• Enniie

BF Juni 2020

Plussade idag och fann ingen sådan grupp, så jag startar en.

Grattis till er alla!

• Svar på tråden BF Juni 2020
  • Anonym (Tomte)

Någon mer som är körd i magen?? För mig växlar det mellan (ursäkta detaljer) förstoppning och... något som kan liknas vid magsjuka. Idag känns inte som en rolig dag på den fronten.

• Anonym (Fjärde barnet)
    Anonym (Tomte) skrev 2019-11-27 13:06:41 följande:

Någon mer som är körd i magen?? För mig växlar det mellan (ursäkta detaljer) förstoppning och... något som kan liknas vid magsjuka. Idag känns inte som en rolig dag på den fronten.

Jag. Hade en ordentligt körare igår. Fick stanna hemma från jobbet idag. Växlar på samma sätt för mig. Har haft nån sväng till m liknande å typ haft svårt avgöra om d är magsjuka eller inte. Men skulle gissa att d kan va förstoppn.diarre lika gärna
  • vår sommar

Nu har jag varit på kub. Allt såg bra ut och fick mycket låg sannolikhet. Har berättat för barnen nu och vilken befrielse att få berätta för världen att vi väntar en till 12+5 :)

• Anonym (Fjärde barnet)
    vår sommar skrev 2019-11-27 17:02:49 följande:

Nu har jag varit på kub. Allt såg bra ut och fick mycket låg sannolikhet. Har berättat för barnen nu och vilken befrielse att få berätta för världen att vi väntar en till 12+5 :)

Åh, så skönt med den befrielsen!
  • vår sommar
    Mammaanonym2barn skrev 2019-11-27 20:05:05 följande:

Vad har ni fått för siffror på kub som har fått bra ? ????

Jag fick inte någon exakt siffra, sköterskan sa bara att du har det lägsta av de lägsta värdena, och jag nöjde mig så. Jag kan lätt analysera allt så är glad att jag inte fråga för då hade jag googlat sönder vad siffran exakt betyder.
  • Mammaanonym2barn
    vår sommar skrev 2019-11-27 21:12:08 följande:

Jag fick inte någon exakt siffra, sköterskan sa bara att du har det lägsta av de lägsta värdena, och jag nöjde mig så. Jag kan lätt analysera allt så är glad att jag inte fråga för då hade jag googlat sönder vad siffran exakt betyder.

Okej okej. Hon sa till mig också att värdena va jätte bra men sen blev ja lite nyfiken och frågade va de va för siffror. Trisomi 21 va 1:850 och de andra 1:20 000 1 :850 lät inte så Jätte bra, men hon sa det så får väl försöka lugna mig (:
  • Sjc

Har varit inne och läst i den här tråden varje dag sen jag plussade men inte vågat tro på den här graviditeten så har inte skrivit förrän nu. Var i alla fall på KUB-test idag (v12+4) och fick låg risk så nu känner jag mig mer säker och är så lättad!

För att få min dotter fick vi hjälp via IVF och det fungerade på första IVF-försöket. Syskonförsök via IVF började vi med i november förra året med 3 misslyckade försök som facit. Vi var på gång att starta ett nytt försök i september men min mens kom aldrig så fick gå på ett ultraljud ock fick då konstaterat att vi blivit gravida naturligt! Trodde aldrig att det skulle hända men nu är vi i alla fall i vecka 13 och allt verkar gå bra :)

• Zyprexa

Hej hej!

Har stalkat den här tråden sen jag plussade och nu vågar jag äntligen skriva in mig på er lista :) Är just nu i vecka 12+5 enligt tidigt ultraljud.

Bf 6/6 2020

Svar på tråden BF Juni 2020