40+ och gravid - här samlas vi :)
Jag har samma man till alla barnen. Födda 07,08,11,15. Vad har du för åldersfördelning ?
Plus två bonusbarn.
Jag har samma man till alla barnen. Födda 07,08,11,15. Vad har du för åldersfördelning ?
Hej! Jag är 43 och gravid i v 16. Vi försökte i två år utan minsta tecken. Började äta q-10 och melatonin som jag löste skulle förbättra äggen. Poff jag vart gravid efter 2 månader . Men om det va pgrav det vet vi ju inte.
Nipt görs i 12 fullgångna veckor för då göra även ultraljud.
Just bokat!
Kan någon lägga till mig..
Bf 13/8 5:e barnet. 77:a
Tack;)!
Tänkte höra med er andra, jag är i vecka 22 och känner mig fortfarande ok. Är 45 och i alla mina andra graviditeter har jag mått bra och jobba tills förlossning, fast det är ju flera år sedan. Nu känner jag att det börjar ta emot litet, börjar få myrkrypningar i benen, blir lättare trött, känner litet värk i ljumskar och det är ju ett tag kvar... Ni andra som är längre fram i graviditeten, hur har ni mått i slutet? Har det varit jobbigt fysiskt? Jag funderar på om jag orkar jobba heltid (jobbar som sjuksköterska) ända fram till förlossningen och kanske måste prata med jobbet....
Jag är 44 år o plussade för några dagar sen. Har tre stora söner från tidigare äktenskap o med min nuvarande sambo har jag en som är strax över 2 år. Känner såå dubbla känslor. Trodde inte att det skulle bli nån mer bebis. Samtidigt tycker jag ju att det är häftigt att kroppen fortfarande är super-fertil. O så klart att det är kul med ett mer jämn-årigt syskon till Lill-tjejen.
Men mellan varven får jag typ panik o tänker på hur man ska orka, på allt det praktiska o det dummaste av allt är att jag jat börjat grubbla på vad omgivningen ska säga (jättedumt, jag vet, men ändå)
Är det fler som har lite dubbla känslor eller går ni på moln allihopa ????