BF JULI 2020
Såg inte att någon tråd om juli fanns, så startar en! Någon med BF juli 2020? Jag plussade idag och har bf 2 juli 

Såg inte att någon tråd om juli fanns, så startar en! Någon med BF juli 2020? Jag plussade idag och har bf 2 juli 

Nu hoppar jag äntligen in här! Plussade för en vecka sedan men fick direkt en blödning... Men blödningen har slutat, testerna visar (peppar peppar) fortfarande positivt, mycket starkare positivt och veckorna ökar i veckoindikatorn så jag vågar nog hoppas att jag fortfarande är gravid! Fick en sådan blödning även när jag var gravid sist och den lille killen fyller snart 2 år :)
Håller tummarna för att det går bra för oss alla i den här tråden. Jag tycker de här veckorna är så jobbiga, jag är så mycket mer harmonisk när jag känner bebisen i magen <3 BF 24 juli!
Nu har jag varit på mitt första ultraljud, lite svårt att ta in faktiskt. Hjärtat tickade fint och man såg verkligen en liten, liten bebis :) jag blev bakflyttad från 8+4 till 7+6 så inte så mycket ändå!!
Nu har jag varit på mitt första ultraljud, lite svårt att ta in faktiskt. Hjärtat tickade fint och man såg verkligen en liten, liten bebis :) jag blev bakflyttad från 8+4 till 7+6 så inte så mycket ändå!!
Nu hoppar jag äntligen in här! Plussade för en vecka sedan men fick direkt en blödning... Men blödningen har slutat, testerna visar (peppar peppar) fortfarande positivt, mycket starkare positivt och veckorna ökar i veckoindikatorn så jag vågar nog hoppas att jag fortfarande är gravid! Fick en sådan blödning även när jag var gravid sist och den lille killen fyller snart 2 år :)
Håller tummarna för att det går bra för oss alla i den här tråden. Jag tycker de här veckorna är så jobbiga, jag är så mycket mer harmonisk när jag känner bebisen i magen <3 BF 24 juli!
Åh jag mår så jäkla illa! Vart ska jag ta vägen? 2 barn här hemma, och mår skit. Spydde första gången igår och andra idag, men mår fortfarande illa :( ( 7+1 idag )
Hur mår ni tjejer?
Minns inte att jag började på illa så här tidigt med mina flickor. Fast med de spydde jag som en kalv, och mådde hemskt illa. Men ingen så tidigt?
Jag hoppas på en kille denna gång :)
Jaaaa det låter positivt! Välkommen!!
Jag hoppar också in här! Jag plussade för en vecka sen och är i vecka 6+1 nu. Har redan vart på ett ultraljud och ska på nästa om 2 veckor.
Mina första symtom var mild mensvärk som kom och gick och det har jag fortfarande, har inga ömma bröst, är lite tröttare än vanligt och mår lite små illa ibland men ibland känns de som man inbillar sig haha. Är såå glad det är första barnet för mig och jag är 24 år gammal! Har bf 23 juli.
TACK! :) hur mår du? Några symptom än?