BF JULI 2020
Såg inte att någon tråd om juli fanns, så startar en! Någon med BF juli 2020? Jag plussade idag och har bf 2 juli 

Såg inte att någon tråd om juli fanns, så startar en! Någon med BF juli 2020? Jag plussade idag och har bf 2 juli 

Tack för ditt svar hoppas det är då växtvärk! Jag plussade i fredags på BM+8
Har huggit till åt mig oxå, speciellt för nån vecka sen. Men det var ingen fara tydligen. Är i vecka 7 nu och har inte känt nåt den senaste tiden.
Kan man boka in ett tidigt ultraljud hos sin vanliga bm eller måste det finnas särskilda skäl för det?
Kan man boka in ett tidigt ultraljud hos sin vanliga bm eller måste det finnas särskilda skäl för det?
Är i v 5+1 jag har ont i magen ! Nån som har eller haft ? Blir orolig :(
Ah fy, idag har det huggt väldigt mycket just så jag försöker typ nollställa mig nu ifall det slutar i missfall :/
Jag ska på tidigt ultraljud imorgon men får betala 800:-. Men det är det värt :)
Tror det är olika från län till län, ring din barnmorska eller kolla hemsidan kanska, men du kan även googla på tisigt ultraljud *din/ditt stad/län* så finns det alltid något :)
Men inte nollställa än väl? Den sorgen den dagen. Framtill dess kan du väl få vara glad, tänker jag! Men förstår att det är jobbigt <3
Hos din vanliga bm? :)