BF Juni 2020
Plussade idag och fann ingen sådan grupp, så jag startar en.
Grattis till er alla!
Plussade idag och fann ingen sådan grupp, så jag startar en.
Grattis till er alla!
Någon mer som är körd i magen?? För mig växlar det mellan (ursäkta detaljer) förstoppning och... något som kan liknas vid magsjuka. Idag känns inte som en rolig dag på den fronten.
Någon mer som är körd i magen?? För mig växlar det mellan (ursäkta detaljer) förstoppning och... något som kan liknas vid magsjuka. Idag känns inte som en rolig dag på den fronten.
Nu har jag varit på kub. Allt såg bra ut och fick mycket låg sannolikhet. Har berättat för barnen nu och vilken befrielse att få berätta för världen att vi väntar en till 12+5 :)
Nu har jag varit på kub. Allt såg bra ut och fick mycket låg sannolikhet. Har berättat för barnen nu och vilken befrielse att få berätta för världen att vi väntar en till 12+5 :)
Vad har ni fått för siffror på kub som har fått bra ? ????
Vad har ni fått för siffror på kub som har fått bra ? ????
Jag fick inte någon exakt siffra, sköterskan sa bara att du har det lägsta av de lägsta värdena, och jag nöjde mig så. Jag kan lätt analysera allt så är glad att jag inte fråga för då hade jag googlat sönder vad siffran exakt betyder.
Har varit inne och läst i den här tråden varje dag sen jag plussade men inte vågat tro på den här graviditeten så har inte skrivit förrän nu. Var i alla fall på KUB-test idag (v12+4) och fick låg risk så nu känner jag mig mer säker och är så lättad!
För att få min dotter fick vi hjälp via IVF och det fungerade på första IVF-försöket. Syskonförsök via IVF började vi med i november förra året med 3 misslyckade försök som facit. Vi var på gång att starta ett nytt försök i september men min mens kom aldrig så fick gå på ett ultraljud ock fick då konstaterat att vi blivit gravida naturligt! Trodde aldrig att det skulle hända men nu är vi i alla fall i vecka 13 och allt verkar gå bra :)
Hej hej!
Har stalkat den här tråden sen jag plussade och nu vågar jag äntligen skriva in mig på er lista :) Är just nu i vecka 12+5 enligt tidigt ultraljud.
Bf 6/6 2020