BF JULI 2020
Såg inte att någon tråd om juli fanns, så startar en! Någon med BF juli 2020? Jag plussade idag och har bf 2 juli 

Såg inte att någon tråd om juli fanns, så startar en! Någon med BF juli 2020? Jag plussade idag och har bf 2 juli 

Jag ser absolut 2 streck :) Grattis!!
Såhär såg mitt ultraljud ut i vecka 5, en liten prick bara!
En fråga.. Ser ni 2 streck el 1?
Bm idag... Ja ser 2 sambo är tveksam..
@corros @lizziep : tack så mycket!! Underbara lilla pricken
@qwe1990 : det var otroligt skönt att göra de, blev bekräftat på en annan nivå liksom! Du kan nog göra det om du betalar själv <3 jag bor utomlands och här fungerar de annorlunda
Vad har alla för symtom såhär i vecka 6? :)
Själv har jag mild mensvärk som kommer och går, är trött och drömmer mycket om nätterna. Lite svullen om magen oxå.
Själv har jag mild mensvärk som kommer och går, är trött och drömmer mycket om nätterna. Lite svullen om magen oxå.
Vår barnmorska pratade mycket om att det kan komma känslor från det förflutna, att man grubblar på barndomen och hur ens föräldrar varit och hur det påverkar en själv när man ska bli mamma och pappa. Det är viktigt att prata om det, allt är inte guld och grönska och det är helt okej.