• Anonym (Larsa­)
    Fri 8 Nov 2019 13:55
    1057 visningar
    19 svar
    19
    1057

    Mejlkonversation- blir jag stämplad som otrogen?

    Vill väldigt gärna fördriva tiden med nån kvinna genom mejl.

    Mejlen kan handla om allt mellan himmel och jord,,om funderingar vi har.

    Har sambo så jag kommer säkert stämplas som otrohet svin av alla pk-korrekta

    Som tycker att de måste få lägga sig i...har de inget annat att bry sig om så ,,,

    Hoppas nån känner sig träffad (även DU pk-korrekta) och kanske vill plita ned några ord.

  • Svar på tråden Mejlkonversation- blir jag stämplad som otrogen?
  • Anonym (Tutta­n)
    Fri 8 Nov 2019 14:11
    #1

    Tänker du isf berätta för sambon att du skriver med en annan kvinna? Tycker hon det är ok? Varför går det inte lika bra att skrivs med en man?

  • Anonym (op)
    Fri 8 Nov 2019 14:12
    #2

    Är du sexuellt intresserad av dessa kvinnor på något sätt?

    Är de?

    Är din sambo okej med det?

  • Anonym (trams­!)
    Fri 8 Nov 2019 14:13
    #3

    Men om det enbart handlar om nån att babbla med kan du väl välja en kille, så blir det inget problem? 

    Säg som det är i stället: du tycker det är spännande med en annan kvinna - och då behöver du reflektera över varför. Vad ger det dig om du skulle chatta med en annan kvinna, som du inte kan få med din partner? 

  • Fri 8 Nov 2019 15:21
    #4
    +1

    Som andra redan skrivit, varför måste det vara en kvinna om du är orolig för att klassas som otrogen? Redan där förstår man ju att du inte är så oskyldig som du vill verka!

    Om man gör något som man känner att man behöver dölja för sin partner så är man fel ute. Så gör inget som du inte skulle kunna stå för om din partner fick vetskap om det!

  • Fri 8 Nov 2019 17:56
    #5

    Om du kan visa din sambo mailen och hon är ok med kontakten är det helt okej. Jag mailar bara med kvinnor, får nog av män i vardagen. Kvinnor har ofta ett annat synsätt och andra intressen så jag förstår att du vill maila med dem. Det är skillnad på män och kvinnor oavsett vad likhetsfeminister påstår. Man kan ha kvinnliga vänner utan att bland in sex.

  • Anonym (A)
    Fri 8 Nov 2019 18:01
    #6
    Tecum skrev 2019-11-08 17:56:57 följande:
    Om du kan visa din sambo mailen och hon är ok med kontakten är det helt okej. Jag mailar bara med kvinnor, får nog av män i vardagen. Kvinnor har ofta ett annat synsätt och andra intressen så jag förstår att du vill maila med dem. Det är skillnad på män och kvinnor oavsett vad likhetsfeminister påstår. Man kan ha kvinnliga vänner utan att bland in sex.
    Håller med
  • Fri 8 Nov 2019 20:23
    #7
    +1

    ...men du TS.. om du inte vill att någon ska lägga sig i dina förehavanden, varför startar du då en tråd här?

  • Anonym (Larsa­) Trådstartaren
    Sat 9 Nov 2019 10:24
    #8
    Anonym (Tuttan) skrev 2019-11-08 14:11:17 följande:

    Tänker du isf berätta för sambon att du skriver med en annan kvinna? Tycker hon det är ok? Varför går det inte lika bra att skrivs med en man?


    CitronTulo skrev 2019-11-08 15:21:20 följande:

    Som andra redan skrivit, varför måste det vara en kvinna om du är orolig för att klassas som otrogen? Redan där förstår man ju att du inte är så oskyldig som du vill verka!

    Om man gör något som man känner att man behöver dölja för sin partner så är man fel ute. Så gör inget som du inte skulle kunna stå för om din partner fick vetskap om det!


