BF JULI 2020
Såg inte att någon tråd om juli fanns, så startar en! Någon med BF juli 2020? Jag plussade idag och har bf 2 juli
Såg inte att någon tråd om juli fanns, så startar en! Någon med BF juli 2020? Jag plussade idag och har bf 2 juli
Känner mig orolig får ingen stegring på hcg. Hade bim troligen i söndags men kan ha varit i går med. Plussade svagt men ändå synligt både sön och måndag. Tog idag ett cb early och strecket syns i princip inte. Finns där men knappt synbart. Bara att ställa in sig på att inte inte går vägen eller? Plussade så starkt man kan med dottern på bim+1.
Har skickat vänförfråga till dig på FB. Vill gärna vara med i FB-gruppen :)
Ingen som har tankar om mitt inlägg?
Har du tagit fler test? Man kan ju stegra relativt långsamt men ingen stegring alls eller att strecket försvinner betyder ju oftast missfall. :/ I vissa särfall har jag läst om felaktiga test också.
Så tråkigt och höra om allas konstiga tester. Jag är också fortfarande orolig för mitt cb test. Ska till BM om en vecka och känns som en evighet :(
Jag var på första mötet hos BM idag med min sambo. Tog bara ett blodprov för att testa sköldkörteln enligt BM. Jag är tidigt i grav ännu, v. 4+2 enligt appar. Fick preliminärt besked om beräknad födsel i mitten på juli :) Känns fortfarande så sjukt overkligt, men det börjar sjukna in nu. Tog ett till test igår morse bara för att tro på det mer, ett CB men inte digitalt utan med ett plus. Fick ett supertydligt plus :) Jag har inga direkt symptom, känner mig precis som vanligt, därför känns det så overkligt. Det enda jag känner av är att jag är lite tröttare än vanligt, väldigt glömsk och att jag fått hormonell acne på käklinjen och ner på halsen (så galet irriterande då jag aldrig haft problem med hyn tidigare...). På torsdag blir det Frejasamtal (vet inte om det heter så i hela Sverige men det är infosamtal om fosterdiagnostik) och den 23/12 är det inskrivning och fler tester :)
Jag var på första mötet hos BM idag med min sambo. Tog bara ett blodprov för att testa sköldkörteln enligt BM. Jag är tidigt i grav ännu, v. 4+2 enligt appar. Fick preliminärt besked om beräknad födsel i mitten på juli :) Känns fortfarande så sjukt overkligt, men det börjar sjukna in nu. Tog ett till test igår morse bara för att tro på det mer, ett CB men inte digitalt utan med ett plus. Fick ett supertydligt plus :) Jag har inga direkt symptom, känner mig precis som vanligt, därför känns det så overkligt. Det enda jag känner av är att jag är lite tröttare än vanligt, väldigt glömsk och att jag fått hormonell acne på käklinjen och ner på halsen (så galet irriterande då jag aldrig haft problem med hyn tidigare...). På torsdag blir det Frejasamtal (vet inte om det heter så i hela Sverige men det är infosamtal om fosterdiagnostik) och den 23/12 är det inskrivning och fler tester :)
Nej, ingen blödning. Tyckte att det kanske var någon droppe imorse men kan även vara progesterontabletten som irriterar. Vi får se.
Har väl inte jättemycket symptom tycker jag, svagt illamående, lite större bröst, lite trött... även det kan vara progesteronet.
Hur mår du?
Har skickat vänförfråga till dig på FB. Vill gärna vara med i FB-gruppen :)