• Anonym (Jossan)

Saker i fittan

Vad har ni haft för saker i fittan förutom kuk,dildo och fingrar?
    Själv har jag eller min man stoppat in gurka, banan, morot, lotionflaska, skaft på hårborste, handtaget på en skruvmejsel, ölflaska och en fjärrkontroll.
    Gillar skruvmejseln och fjärrkontrollen de övriga var mest roligt att testa.

• Svar på tråden Saker i fittan
  • misterwellington
    Anonym (A) skrev 2019-10-13 20:16:57 följande:

Roligast var en sån lång godisklubba lekte jag med och sen skulle jag slicka på den.

Men även gurkor, flaskor.

Tips på annat roligt?

Hur stor klubba pratar vi då? Lika stor som en puck?
  • Anonym (Amanda)

Någon som provat med isglassen piggelin..?

• Anonym (Jossan)
    Anonym (Amanda) skrev 2019-10-13 23:38:56 följande:

Någon som provat med isglassen piggelin..?

Nej, men isbitar har vi lekt med, ger en ny och annorlunda känsla.
  • Anonym (Eli)
    Anonym (Jossan) skrev 2019-10-14 12:33:51 följande:
    Nej, men isbitar har vi lekt med, ger en ny och annorlunda känsla.
    Det lät ju lite spännande, men blir det inte väl kallt? Min kk har testat att kyla ned kuken med kallt vatten precis innan han stoppar in den. Rätt rolig känsla! Men is alltså?
  • Flowerpower79

Det mest spännande är nog växelspaken på bilen! Mest en kul grej tillsammans med ett ex! Kan inte rekommendera det dock, väldigt obekväm ställning

• Anonym (W48)

Fjärrkontroll, skruvmejsel, Roll-on har jag provat.

• Flowerpower79

Lånade även en hammare av plåtslagaren när de gjorde om vårat altantak medan dom var och åt lunch. En med träskaft och stort grönt huvud. Var väldigt upphetsande att se honom arbeta med den efteråt! Ska även tillägga att det inte bara var fittan den stoppades upp i

• eriknilsson1987
    Flowerpower79 skrev 2019-10-14 12:58:27 följande:

Lånade även en hammare av plåtslagaren när de gjorde om vårat altantak medan dom var och åt lunch. En med träskaft och stort grönt huvud. Var väldigt upphetsande att se honom arbeta med den efteråt! Ska även tillägga att det inte bara var fittan den stoppades upp i

Grymt haha
  • Anonym (Amanda)

Tacka vet jag ett basebollträ..den tjocka änden då alltså..

Svar på tråden Saker i fittan