• Anonym (Jossan)

Saker i fittan

Vad har ni haft för saker i fittan förutom kuk,dildo och fingrar?
    Själv har jag eller min man stoppat in gurka, banan, morot, lotionflaska, skaft på hårborste, handtaget på en skruvmejsel, ölflaska och en fjärrkontroll.
    Gillar skruvmejseln och fjärrkontrollen de övriga var mest roligt att testa.

• Svar på tråden Saker i fittan
  • Anonym (12345)

Någon som prova en sådan där typ dildo som är som en balong, man stoppar in den och sedan blåser upp och den töjer runt hela fittan, den verkligen fyller upp.

• Anonym (Eli)

Min KK och jag har testat lite olika saker. En vattenpistol halvvägs in såg rätt roligt ut :P Annars en gammal mobiltelefon, en smal flaska, en kryddburk, lite olika köksredskap. Just en ballongvisp var kul. Han gillade det iaf för att han såg in så mycket i mig. Låter ju lite konstigt nu när jag skriver om det, men ja, så är det iaf :P

• misterwellington
    Anonym (Eli) skrev 2019-10-12 20:49:28 följande:

Min KK och jag har testat lite olika saker. En vattenpistol halvvägs in såg rätt roligt ut :P Annars en gammal mobiltelefon, en smal flaska, en kryddburk, lite olika köksredskap. Just en ballongvisp var kul. Han gillade det iaf för att han såg in så mycket i mig. Låter ju lite konstigt nu när jag skriver om det, men ja, så är det iaf :P

Vilken av dom njöt du mest att haft i dig?
  • Anonym (Eli)
    misterwellington skrev 2019-10-12 20:55:36 följande:
    Vilken av dom njöt du mest att haft i dig?
    Handtaget till zestjärnet var förvånansvärt bra faktiskt! ^^
  • misterwellington
    Anonym (Eli) skrev 2019-10-12 21:03:09 följande:

Handtaget till zestjärnet var förvånansvärt bra faktiskt! ^^

Tur att det var rätt ände som hamna i fittan
  • Anonym (50 years of grey)

Det här var en runktråd i min smak :)

Har själv aldrig fått lov att stoppa in något annat än min tråkiga kuk i de jag varit med....tyvärr.

Ingen som testar en lavalampa förresten, varm å go, rätt form samt lyser upp hela härligheten :)

• Anonym (Ann)

Har ingen lavalampa men får väl köpa en

• Anonym (Ann)

• misterwellington
    Anonym (Ann) skrev 2019-10-12 21:31:02 följande:

Köp en, så får du återkomma och dela med dig om det var en hit...eller inte.
  • Anonym (Musen)
    Anonym (50 years of grey) skrev 2019-10-12 21:22:20 följande:
    Det här var en runktråd i min smak :)
    Har själv aldrig fått lov att stoppa in något annat än min tråkiga kuk i de jag varit med....tyvärr.

Ingen som testar en lavalampa förresten, varm å go, rätt form samt lyser upp hela härligheten :)
    Jag har en lavalampa som  jag inte kommer att köra in musen för den är för stor 
Svar på tråden Saker i fittan