• Anonym (Jossan)

Saker i fittan

Vad har ni haft för saker i fittan förutom kuk,dildo och fingrar?
    Själv har jag eller min man stoppat in gurka, banan, morot, lotionflaska, skaft på hårborste, handtaget på en skruvmejsel, ölflaska och en fjärrkontroll.
    Gillar skruvmejseln och fjärrkontrollen de övriga var mest roligt att testa.

• Svar på tråden Saker i fittan
  • Anonym (Märklig Q)
    Anonym (Jossan) skrev 2019-10-29 13:16:32 följande:

Låter som ett härligt förspel. Var det inte svårt att få ut alla? Det finns ju en del skrymslen och vrår därinne.

Han hade en del att kompensera efter vispen så det var inget problem. Han var väldigt grundlig.
  • Tornhöken
    Anonym (Märklig Q) skrev 2019-10-29 13:09:43 följande:

Inte till en början. Men när han rörde vid vispen nöp den och då slet den sönder lite. Blödde som en stucken gris. Kompenserades sedan.

Då kom han med en kartong vindruvor. Stoppade in dem en efter en, räknade och kalkylerade. Sedan använde han mun och tunga för att äta dem alla. Den upplevelsen kompenserade vispen alla gånger. Jävlar vad skönt det var.

Bra att det blev skönt till slut, kom du några gånger?
  • Anonym (Märklig Q)
    Tornhöken skrev 2019-10-29 15:12:32 följande:

Bra att det blev skönt till slut, kom du några gånger?

Märkligt nog så kom jag av vispen.
  • Noname00
    Emmca skrev 2019-10-29 11:02:05 följande:

I tonåren var man väl mer nyfiken att testa olika saker. Då blev det som ni andra skrivit skaft på diverse saker, rollon, morot, banan. Gurkan tog jag senare för jag tyckte den var så grov. Haft en kille som lekt med en piggelin och det var kallt kan jag säga när han körde in den helt. Skönast var när han bara lekte med den runt öppningen bara. Sen delade vi på glassen 

Inte testat men skulle lätt kunna göra det, kan jag slicka fitta så kan jag också ta en slick på glassen ????
  • Anonym (12345)

Min smiley vart tre ?????

Typiskt

• Anonym (Tjej30)

Piggelin är fantastiskt att använda. Inte använt själv men någon annan har använt på (och i) mig.

Deodorant när jag var yngre. Med korken på naturligtvis.

Och diverse grönsaker.

• Gaskarl
    Anonym (Märklig Q) skrev 2019-10-29 13:09:43 följande:

Inte till en början. Men när han rörde vid vispen nöp den och då slet den sönder lite. Blödde som en stucken gris. Kompenserades sedan.

Då kom han med en kartong vindruvor. Stoppade in dem en efter en, räknade och kalkylerade. Sedan använde han mun och tunga för att äta dem alla. Den upplevelsen kompenserade vispen alla gånger. Jävlar vad skönt det var.

Så skulle jag vilja marinera jordgubbar.. :)
  • Anonym (12345)
    Anonym (Tjej30) skrev 2019-10-29 17:15:00 följande:

Piggelin är fantastiskt att använda. Inte använt själv men någon annan har använt på (och i) mig.

Deodorant när jag var yngre. Med korken på naturligtvis.

Och diverse grönsaker.

Prova spirello eller twister :)
  • Anonym (Märklig Q)
    Gaskarl skrev 2019-10-29 17:20:31 följande:

Så skulle jag vilja marinera jordgubbar.. :)

Har provat. Dock hade han varit ordentlig och delat de riktigt stora. Hade velat ha dem i ursprunglig storlek bara för att kolla vad jag klarade av.
  • Anonym (Testar)

Hmmm, uppfinningsrikedomen är rätt stor här ....
    Jag har nog mest träffat tjejer som jobbat på
    sprattel-knappen men inte så mycket inuti......
    Skulle gärna få prova att fista och mitt ex var ju
    rätt "rymlig" så det hade nog gått.
    4 fingrar inne men inte tummen men var såååå nära

Svar på tråden Saker i fittan