• DaddyCool69

    Passionerad sex?

    Hej.

    Jag undrar helt enkelt hur vanligt det är att kvinnor gillar hårda tag vid sex? Jag menar, det känns verkligen att det i är ovanligt att en kvinna vill ha långt förspel och ha sex med känsla? Är jag ute och cyklar eller är det vanligt att ni vill bli dominerade?

  • Svar på tråden Passionerad sex?
  • DaddyCool69
    Anonym (Gladiator) skrev 2019-09-18 13:17:19 följande:

    Vuxen.


    Kränkt vuxen, väldigt låg nivå på din kommentar...
  • DaddyCool69
    sexposed skrev 2019-09-19 23:48:35 följande:

    Tänk personlig preferens före kön så kommer det bli mycket enklare att lista ut En del gör det, andra inte, och du får lyssna av den du möter. En baggis, det fixar du.


    Jo, jag förstår att kommunikation är a och o, det leder till den bästa upplevelsen. Men dem senaste har velat ha det på ett mer "hårda tag" plan. Så jag funderade på om det har varit en slump eller om det faktiskt är så att fler kvinnor föredrar det typen av sex. Det är mer en fråga om hur kvinnor i forumet upplever det?
  • DaddyCool69
    Anonym (Tjej) skrev 2019-09-20 15:26:10 följande:

    Va menar du med hårda tag? Långt förspel och känsla?

    De flesta vill väl ha sex med känsla. De flesta kvinnor kräver nog någon sorts förspel. Fast de flesta har väl sex på lite olika sex beroende på tillfälle, stämning och humör?


    Asså med "hårda tag" menar jag att man penetrerar hårt, drar i håret, strypa, spanka röven, etc. Med långt förspel menar jag kyssar, hångel, smekningar, teasning.

    Med känsla menar jag att rörelserna under akten är mjuka, inte att köra 200 juck i minuten.
  • DaddyCool69
    Anonym (Tjej) skrev 2019-09-20 16:01:01 följande:

    Det är väl hursomhelst olika vad tjejer gillar. 

    Det du beskriver som hårda tag låter töntigt och dåligt tycker jag men det finns säkert nån som gillar det.


    Jag är inte heller så förtjust i det.
Svar på tråden Passionerad sex?