Inlägg från: Bagar Bengtsson |Visa alla inlägg
  • Bagar Bengtsson

    Swipear ni höger på få fel socalklass?

    Tro det eller ej, man kan gilla en vänsterpartist till utseendet trots att man är moderat. Det som är svårt att få ihop är sedan de olikheter de har.

    Som vänster borde du rent generellt sätt ha större chans att hitta en tjej då uppskattningsvis 60% röstar rött av kvinnorna medans det är tvärtom för högermän.

    Högerfolk har en tendens att bry sig om sitt utseende mer och ser därför oftast bättre ut än folk på vänsterkanten.

    Om du är gay så kan man nästan ta bort SD helt, de flesta i KD, M och L och då inrikta dig på vänstern och centern. Fördomsfullt?

  • Bagar Bengtsson
    Nittiotalisten skrev 2019-09-01 23:38:14 följande:

    Alltså seriöst, tror ni att det syns på utsidan vad man röstar på eller?


    Inte till 100% men många kan man sätta in i olika fack på hur de klär sig om de har ring i näsan så skulle jag tro att de inte är moderater utan snarare vänstersidan.

    Sedan finns det alltid folk som sticker ut så 100% säker kan man aldrig vara.
  • Bagar Bengtsson
    Knappast nu skrev 2019-09-02 07:45:56 följande:
    Han bjuder bara på kaffe & vatten. Ja & kuk såklart. Fan fan fan svär hon. Jag har börjat att bry mig om sjuka snyftar hon.
    Man kan bry sig om på olika sätt. En moderat som har en livräddningsbåt tar upp nio personer som hamnat i vattnet då båten bara tar tio personer, visst fem kommer att drunkna.

    En likadan båt äger även en vänsterpartist. Han vill rädda så många han kan och fyller båten med 15 personer. Efter första vågen tar båten in vatten och alla dör.
Svar på tråden Swipear ni höger på få fel socalklass?