• qaswas122

BF JULI 2020

Såg inte att någon tråd om juli fanns, så startar en! Någon med BF juli 2020? Jag plussade idag och har bf 2 juli GladHjärta

• Svar på tråden BF JULI 2020
  • BeckaBecka
    fse skrev 2019-11-03 19:14:26 följande:

jag hakar också på :) plussade 25/10 och är nu i v. 4+2. blev gravid på första inseminationen med lite hjälp av Letrozol. har också mycket molvärk som jag sett att en del av er har. är det någon som har upplevt att den kan bli lite värre med tiden? innan ?kändes? den mer, nu gör det faktiskt rätt ont. inga blödningar eller så men man är ju rätt nojig haha!

Så kul! Grattis. Jag är nu vecka 6 och jag tycker den molande värken kommer och går lite dag för dag. Jag är supernojig och har tagit hur många test som helst :)
  • Anonym (J)

Jahopp, nu kom det ljusrosa på pappret när jag torkade mig. Jag blödde med dottern också i början och hittills har jag inte mer ont än vagt molande (vilket jag haft i en vecka), så vi får se vad som händer.

• Gabriella123

Hej alla, vi har försökt i 2,5 år och har nu äntligen fått ett plus efter vårt första IVF-försök. Om allt går bra har vi BF 12 juli. Kan knappt tro att det är sant. Är på i V4+1 idag. Vet ej om symptomen jag känner är från progesteronet jag tar i samband med IVF:n eller riktiga gravsymptom men jag är i iaf trött och frusen, ont i bröst och ömma bröstvårtor samt känt svaga ?hugg? i livmodern ibland. Ska sluta med prog-tabletterna på fredag så då lär jag väl se. :)

• rosali84

Vågar nog smyga mig in här nu ändå :) BIM idag och detta är morgonens test.

• Miniflin

Jag plussade igår, enligt preggers är jag i v 4+0. BF beräknad till 12/7 om allt stämmer. Jag och sambon har bara försökt två ägglossningar. Jag testade igår bara för att min mens var ett par dagar sen, och så plussade jag! Jag är 28 och sambon 30. Det är vårt första barn och jag är så glad!! Såklart rädd för missfall men försöker att inte tänka på det.. har skrivit till min vårdcentral men vad gör man nu liksom?! Tiden går ju ofantligt långsamt.. haha! Grattis alla som är gravida! ????

• Miniflin
    Em16 skrev 2019-11-03 16:33:40 följande:

Hej!

Hoppar in här med !

Plussade för ett par dagar sedan och är idag på v4+2 Med bf 9 juli.

Är bara så rädd att det ska ta slut från ingenstans.

Vill inte ta ut glädje men är så löjligt glad över det 9xh vill bara berätta för allt och Alla!

När kommer ni (eller om ni har )berätta för familjen ?

Hej! Grattis!! Är också så glad, äntligen ska jag få bli mamma. Något jag drömt om så himla länge... <3

Jag och sambon tänker nog berätta för våra föräldrar någon vecka innan julafton, då är jag i v.11 om jag räknat rätt. Kommer nog berätta för någon kompis innan dess för jag kan ju inte hålla mig... behöver någon att prata med! Min storasyster kommer nog få veta om ett par veckor, hon berättade för mig om hennes första graviditet när hon var i v.6. Känns som jag kan behöva henne att prata med om allt...
  • Nemiia

Hej! Plussade svagt igår vad jag tror var på bim. Bara haft mens två gånger sedan pillerstopp i juli. Cb veckoindikator visade negativt men fått svagt plus på vanlig cb i morse också. Ska vänta två dagar och se om det blir starkare. Med dottern fick jag ultrastarkt på bim+1. Men om allt går som det ska bli det BF runt 10 juli.

• Mamma91a

Jag hoppar gärna in här. Plussade idag BIM om 3 dagar. Är då beräknad 15 juli. Detta är dock oplanerat men jag är glad. Ska bli kul att se vad sambon säger ikväll. Blir vårt 3e barn som vi hade tänk skulle blinen sladdis. Har barn födda nov 15 och augusti 17 :)

• Nemiia
    Mamma91a skrev 2019-11-04 12:12:47 följande:

Jag hoppar gärna in här. Plussade idag BIM om 3 dagar. Är då beräknad 15 juli. Detta är dock oplanerat men jag är glad. Ska bli kul att se vad sambon säger ikväll. Blir vårt 3e barn som vi hade tänk skulle blinen sladdis. Har barn födda nov 15 och augusti 17 :)

Oj spännande, får se vad han säger då. Jag och min sambo börjar om på nytt kan man säga. Har en dotter på 13 och jag en på 10. Var lääänge sedan de var små he he
  • Anonym (Happy!)

Hoppar in här jag med! BF 11 juli 2020 Herregud va mysigt med en sommar bebis!! Grattis till er alla!!

Svar på tråden BF JULI 2020