• boomstar

kuktrix m.m.

En kvinna i en av trådarna berättade om div husmorsknep för kukar; Chili med mera men ville inte avlöja detaljer i den tråden...
    Så här, en tråd för tips och recept på roliga saker det går att göra med kukar och även fittor, och sex i allmänhet.

• Svar på tråden kuktrix m.m.
  • Anonym (Swing for fun)

Får börja med att säga att jag också älskar olika former av CBT men leker rätt ofta med det andra sidan av myntet och ger njutning och avspänning.

Lingammassage är inte i första hand till för att ge erektion och utlösning men befriar från spänngar som hindrar total njutning.

Under den typen av massage känner man ofta det som känns som små riskorn i vävnaden och jag brukar säga när jag ger Lingam och Yoni massage att dessa riskorn är all dålig sex och all sexuell frustration man samlat på sig genom livet. Att massera bort dessa riskorn är ibland rätt smärtsamt.

Ökar dock njutningen vid sex i framtiden med minskad risk för potensproblen och ger kraftigare orgasmer och utlösningar.

Som jag alltid säger utan smärta finns ingen njutning så ju mer smärta vi lär oss att hantera ju mer kan vi njuta i livet.

Se det inte som att tycker att smärtsamma sjukdomar är något att stå efter men att alltid ducka för smärt kommer att göra livet tomt och meningslöst.

• Gaskarl
    Anonym (Swing for fun) skrev 2019-09-12 09:55:36 följande:

Får börja med att säga att jag också älskar olika former av CBT men leker rätt ofta med det andra sidan av myntet och ger njutning och avspänning.

Lingammassage är inte i första hand till för att ge erektion och utlösning men befriar från spänngar som hindrar total njutning.

Under den typen av massage känner man ofta det som känns som små riskorn i vävnaden och jag brukar säga när jag ger Lingam och Yoni massage att dessa riskorn är all dålig sex och all sexuell frustration man samlat på sig genom livet. Att massera bort dessa riskorn är ibland rätt smärtsamt.

Ökar dock njutningen vid sex i framtiden med minskad risk för potensproblen och ger kraftigare orgasmer och utlösningar.

Som jag alltid säger utan smärta finns ingen njutning så ju mer smärta vi lär oss att hantera ju mer kan vi njuta i livet.

Se det inte som att tycker att smärtsamma sjukdomar är något att stå efter men att alltid ducka för smärt kommer att göra livet tomt och meningslöst.

Är det bara dina partners som får uppleva lingam?
  • Anonym (Swing for fun)
    Gaskarl skrev 2019-09-12 13:42:30 följande:

Är det bara dina partners som får uppleva lingam?

Nej.

Gör det inte yrkesmässigt men trevliga människor man möter på kurser, klubbar, privata fester och liknande kan få den typen av massage.
  • Gaskarl
    Anonym (Swing for fun) skrev 2019-09-12 13:57:33 följande:

Nej.

Gör det inte yrkesmässigt men trevliga människor man möter på kurser, klubbar, privata fester och liknande kan få den typen av massage.

Ok.. Just lingam lät ju intressant och lite häftigt.. Men känns samtidigt som ngt man vill uppleva i en lugn miljö på tu man hand.
  • Anonym (Swing for fun)
    Gaskarl skrev 2019-09-12 14:03:14 följande:

Ok.. Just lingam lät ju intressant och lite häftigt.. Men känns samtidigt som ngt man vill uppleva i en lugn miljö på tu man hand.

Man gör det nästan alltid privat i något avskilt rum med lite levande ljus och självklart så avstressat som möjligt. Är man stressad och spänd motverkar det syftet oftast börjar man med lite lätt massage och lite avslappningsövningar med cirkulär andning och att känna in och få kontakt med kroppen och knoppen.
  • Gaskarl
    Anonym (Swing for fun) skrev 2019-09-12 14:11:31 följande:

Man gör det nästan alltid privat i något avskilt rum med lite levande ljus och självklart så avstressat som möjligt. Är man stressad och spänd motverkar det syftet oftast börjar man med lite lätt massage och lite avslappningsövningar med cirkulär andning och att känna in och få kontakt med kroppen och knoppen.

Låter skithäftigt och du låter som du vet vad grejen är. Synd att det är olagligt i Sverige, skulle gärna testa.
  • Anonym (Swing for fun)
    Gaskarl skrev 2019-09-12 14:20:50 följande:

Låter skithäftigt och du låter som du vet vad grejen är. Synd att det är olagligt i Sverige, skulle gärna testa.

