• Anonym (F64)

    Min tjej gillar inte att suga Snopp

    Hej lever med en tjej sedan 5 år och hon gillar inte att suga Snopp under dessa fem åren har hon sugit av mej 4 ggr.

    Jag helt vanlig kille där jag värdesätter 100 % renlighet.

    I hennes tidigare förhållanden har varit på samma sätt hon suger inte snopp.

    Nu min fråga

    Skulle ni kunnat leva i ett sådant förhållande ?

  • Svar på tråden Min tjej gillar inte att suga Snopp
  • Anonym (tobbe)
    Anonym (s) skrev 2019-09-26 15:57:33 följande:
    Varför är det ofräscht?
    Haha jobbigt läge, det är väl inte så att "baciller" från tidigare killar sitter kvar i munnen på din tjej så att du inte kan kyssa henne ?? 
    Det är ofräscht av samma anledning som det är ofräscht att slicka en toa eller dricka toa vatten. Skulle aldrig vilja ha en kuk i munnen och då tycker jag inte heller det är kul att kyssa någon som sugit på kuken. Har hon sugit nyss då har hon en massa skit i munnen. Men även om det var för längesedan hon sög och har borstat munnen en massa ggr så vill jag inte tänka på vad munnen har varit för då får man bara upp tankar på det och blir avtänd. Nu finns det många som har gjort det men jag vill inte veta det eller bli påmind om det så kan jag leva i förnekelse och må bra när jag kysser. Det är ungefär som att tänka på att tjejen man kysser skulle ha slickat på skit då känner man sig inte heller sugen på att kyssas.
  • bastardized

    Jag har aldrig stött på den typen av problem men skulle sakna det väldigt mycket om det var stopp, tycker oralsex berikar sexlivet oerhört mycket.


    Andra saker kanske väger upp.

  • Anonym (rainbow)

    Alla kvinnor som suger bidrar till patriarkatet, förädare!!!

  • Anonym (tobbe)

    Dom killar som klagar på att dom inte blir avsugna får väl suga av sig själva.

  • Anonym (s)
    Anonym (tobbe) skrev 2019-09-29 00:47:09 följande:

    Det är ofräscht av samma anledning som det är ofräscht att slicka en toa eller dricka toa vatten. Skulle aldrig vilja ha en kuk i munnen och då tycker jag inte heller det är kul att kyssa någon som sugit på kuken. Har hon sugit nyss då har hon en massa skit i munnen. Men även om det var för längesedan hon sög och har borstat munnen en massa ggr så vill jag inte tänka på vad munnen har varit för då får man bara upp tankar på det och blir avtänd. Nu finns det många som har gjort det men jag vill inte veta det eller bli påmind om det så kan jag leva i förnekelse och må bra när jag kysser. Det är ungefär som att tänka på att tjejen man kysser skulle ha slickat på skit då känner man sig inte heller sugen på att kyssas.


    Då är du emot att ge tjejen oralsex också?

    Förhoppningsvis har ju ingen kille haft kuken I toaletten...och de flesta tänker nog på att duscha unna de förväntar sig en avsugning..
  • Anonym (&)
    Anonym (tobbe) skrev 2019-09-29 00:47:09 följande:

    Det är ofräscht av samma anledning som det är ofräscht att slicka en toa eller dricka toa vatten. Skulle aldrig vilja ha en kuk i munnen och då tycker jag inte heller det är kul att kyssa någon som sugit på kuken. Har hon sugit nyss då har hon en massa skit i munnen. Men även om det var för längesedan hon sög och har borstat munnen en massa ggr så vill jag inte tänka på vad munnen har varit för då får man bara upp tankar på det och blir avtänd. Nu finns det många som har gjort det men jag vill inte veta det eller bli påmind om det så kan jag leva i förnekelse och må bra när jag kysser. Det är ungefär som att tänka på att tjejen man kysser skulle ha slickat på skit då känner man sig inte heller sugen på att kyssas.


    Är lite mållös, faktiskt. Men det är ok att hon har haft en kuk i fittan, eller?
  • Anonym (CC)
    Anonym (tobbe) skrev 2019-09-29 00:47:09 följande:

    Det är ofräscht av samma anledning som det är ofräscht att slicka en toa eller dricka toa vatten. Skulle aldrig vilja ha en kuk i munnen och då tycker jag inte heller det är kul att kyssa någon som sugit på kuken. Har hon sugit nyss då har hon en massa skit i munnen. Men även om det var för längesedan hon sög och har borstat munnen en massa ggr så vill jag inte tänka på vad munnen har varit för då får man bara upp tankar på det och blir avtänd. Nu finns det många som har gjort det men jag vill inte veta det eller bli påmind om det så kan jag leva i förnekelse och må bra när jag kysser. Det är ungefär som att tänka på att tjejen man kysser skulle ha slickat på skit då känner man sig inte heller sugen på att kyssas.


    Du var mig en pryd och kontrollerad typ. Blir nästan mållös jag med.

    För att besvara TS, nej ett förhållande utan oralsex hade varit för trist för mig och osat prydhet och religiösa hämningar på ett mkt avtändande sätt. Gillar alldeles för mkt att både ge och få och är i det närmaste hysteriskt renlig (om man får tro toahygientrådarna här).
  • Anonym (&)

    Jag är kvinna och jag tycker att folk som inte gillar oralsex är tråkiga. Själv älskar jag att både ge och få. Ska väl inte säga att det är en dealbreaker för mig, men jag skulle sakna oralsex enormt om det inte fanns i min relation.

  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (&) skrev 2019-09-25 14:35:52 följande:

    Vad är det som är kvinnoförnedrande? TS uttrycker inte ens någon åsikt i trådstarten. Och bara för att du inte tycker att oralsex spelar någon roll i en relation, så behöver inte alla andra tycka så. För en del är det väldigt viktigt.


    De flesta män förväntar sig oralsex utan att ge oralsex tillbaka.
  • Anonym (Va??)
    Anonym (rainbow) skrev 2019-09-29 01:06:47 följande:

    Alla kvinnor som suger bidrar till patriarkatet, förädare!!!


    Hahahaha, på riktigt???
Svar på tråden Min tjej gillar inte att suga Snopp