• Anonym (Kille -80)

    En fråga till er tjejer: Hår på bröstet, hiss eller diss?

    Vad tycker du? 

  • Svar på tråden En fråga till er tjejer: Hår på bröstet, hiss eller diss?
  • Anonym (Kim)
    Tornhöken skrev 2019-10-29 07:12:02 följande:

    Ska anmäla google


    Om det är du så blir det 35 träffar på TinEye. Det är ju taget på ett fotografmässigt sätt så du äger nog inte bilden. Def en bild i kommersiellt syfte så du får räkna med spridning. Betalt bör du ha fått. Ser inte amatörmässigt gjort ut. Trist af! Men vilket ögongodis!
  • Anonym (Ronny Ronnysson)
    Anonym (Kim) skrev 2019-10-29 13:26:26 följande:

    Om det är du så blir det 35 träffar på TinEye. Det är ju taget på ett fotografmässigt sätt så du äger nog inte bilden. Def en bild i kommersiellt syfte så du får räkna med spridning. Betalt bör du ha fått. Ser inte amatörmässigt gjort ut. Trist af! Men vilket ögongodis!


    Det är jag!! Sluta sexobjektifiera mig era snuskisar!!!!!
  • Anonym (Kim)
    Anonym (Ronny Ronnysson) skrev 2019-10-29 13:30:12 följande:

    Det är jag!! Sluta sexobjektifiera mig era snuskisar!!!!!


    Å vad är syftet då får man fråga? Om inte att objektifiera? Inte reklam för nått. Inget tänkvärt meddelande. Kom ihåg att det sitter i betraktarens öga huruvida man uppfattar det som attraktivt eller inte.

    Vill man inte bli just det tar man inte sådana bilder. Om man ändå gör det så ser man till att de inte hamnar på nätet. Å hur vet jag att det ÄR du? Upp till bevis
  • Anonym (Kille -80)
    Johanna1986 skrev 2019-10-28 18:34:26 följande:
    Oj förlåt! Skrev fel. Den mittersta bilden menade ja! Detta e en bild mer i min smak

    Hårig men vältrimmad å inte vildvuxen.
    Jag förstår. Han är ju riktigt vältränad också, jag undrar om ni tjejer omedvetet räknar in det när ni bedömer. 
  • Anonym (Kille -80)
    Anonym (Kim) skrev 2019-10-28 21:27:49 följande:
    Japp! Williams är het. Å den sista. Den här läckerbiten Anthony Varrecchia är sjukt het att titta på. Svag för silver foxar!
    Silverfärgat hår är inne. Vem hade kunnat ana det för ett par år sedan?  
  • Nonym

    Härligt med en karl med hår på bröstet, bara inte ryggen är lika hårig :-P

    Sen är jag (lite sjukt, jag vet) väldigt förtjust i min mans håriga skinkor.. han har inte direkt päls eller pubis där, men den är liksom hårig.. gillar att pilla med det håret

  • Johanna1986
    Anonym (Kille -80) skrev 2019-10-30 20:23:55 följande:

    Jag förstår. Han är ju riktigt vältränad också, jag undrar om ni tjejer omedvetet räknar in det när ni bedömer. 


    Tror absolut man tar in lite av de också men en man som e mindre tränad än de med samma hårväxt hade jag nog ändå gillat mer än en vältränad jätte hårig kille. :)
  • Pussan
    Anonym (Kim) skrev 2019-10-28 21:27:49 följande:

    Japp! Williams är het. Å den sista. Den här läckerbiten Anthony Varrecchia är sjukt het att titta på. Svag för silver foxar!


    Ojojoj...tänk att bli manglad av honom!!!
  • Anonym (Kille -80)
    Pussan skrev 2019-10-31 22:51:39 följande:
    Ojojoj...tänk att bli manglad av honom!!!
    Make it happen!  
  • Anonym (Kim)
    Anonym (Kille -80) skrev 2019-11-01 21:37:45 följande:

    Make it happen!  


    Han manglar dig. Inte pussan eller mig för han gillar inte tjej
  • Anonym (Kille -80)

    Jag avstår helst.
    Han hade kanske blivit omvänd om han blivit förförd av Pussan Flört

  • Pussan
    Anonym (Kille -80) skrev 2019-11-05 18:14:20 följande:

    Jag avstår helst.
    Han hade kanske blivit omvänd om han blivit förförd av Pussan Flört


    I' d love to give it a try!
Svar på tråden En fråga till er tjejer: Hår på bröstet, hiss eller diss?