Det är inte alls olagligt. Är inte en sexuell tjänst. Flera som ger tantriska massage ger också lingam och andra former av terapi för att avhjälpa problem eller ge förutsättningar för ökad kvalitet i sexlivet. För förvänta dig inte någon happy ending eller liknade det kommer att ske. Faktiskt högst ovanligt att det ens leder till erektion.
  • Anonym (Swing for fun)
    Anonym (Swing for fun) skrev 2019-09-12 14:28:28 följande:

Det är inte alls olagligt. Är inte en sexuell tjänst. Flera som ger tantriska massage ger också lingam och andra former av terapi för att avhjälpa problem eller ge förutsättningar för ökad kvalitet i sexlivet. För förvänta dig inte någon happy ending eller liknade det kommer att ske. Faktiskt högst ovanligt att det ens leder till erektion.

Självklart skall det stå, inte att ske.
  • Gaskarl
    Anonym (Swing for fun) skrev 2019-09-12 14:29:58 följande:

Självklart skall det stå, inte att ske.

Ok.. Alltid hört att det är olagligt. Yonimassage ser man skymta ngn gång i annonser men jag har aldrig sett någon annonsera om lingam. Tyvärr måste jag säga,
  • Anonym (Swing for fun)
    Gaskarl skrev 2019-09-12 14:40:47 följande:

Ok.. Alltid hört att det är olagligt. Yonimassage ser man skymta ngn gång i annonser men jag har aldrig sett någon annonsera om lingam. Tyvärr måste jag säga,

Med tanke på vad som händer allt för ofta vid thaimassage väljer många att hålla en låg profil för att inte bli förknippade med den typen av verksamhet.
  • Gaskarl
    Anonym (Swing for fun) skrev 2019-09-12 14:45:33 följande:

Med tanke på vad som händer allt för ofta vid thaimassage väljer många att hålla en låg profil för att inte bli förknippade med den typen av verksamhet.

Nu känns det som att, ska jag uppleva lingam, ska det vara med dig:)... Kanske du kan tipsa annars, pm kanske?
  • Gaskarl
    Anonym (Swing for fun) skrev 2019-09-12 14:45:33 följande:

.

Hmm svårt att tro att ngn på en sådan salong har en aning om vad tantra och lingam innebär
  • Anonym (Swing for fun)
    Gaskarl skrev 2019-09-12 14:47:58 följande:

Nu känns det som att, ska jag uppleva lingam, ska det vara med dig:)... Kanske du kan tipsa annars, pm kanske?

Att ragga på forum är inget jag uppskattar. Jag varken får eller vill SPAMA forumet med adresser till mina kursledare och tantra kamrater.
  • Gaskarl
    Anonym (Swing for fun) skrev 2019-09-12 14:51:38 följande:

Att ragga på forum är inget jag uppskattar. Jag varken får eller vill SPAMA forumet med adresser till mina kursledare och tantra kamrater.

Hm. Om du uppfattade min fråga som raggning så ber jag om ursäkt, det var just en fråga. Hur ställer manen seriös fråga om detta, utan att det ska missuppfattas?
  • Anonym (Swing for fun)
    Gaskarl skrev 2019-09-12 14:54:19 följande:

Hm. Om du uppfattade min fråga som raggning så ber jag om ursäkt, det var just en fråga. Hur ställer manen seriös fråga om detta, utan att det ska missuppfattas?

Att inte använda formuleringar som, skall det vars med dig och en smily är en bra börja.
  • Gaskarl
    Anonym (Swing for fun) skrev 2019-09-12 15:00:01 följande:

Att inte använda formuleringar som, skall det vars med dig och en smily är en bra börja.

Ok.. Men nu har jag iaf, för vad det kan vara värt, förklarat att min tidigare fråga var seriös. Du inger här i tråden att du är seriös.
  • Anonym (Swing for fun)

Värt att tänka på är att vissa typer av aktiviteter som i princip är samma sak kan ha helt olika syften. En sådan sak som sondering av urinrör används ibland inom BDSM ibland som CBT och ibland i andra syften när en top skall kontrollera en bottom. Förkommer också inom tantriska energi massage och andra liknande terrapiformer för att komma till rätta förträngning i urinledaren.

Inte terapier och lekar som passar alla men gubben har vid ett par tillfällen gjort detta i terapeutiskt syfte och han vittnar om kraftigare utlösningar efter detta. Det är dock inte jag som utfört denna terapi då jag inte har tillräckliga kunskaper för att göra det på ett säkert sätt.

Har inom BDSM lekt lite med sonderingar men såg ingen direkt nytta och inget nöje i detta men då självklart inte i närheten av det man gör när syftet är att få bort förträngningar vid terapeutiska behsndlingar. Som med mycket så är det kul att ha testat men allt man testat behöver man inte fortsätta med.

Som någon nämt tidigare så tål penisen mycket mer än man tror och urinledaren är chockerade elastisk.

Svar på tråden kuktrix m.m.