Inlägg från: Anonym (Analsex) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Analsex)

    Min man vill bara ha analsex!!

    Anonym (P) skrev 2019-09-01 12:30:38 följande:

    Vad är det för dårar som säger så?? Min man gör (nästan) precis som han vill. Jag äger inte honom.


    Nä, ingen äger mig heller, men det är väldigt vanligt att män blir hekt passificerade i förhållanden.

    Har hur många exempel som helst på män som ger upp sina hobbies, flyttar dit hon vill, hon bestämmer över semesterresor, helgaktiviteter mm

    Det är tragiskt, men man väljer själv vem man vill leva med.

    Gjorde likadant med min första flickvän, men insåg sen att det här håller inte, utan bestämde mig för att nästa tjej får acceptera mig som jag, annars kan hon söka sig nån annanstans.
  • Anonym (Analsex)
    Anonym (fd offer) skrev 2019-09-01 17:11:33 följande:

    Du förstår inte, och det klandrar jag dig inte för.

    Jag släpper detta nu.


    Ja, det är lika bra, är lite ifrån ämnet i vilket fall.
  • Anonym (Analsex)
    Anonym (Swing for fun) skrev 2019-09-01 18:54:36 följande:

    Dumheter. Man bestämmer självklart helt själv vad man vill testa och inte testa.


    Jag tolka texten mer som ett råd än att det skulle vara nått krav att man ska prova nya saker.

    Ungefär som med mat. Prövar man aldrig något nytt upptäcker man inte nya smaker, men det är givetvis upp till en själv vad man vill prova eller inte.
  • Anonym (Analsex)
    Anonym (Bak-slug) skrev 2019-09-01 20:35:05 följande:

    Haha...!

    Det är nog mest folk med små som tror en rumpa är bottenlös...


    Att analen är djupare än fittan är faktum, dock inte bottenlös, vilket ingen heller har påstått.

    Har läst om mer än en tjej som beskrivet just fördelen med analsex är att killen kan köra på hårt utan att det tar stopp och gör ont. Och det gällde alltså när de var med killar som hade lite större doningar.
  • Anonym (Analsex)
    molly50 skrev 2019-09-01 19:35:56 följande:

    Fast att inte vilja prova en viss maträtt kan knappast jämföras med analsex.

    Jag brukar säga till mina barn att de måste prova maten som serveras innan de kan säga att de inte tycker om den.

    Men jag skulle aldrig säga till dem eller någon annan att de måste prova analsex innan de kan säga att de inte gillar det.

    Man måste själv få avgöra vad man tycker om och inte. 

    Och ett nej är ett nej och ska respekteras.

    Hur kan man överhuvudtaget njuta av att ha sex med någon som inte vill?


    Finns iof mat där jag hellre provar på att ta emot analsex i form av en dildo, än provar att äta just de grejerna.

    Sen syftade jag på vuxna, inte barn...
  • Anonym (Analsex)
    Anonym (Bak-slug) skrev 2019-09-01 20:35:05 följande:

    Haha...!

    Det är nog mest folk med små som tror en rumpa är bottenlös...


    Såg nu att det faktiskt stog bottenlös. Nåväl, de flesta förstår en metafor och läser inte allt bokstavligt.
  • Anonym (Analsex)
    Anonym (Swing for fun) skrev 2019-09-01 21:03:24 följande:

    Det är nog en jävla tur att vi inte har en relation och att vi inte har gemensamma barn att gemensamt fostra. Köper inte dina resonemang för fem öre. Är man inte genuint sugen på att testa kommer det inte bli något man gillar hur mycket andra vill att man skall testa. Väck nyfikenhet och erbjud möjligheter men att försöka pucha någon till något är ett big no, no hos mig. Det betyder absolut inte att jag inte vill testa nya grejer. Har drygt 1500 fallskärmshopp, hoppat bungy och Base. Klättrat på klippor och har kört motorcykel på bana och i sexväg och när det BDSM har jag testat en hel del men alltid för att det är något jag ville testa aldrig för att någon annan haft en önskan att jag skulle testa.


    Har faktiskt läst (här inne) om mer än en kvinna som provat analsex i syfte att bevisa att det inte är något för dem, dvs få slut på tjatet, och sen upptäckt att de tyckte det var grymt skönt, och hade det efteråt regelbundet.

    Finns också dem som verkligen tänder på tanken om analsex, men aldrig får det att kännas skönt.

    Så du kan inte bara kategoriskt avfärda att ingen kan gilla saker utan att först vara nyfiken på det, även om det oftast är så.

    Alla fungerar inte som du.
  • Anonym (Analsex)
    molly50 skrev 2019-09-02 08:17:48 följande:

    Jag syftade inte heller bara på barn. Utan även på vuxna.

