• Anonym (Anonymiiiis)

    Vad vill han?!!?

    Ok ska försöka hålla mig kort.

    För ett tag 3-4 månader sen sedan fick jag upp ögonen för en kille - tog kontakt, mycket snap:ande fram & tillbaka då båda tar intiativ till de men han skickar mest bilder. Efter jag legat i mycket på att ses gjorde vi det - 3 ggr. Vi mös bara de första men låg på tredje. Ett tag efter detta gled det ut i sanden - han visade mindre intresse och jag avslutade det.

    Ändå, har jag inte kunnat släppa honom. Jag tog kontakt nu (slutet på september 2019) frågade om vi skulle träna ihop som repris en dag då vi gjorde de nån gång förra ggn vi träffades. Det ville han. Därefter fick vi upp kontakten igen på - samma som förut. Vi tränade en kväll och gick bra. Vi ses varje dag på gymmet och då är de alltid han som kommer fram och hälsar även fast han har väldigt låg och kall profil mot mig. Tar ofta tid innan han mjuknar upp.

    Jag frågade igen; vad han ville. Fick svaret att han inte var ute efter något seriöst, att han aldrig testat En KK relation och att han kanske var sugen på testa. Jag avvisade och försökte gå vidare. Han fortsatte kontakta mig och jag likaså - ler mot mig på gymmet osv. Jag sa nån kväll efter ?jag vill samma? men mer för få tillfället att träffa honom. Vi träffades en kväll men låg inte. Han va lika kall till en början men mjukande upp sen. Myste hela kvällen och han är väldigt mysig( gullig och enligt mig inte en ?kk-träff...? vetifan hur jag ska göra. Gillar han men vad vill han egentligen?

  • Svar på tråden Vad vill han?!!?
  • Anonym (.)

    Låter ju som att han knappt är intresserad av sex, och ännu mindre intresserad av ett förhållande med dig.

    Skulle gissa att du funkar bäst som träningskompis...

  • Anonym (Anonymiiiis)

    Ja jo... men varför vill han då pussa på mig och gosa?

  • Anonym (Anonymiiiis)

    Jag har gjort det och han vet inte säger han. Är jätterädd att jag ska skrämma bort honom då. Kanske vill han bara ta det som de kommer och långsamt? Vet inte. Hade liksom gett upp om jag inte fick några vibbar alls. Men eftersom han vill träna, snacka; mysa osv.... de hade inte jag velat göra med en kille jag inte var intresserad av iallafall.

  • Anonym (Anonymiiiis)

    Fast han ger mycket uttryck för han gör. Han kommenterar ofta min vältränade kropp, tar på mig när vi är osv osv. Kanske har otydlig med de i texten. Vi hade lätt kunnat ha sex, men vi nöjde oss båda med bara ligga brevid varann & kyssas då det var väldigt mysigt

  • MrKrips

    Du är väl inte tillräckligt bra för att vara flickvän. Kan inte se det på något annat sätt.

  • Anonym (Gladiator)

    Han är int eute efter något seriöst. Du skrev att han sagt det. Ja, så då vill han inte ha något seriöst bara ibland.

  • Anonym (Gladiator)

    Han är inte ute efter något seriöst. Du skrev att han sagt det. Ja, så då vill han inte ha något seriöst bara ibland.

  • Anonym (Emma)

    Han vill testa en kk relation. En kk relation behöver inte vara att man träffas har sex sen hejdå. Jag har haft flera där man ibland bara vill mys och få närhet. Vill du mer än att bara vara kk så lägg ner honom du kommer bara bli sårad.

    Han har sagt att han inte vill ha något seriöst utan kk du gick sedan med på kk och då tror han att ni är överens. Sen kanske han är sån som vill mysa och kanske ha lite mer girlfriend experience än rena sexträffar. Men huvudsaken är att han har inga andra känslor för dig.

Svar på tråden Vad vill han?!!?