• Anonym (???)

    Gjorde det ont första gången?!

    Hur var det för er? Gjorde det ont? Mycket, lite, inget, blödde det?

  • Svar på tråden Gjorde det ont första gången?!
  • Anonym (Ont)

    Det gjorde ont, och har gjort ont till och från kommande ggr också. Fattar inte kvinnor som tycker sex är skönt?

  • Anonym (H)

    Kommer knappt ihåg. Det var mest märkligt haha! Men tror varken det gjorde ont eller blödde. Jag hade ju även varit där och pillat lite innan.. :)

  • Anonym (Inte skönt)

    Det gjorde ont och blödde i flera dagar efteråt, trots långt förspel och glidmedel. Köpte en dildo som jag "tränade" med. Gjorde ont första gångerna även med den men sen gick det över.

    Kändes öht inget när jag hade sex för andra gången. Något av en besvikelse faktiskt. Hade hoppas på att det skulle vara skönt ;)

  • Anonym (w)
    Anonym (Ont) skrev 2019-10-01 04:44:46 följande:

    Det gjorde ont, och har gjort ont till och från kommande ggr också. Fattar inte kvinnor som tycker sex är skönt?


    Nu ska det ju inte göra ont men den mesta känseln sitter utanpå. Så själva penetrationen ska inte kännas överdrivet mycket även om det varierar, det sköna ska vara hela sammanhanget.
  • Anonym (Inte första)

    Inte första gången nej, men blödde nog lite vid något senare tillfälle, typ tredje, fjärde gången eller så.

  • Anonym (Inte första)
    Anonym (Tess) skrev 2019-09-30 23:28:58 följande:

    Blödde nej, ont ja! Som att köra In en lyktstolpe typ,


    Vad hemskt! Hoppas att du avbröt, det låter inget vidare.
  • Wench85
    Anonym (Ugglan) skrev 2019-09-30 23:51:45 följande:

    Inte ett dugg ont men jag njöt inte heller då fullt fokus låg på "va eeere som händer nuuu". Som att åka slalom för första gången, var mer fokus på att komma ner för backen än att glida och njuta av utsikten.


    Haha, vilken underbar förklaring! 
    Kan dela känslan. Gjorde inte alls ont, men var väldigt fascinerande och jag hade fullt upp med att försöka typ va snygg och sexig framför att känna efter.
  • Anonym (Ont)
    Anonym (Inte skönt) skrev 2019-10-01 07:47:00 följande:

    Det gjorde ont och blödde i flera dagar efteråt, trots långt förspel och glidmedel. Köpte en dildo som jag "tränade" med. Gjorde ont första gångerna även med den men sen gick det över.

    Kändes öht inget när jag hade sex för andra gången. Något av en besvikelse faktiskt. Hade hoppas på att det skulle vara skönt ;)


    Haha trodde också det skulle vara skönt, x antal år senare är det fortfarande inte skönt. Har du skönt sex nu?
  • Anonym (Inte skönt)
    Anonym (Ont) skrev 2019-10-01 16:52:31 följande:

    Haha trodde också det skulle vara skönt, x antal år senare är det fortfarande inte skönt. Har du skönt sex nu?


    Ja nu 16 år senare har jag skönt sex. Men det krävs väldigt mycket mer än penetration och jag måste ständigt påminna min partner om vart klitoris sitter, även under själva samlaget ;). Använder ofta vibratorer som komplement. Skönast tycker jag sex är utan penis inblandad, med tunga och fingrar. Det är synd att jag inte är lesbisk, haha!
  • Anonym (Ont)
    Anonym (Inte skönt) skrev 2019-10-01 17:18:41 följande:

    Ja nu 16 år senare har jag skönt sex. Men det krävs väldigt mycket mer än penetration och jag måste ständigt påminna min partner om vart klitoris sitter, även under själva samlaget ;). Använder ofta vibratorer som komplement. Skönast tycker jag sex är utan penis inblandad, med tunga och fingrar. Det är synd att jag inte är lesbisk, haha!


    Hmm vad jobbigt. Jag har fortfarande inte skönt sex, vill att penetration ska vara skönt men det är det inte. Det är ju bara skönt för killen. Vill inte blanda in leksaker än, hoppas fortfarande på att sex ska bli skönt haha
  • Anonym (Inte skönt)
    Anonym (Ont) skrev 2019-10-01 17:22:03 följande:

    Hmm vad jobbigt. Jag har fortfarande inte skönt sex, vill att penetration ska vara skönt men det är det inte. Det är ju bara skönt för killen. Vill inte blanda in leksaker än, hoppas fortfarande på att sex ska bli skönt haha


    Gör det fortfarande ont för dig? Har du kollat att du inte har vaginism?

    Enbart samlag är det nog få kvinnor som njuter av. De flesta behöver någon form av klitorisstimulans.
  • Anonym (Alice)
    Anonym (Ont) skrev 2019-10-01 17:22:03 följande:
    Hmm vad jobbigt. Jag har fortfarande inte skönt sex, vill att penetration ska vara skönt men det är det inte. Det är ju bara skönt för killen. Vill inte blanda in leksaker än, hoppas fortfarande på att sex ska bli skönt haha
    Har du testat använda fingrar då? Alltså att du tar på dig själv samtidigt som han penetrerar?
  • Anonym (Stina)

    Jag blödde inte. Det gjorde ont 30 sekunder eller så sen var det ganska skönt men en konstig känsla. Vi hade ett långt förspel innan och jag väntade tills jag kände mig redo för sex. 

Svar på tråden Gjorde det ont första gången?!