• qaswas122

BF JULI 2020

Såg inte att någon tråd om juli fanns, så startar en! Någon med BF juli 2020? Jag plussade idag och har bf 2 juli GladHjärta

• Svar på tråden BF JULI 2020
  • Anonym (MrsT)

Mitt positiva har visat negativt nu senaste dagarna. Bim imorgon. Tror mitt test visade fel.

Stort grattis till er alla som plussat. Jag njuter ändå av mina två barn jag har ?

• Anonym (J)

Halloj! BF 12:e juli här. Har testat tydligt men inte så jättestarkt på RFSU?s stickor sedan BIM-3 men idag tog jag ett CB som visade ett starkt plus direkt (lustigt!). Jag är dock nojig då jag fick ett missfall i maj/juni som blev väldigt långdraget! Denna gång var det planerat men det gick på första försöket så vi blev ganska chockade - dock glada. :) Vi har en dotter på 13 månader sen innan. :)

• qaswas122

Så kul att det är fler som plussat nu! Jag gick in i vecka 6 i torsdags, och har äntligen börjat få lite symtom efter att ha varit helt symtomfri. Har fått ömma bröstvårtor, och lite molvärk.

• qaswas122

Så kul att det är fler som plussat nu! Jag gick in i vecka 6 i torsdags, och har äntligen börjat få lite symtom efter att ha varit helt symtomfri. Har fått ömma bröstvårtor, och lite molvärk.

• avigmaria

Jag har just plussat!? Tredje barnet, sjuk känsla.

Översta bilden ett torkat test från fredags, äl+9. Nedre testet från alldeles nyss...

• avigmaria

Är BRUTALT trött. Förkyld också, så tänkte att det bara var det, men tröttheten är liksom... en annan.

Huuur ska jag berätta för mannen, tro? Idéer? :)

• Em16

Hej!

Hoppar in här med !

Plussade för ett par dagar sedan och är idag på v4+2 Med bf 9 juli.

Är bara så rädd att det ska ta slut från ingenstans.

Vill inte ta ut glädje men är så löjligt glad över det 9xh vill bara berätta för allt och Alla!

När kommer ni (eller om ni har )berätta för familjen ?

• qaswas122
    Em16 skrev 2019-11-03 16:33:40 följande:

Hej!

Hoppar in här med !

Plussade för ett par dagar sedan och är idag på v4+2 Med bf 9 juli.

Är bara så rädd att det ska ta slut från ingenstans.

Vill inte ta ut glädje men är så löjligt glad över det 9xh vill bara berätta för allt och Alla!

När kommer ni (eller om ni har )berätta för familjen ?

Grattis! Jag kunde inte heller smälta det till en början, och var så rädd för missfall. Oron har lagt sig något nu, men verkligen inte helt. Jag är i v.6 nu, har bf 2 juli. Har faktiskt redan berättat för våra föräldrar och min närmsta vän, känns dumt att dölja det för dem då vi står varandra så nära. Skulle jag få ett missfall skulle vi berätta för dem oavsett. Men däremot väntar vi med att berätta för resten till ca v.12, även om det är svårt. Vill också berätta för alla haha...
  • rosali84

Ok, då var man här igen. Efter senaste missfallet (MA i mars i år och utdraget som attans med blödningarna som följd och mensen som inte kom tillbaka förrän i juli) så har vi typ legat lite lågt med allt. Förra månaden var första som vi försökte igen, men då kom mensen som en klocka. Denna månad blev det inget seriöst försök då jag varit sjuk samt sjukt trött osv. Vet att mensen ska komma närsomhelst, men tycker på nåt sätt att det inte känns som vanligt. Tänkte att om inte den kommit innan onsdag så testar jag då. Men inte kunde jag hålla mig till onsdag inte. Tog detta nyss. Ett test som är utgånget i datum och med 2 MA i bagaget senaste 2 åren så håller jag inte direkt hoppet uppe.

• fse

jag hakar också på :) plussade 25/10 och är nu i v. 4+2. blev gravid på första inseminationen med lite hjälp av Letrozol. har också mycket molvärk som jag sett att en del av er har. är det någon som har upplevt att den kan bli lite värre med tiden? innan ?kändes? den mer, nu gör det faktiskt rätt ont. inga blödningar eller så men man är ju rätt nojig haha!

Svar på tråden BF JULI 2020