• Anonym (Ledsen)

Saknar mina bonusbarn

Jag har funnits i mina bonusbarns liv sen dom var 2år till 11 år gamla.

Nu har jag och deras pappa gått skilda vägar. Det har varit dåligt i några år men vi har försökt och försökt tills det inte gick längre.

MEN han vägrar låta mig träffa barnen och jag är helt förtvivlad. Jag saknar dom enormt mycket.

Hur hanterar jag det här?

• Svar på tråden Saknar mina bonusbarn
  • Anonym (Ledsen)
    Brumma skrev 2019-10-29 10:06:11 följande:

Gud så skönt! För både dig och barnen :)

Bra mamma som "lägger sig i" när barnbarnen mår dåligt!

Jag hade tur när vi separerade (vi hittade dock tillbaka senare men det visste vi inte då). Både pappan och mamman avsatte tid med dottern på "sin" tid och "gav" till mig :)

Skönt att även ditt ex tänkt till :)

Ja! Jag är så glad!

Och vad skönt när alla kan samarbeta för barnens skull och se att dom behöver alla människor som älskar dom i sitt liv! :)
  • Anonym (Samma här)
    Brumma skrev 2019-10-29 10:03:09 följande:

Har du kontaktat socialnämnden?

Värt att prova tänker jag...

För barnets skull ..

Bonus är myndig så de kan inte göra något. Rädslan för sin pappa är så stor att jag valt att ta ett steg tillbaka istället. Vi har sporadisk kontakt via Messenger.
  • Anonym (Ledsen)
    Anonym (Samma här) skrev 2019-10-29 10:11:21 följande:

Bonus är myndig så de kan inte göra något. Rädslan för sin pappa är så stor att jag valt att ta ett steg tillbaka istället. Vi har sporadisk kontakt via Messenger.

Varför är barnet rädd för sin pappa? Vad bra att du kan prata med barnet på messenger. Vad säger barnet?
  • Anonym (Ledsen)

Varför är barnet rädd för sin pappa? Vad bra att du kan prata med barnet på messenger. Vad säger barnet?
  • Anonym (Ledsen)

• Anonym (Ledsen)

Oj vad det kom många likadana inlägg

• Anonym (Samma här)
    Anonym (Ledsen) skrev 2019-10-29 10:33:42 följande:

För att han är psykiskt sjuk. Men inte tillräckligt för att buras in. Jag skyddade henne så länge jag kunde, men alla har en gräns, så även jag. Till slut fick jag inget annat val än att dra därifrån och lämna bonus :(

Jag hoppas att han ska sänka garden så småningom, men det troligaste är att allt rinner ut i i sanden iom att bonus blir äldre och kanske skaffar egen familj.

Tack!
  • Anonym (Ledsen)
    Anonym (Samma här) skrev 2019-10-29 10:41:03 följande:

För att han är psykiskt sjuk. Men inte tillräckligt för att buras in. Jag skyddade henne så länge jag kunde, men alla har en gräns, så även jag. Till slut fick jag inget annat val än att dra därifrån och lämna bonus :(

Jag hoppas att han ska sänka garden så småningom, men det troligaste är att allt rinner ut i i sanden iom att bonus blir äldre och kanske skaffar egen familj.

Tack!

Hoppas ni kan ses snart! Om bonusen blir äldre kanske hon bryter från sin pappa om han är sådan.

Bor bonusen hos honom fortfarande?
  • Brumma
    Anonym (Samma här) skrev 2019-10-29 10:41:03 följande:

Tack!

En tanke- men en jobbig sådan..

Bonus vill/kan inte flytta hem till dig istället?

Det är svårt att gå emot sin förälder, men med stöttning så kanske?
  • Anonym (Samma här)
    Brumma skrev 2019-10-29 10:45:46 följande:

En tanke- men en jobbig sådan..

Bonus vill/kan inte flytta hem till dig istället?

Det är svårt att gå emot sin förälder, men med stöttning så kanske?

Nä tyvärr är det helt otänkbart. Han avskyr mig och skulle aldrig tillåta bonus att ens nämna mitt namn, ännu mindre träffa mig eller komma i närheten av min bostad.

Tack och lov så har bio-mamman vågat sig fram i bilden och låtit bonus bo där. Biomamman försvann ur bonus liv när pappan och hon skilde sig. Han satte dit henne för kidnappning när hon egentligen bara försökte rädda sitt barn från honom. Jag har själv trott på historien fram tills senare tid. Nu vet jag att biomamman är en helt vanlig kvinna med sunda värderingar. Hon vill gärna att jag träffar bonus, men bonus vågar ändå inte.

Han kan få för sig vad som helst och ger sig inte förrens han vinner.
Svar på tråden Saknar mina bonusbarn