    Om du känner så inför vissa maträtter så kan du kanske också förstå att andra kanske inte alls vill ha analsex?


    Precis, var därför jag skrev att det är ju upp till var och en vad man vill prova. Men provar man aldrig nått nytt kan man ju missa saker det visar sig man faktiskt gillar.

    Men resonemanget funkar inte riktigt på barn som du tog upp, utan jag syftade på vuxna som själv kan avgöra vad de vill prova /smaka
  • Anonym (Analsex)
    Anonym (Swing for fun) skrev 2019-09-02 07:14:08 följande:

    Helt rätt att alla inte är som jag vilket i många fall är väldigt synd.

    Många skulle må bra av att bli bättre på att sätta gränser och respektera sina och andras gränser.

    De fall där någon testat något som man inte är genuint nyfiken på och där det lett till något positivt är så få att jag under inga omständigheter ser det som en anledning att omvärdera den heliga principen att allt annat en ett genuint ja är ett nej. Ett nej behöver aldrig motiveras eller graderas men kan på sikt bli ett ja om ett frö har fått grott och mogna.

    Är som sagt benhård på detta och det kommer sig dels av min personlighet men också av erfarenheter att ha jobbat med arbetsgrupper och personer som haft konflikter i arbetslivet samt att det är helt nödvändigt att respekteras andra personers nej när man som jag är sexuell sadist och aldrig kan tillåta mig att ta mig friheter när det gäller andra personers gränser.


    Lite hybris ser jag... Nu är ju inta alla sexuella sadister, (och tur är väl det), och då finns inte heller behovet av absoluta gränser och annat som du brukar domdera om.

    Du tar återigen dig själv som måttstock för hur alla andra ska göra och tänka.

    Du vet bäst, punkt.
  • Anonym (Analsex)
    Anonym (vill inte) skrev 2019-09-02 05:57:18 följande:

    För att förtydliga mera:

    Jag är ingen nybörjare i denna del, jag har provat flertal ggr, med sexleksaker, analplugg etc. MEN inget av det gav mig mer.... Han fingrade samtidigt, ingenting, Inte ens hans upphetsning får mig upphetsad när han tar mig i analen... Stoppat in sina fingrar, ingenting, försökt själv med mina, ingenting. SÅ jag måste vara totalt annorlunda.

    Så nej rent sagt så har vårt kärleksliv mer blivit enbart  knulla. Ungefär så, 

    Så jag känner mera NEJ än ja då han också tjatar om det hela tiden... Blivit liksom för mkt ta ta ta ta ta, och jag liksom måste ge ge ge men ingenting får jag tillbaka av det...


    Då har du gett det så mycket man nånsin kan begära, bara att tydligt klars ut att analsex är inget för dig!

    Och du är inte så annorlunda, är ju faktiskt vanligare att INTE gilla analsex än att gilla det
  • Anonym (Analsex)
    molly50 skrev 2019-09-02 08:11:31 följande:

    Ja,men oavsett vad för sorts mat det handlar om så tycker jag att man ska smaka innan man kan säga att man inte tycker om det.

    Jag menar då inte att man ska tvinga i sig en helt portion utan en eller två tuggor.

    Och oavsett om det handlar om mat,analsex eller vad det än må handla om så måste det finnas en vilja att testa. 

    Man ska inte testa t ex analsex för att någon annan vill att man ska göra det.

    Man ska göra det för att man själv vill.


    Varför tycker du man SKA smaka på allt innan man dömmer ut det?

    Men samma gäller ju analsex, man kan testa med en liten leksak eller ett finger och se hur det känns, man behöver inte gå direkt till att genomföra ett helt analt samlag, eller ens gå så långt alls.

    Analsex är ju så mycket mer än att kuken ska in.

    Och det tror jag många missar faktiskt.
  • Anonym (Analsex)
    molly50 skrev 2019-09-02 09:21:53 följande:

    Det var kanske dumt av mig att ta upp barn. Men jag syftade också på vuxna.

    Och återigen så måste det finnas en vilja att prova., Oavsett vad det handlar om.

    Vill man absolut inte så ska man inte känna sig tvingad för att någon annan vill.


    Nej, helt rätt.
  • Anonym (Analsex)
    molly50 skrev 2019-09-02 09:37:21 följande:

    Som jag skrev tidigare så är ju mat något man måste ha. Det är inte analsex.

    Och jag tycker absolut inte att man ska tvinga sig till att göra något mot sin vilja oavsett vad det handlar om.'

    Men jag tycker det är skillnad på att smaka en tugga eller två av en maträtt och på att göra något man kan ta skada av mot sin vilja.

    Och jo,jag har provat på det där med analsex i olika former. Men det ger mig absolut ingenting.

