Inlägg från: Koncentration |Visa alla inlägg
  • Koncentration

    Vems är ansvaret - Jag eller staten? Fakturan kommer inte fram men påminelsefakturan gör det

    Hej!

    Jag har skyddad identitet och det är inte första gången som fakturan inte kommit fram ifrån myndigheten. Det är inte ifrån detsamma myndighet/ställe. Utan det är även hemförsäkring och ComHem som fakturan inte kommit fram.

    Nu för tredje gången så har inte heller Vårdcentralens fakturan inte kommit fram. Dock kom en påminelse fram till mig. Så ena stunden kommer det brev och andra stund kommer det inte fram.

    Så något knas är det och jag undrar hos vem ligger ansvaret på. Är det hos mig eller hos staten?!

    Nu har jag fått en påminelsefaktura som jag inte kan betala omgående och det stod någonting om 8% fördröjningsmålsränta eller någotning sådant. Innebär det att det skall höka för varje dag?!

    Jag akn inte. Jag har absolut inga som helst pengar på mig.

    Jag har fått mat i kylen ifrån Stadsmissionen. Men jag har inga som helst pengar....

Svar på tråden Vems är ansvaret - Jag eller staten? Fakturan kommer inte fram men påminelsefakturan gör det