2019-09-01 14:46:10 följande:

    Jag ville ha mer sex med min hustru.

    Men nu, efter över 7 år utan har jag tappat sexlusten och förstår att sex absolut inte är viktigt för henne.


    Vad skönt för både dig och henne =)
  • Anonym (Glad)

    Jag och min man vill ungefär lika ofta, om den ena tar initiativet blir den andra också upphetsad och vill oftast. Det går lite upp och ned, ibland är vi trötta eller har fullt upp men vi har sex alltifrån en gång i veckan till två gånger om dagen, vi snittar väl 3-4 gånger i veckan skulle jag tro.

  • Anonym (Grabb)

    Kille, jag (upplever) det som att jag vill ha mer sex, oftare, mer variation än vad min sambo vill.

    Tar jag inte initiativ så blir det långt mellan gångerna, för långt... hon tar (alltför) sällan initiativ...

    Jag har en viss förståelse för det, men det tär också lite på självkänslan. Tyvärr.

  • Merkel

    Jag vill ha sex varje dag hon nöjer sig med en gång i månaden. Så man får onanera ofta

  • Anonym (Lika)
    Anonym (Grabb) skrev 2019-09-12 15:19:23 följande:

    Kille, jag (upplever) det som att jag vill ha mer sex, oftare, mer variation än vad min sambo vill.

    Tar jag inte initiativ så blir det långt mellan gångerna, för långt... hon tar (alltför) sällan initiativ...

    Jag har en viss förståelse för det, men det tär också lite på självkänslan. Tyvärr.


    Samma sitts här skulle aldrig jag ta initiativ skulle nog det aldrig hända nått här.
Svar på tråden Minskad lust hos sin partner. Man eller kvinna