    Och tack och lov så har jag en man som delar den uppfattningen.


    Ok, är med på ditt resonemang, även om jag inte helt håller med.

    Strunt samma, vi är överens om man ska ha en vilja själv att upptäcka saker, och inte känna press, oavsett vad det gäller.

    Frågade faktiskt inte om du provat analsex eller inte, men då vet jag.
  • Anonym (Analsex)
    molly50 skrev 2019-09-02 10:04:18 följande:

    Ja,vi får väl vara överens om det.

    Nej,jag vet. Det var mest bara för att påpeka att jag inte säger nej till något jag inte provat.


    Ok, uppfattade dig dock inte så, men det gör ju inget att vara övertydlig ibland på nätet.

    Har faktiskt också provat att ta emot (fingrar), men det var inte alls min grej, och min fru går inte igång på det heller.

    Men hon älskar att få, och jag älskar att ge, så vi matchar varandra perfekt.
  • Anonym (Analsex)
    molly50 skrev 2019-09-02 11:48:05 följande:

    Det var kanske jag som var otydlig också.

    Ja,men då är ni båda med på det. Då är det ju en annan sak.

    Ni matchar varandra på det sexuella planet. Liksom min man och jag.

    TS och hennes man gör uppenbarligen inte det.


    Och det är viktigt att man gör, oavsett vilken sex det gäller, eller hur ofta. I TS fall så verkar det rätt kört.

    Det behöver inte vara en dealbreaker att gilla olika saker, vissa grejer kan man ju avstå om man tycker personen har andra egenskaper som väger upp, men det är just hans sätt att hantera det som i din tur gör att TS tappar all lust och känslor för honom.

    Hade han varit lite mer förstående och inte pressat ts hade hon kanske tyckt det var ok att ha analsex ibland för hans skull, men nu blir hon ju bara avtänd av hans krav på att ställa upp.

    Nu ska jag inte lägga ord i munnen på TS, men jag tolkar situationen lite så.
  • Anonym (Analsex)
    hannagräddnos skrev 2019-09-02 13:22:37 följande:

    Ärligt talat tyckte jag inte heller om analsex förut, men nu ÄLSKAR jag det!! Blir helt galen, men åh andra sidan jag har en tendens o tända på en viss smärta, men jag tror många kvinnor gör det till världens grej, när det inte är det. Men det är en vanesak för den som inte är van vid det oxå, men han måste tillgodose dina behov lika mycket som du måste tillgodose hans för annars funkar det inte, ni måste båda två kunna kompromissa över saken och förstå, för annars kommer ni få problem. Försök o ge det en chans en tid i kombination med vad DU vill också såklart,annrs är det ju inget bra sex om nån inte får det man vill ha. Och se det som något positivt för annars som många män så kommer han söka efter det nån annanstans inte för att det är hugget i sten men oftast är det så tyvärr, män är väldigt simpla när det kommer till sex ö, se det inte som ett problem, se det som en lösning. Överraska han, med en spa weekend, köp sexiga underkläder och kanske peruker och ha rollspel, tänd ljus för den som önskar, kan va kul!

    Något som jag vet funkar iallafall för oss är att vi planerar en gång i månaden att boka ett simpelt men ett fräscht hotellrum för en dag/natt och bara umgås o va med varandra, det är behövligt speciellt om man har barn, och få göra va ni vill bara du och han, det är viktigt att ta vara på stunderna för livet går fort förbi.

    Hur vet man om man inte har prövat o ge kompromiss en chans, önskar er allt gott lycka till!!


    Jag tror det hade funkat om TS man hade haft en annan attityd ifrån början.

    Nu har han visat sig vara väldigt själviskt och inte speciellt intresserad av vad hon vill, utan mer eller mindre kräver att hon ställer upp.

    Och det har ju dödat all lust ifrån hennes sida.
  • Anonym (Analsex)
    Anonym (vill inte) skrev 2019-09-02 14:44:30 följande:

    tror inte heller vårt förhållande kommer fungera så mkt längre efter över 15 år...


    Tråkigt när det blir så, men den här situationen ni hamnat i ligger HELT på honom. Du har gjort mer än de flesta för att försöka få det att fungera.
  • Anonym (Analsex)
    Doc H skrev 2019-09-04 20:34:45 följande:

    Först främst väldigt äckligt och hög risk för magsjukar samt halsinfektioner....

    Skulle han suga på något som varit i hans rumpa?

    Ett finger eller dildo?


    Jag har vaft mina fingrar både i min egen mun (om det behövts lite mer glid) och i hennes mun (dominanshandling) efter att de varit i hennes rumpa.

    Hon är också lite sugen på att prova att suga direkt efter analsex.

    Rimming ger jag henne också då och då.
Svar på tråden Min man vill bara ha analsex!!