    Tecum skrev 2019-11-08 17:56:57 följande:

    Om du kan visa din sambo mailen och hon är ok med kontakten är det helt okej. Jag mailar bara med kvinnor, får nog av män i vardagen. Kvinnor har ofta ett annat synsätt och andra intressen så jag förstår att du vill maila med dem. Det är skillnad på män och kvinnor oavsett vad likhetsfeminister påstår. Man kan ha kvinnliga vänner utan att bland in sex.


    Anonym (A) skrev 2019-11-08 18:01:09 följande:
    Håller med



     
    Anonym (trams!) skrev 2019-11-08 14:13:50 följande:

    Men om det enbart handlar om nån att babbla med kan du väl välja en kille, så blir det inget problem? 

    Säg som det är i stället: du tycker det är spännande med en annan kvinna - och då behöver du reflektera över varför. Vad ger det dig om du skulle chatta med en annan kvinna, som du inte kan få med din partner? 


    Vem har sagt att sambon är en kvinna??
    HAN vet om detta,han har även läst ERA svar. Hans ,0ch även min, reaktion är att ni är så snabba att döma människor , att man FÅR inte vara olika i er värld.
    Frågan är om jag inte träffat en öm punkt,och NI i själva verket känner er skyldiga då NI skulle vända det till nåt sexuellt. Jag ser inte nånstans i mitt inlägg,att jag efterlyser någon sexuell relation, så vissa av oss KAN ha en relation till andra UTAN anspelning på sex.
    Känner att jag inte behöver svara på varje inlägg,då de egentligen innefattar samma sak,alla har läst det de tycker och tror jag skrivit,men ingen har egentligen förstått VAD de läst. 
    Så nästa gång ni känner ni vill döma människor,försök att se och ta in, INNAN ni vill känna ER duktiga och oskyldiga.
  • Anonym (Stolt­?)
    Sat 9 Nov 2019 10:56
    #9

    Om du inte vill bli stämplad som otrogen och inte vill att någon ska lägga sig i, varför i helvete skriver du ett inlägg om detta då? Vågar du inte inse själv att du är ett svin?

  • Sat 9 Nov 2019 11:03
    #10
    Anonym (Larsa) skrev 2019-11-09 10:24:36 följande:



     
    Vem har sagt att sambon är en kvinna??
    HAN vet om detta,han har även läst ERA svar. Hans ,0ch även min, reaktion är att ni är så snabba att döma människor , att man FÅR inte vara olika i er värld.
    Frågan är om jag inte träffat en öm punkt,och NI i själva verket känner er skyldiga då NI skulle vända det till nåt sexuellt. Jag ser inte nånstans i mitt inlägg,att jag efterlyser någon sexuell relation, så vissa av oss KAN ha en relation till andra UTAN anspelning på sex.
    Känner att jag inte behöver svara på varje inlägg,då de egentligen innefattar samma sak,alla har läst det de tycker och tror jag skrivit,men ingen har egentligen förstått VAD de läst. 
    Så nästa gång ni känner ni vill döma människor,försök att se och ta in, INNAN ni vill känna ER duktiga och oskyldiga.
    Var lagom kaxig, det var du själv som skrev att du var orolig för att anklagas för otrohet. Det var det vi svarade på och att det inte behöver vara något problem med kontakten. Dessutom skrev jag att en sån kontakt inte behöver handla om sex. Att din sambo är man har ingen som helst betydelse, du kan ju vara bi...

    Vissa anser att män och kvinnor inte kan "bara vara vänner" och du tycks tillhöra den gruppen mtp hur du formulerade din TS. Som provokation var den rätt dålig och jag förstår att du är besviken på att det inte dök upp mer fördömande inlägg. Men det är ditt problem...
  • Anonym (Larsa­) Trådstartaren
    Sat 9 Nov 2019 13:43
    #11
    Anonym (Stolt?) skrev 2019-11-09 10:56:29 följande:

    Om du inte vill bli stämplad som otrogen och inte vill att någon ska lägga sig i, varför i helvete skriver du ett inlägg om detta då? Vågar du inte inse själv att du är ett svin?


    Take's one to know one tror jag det heter.

    Och som sagt,trampade på en öm tå,många som tar åt sig.

    Skulle vara kul och veta hur många som EGENTLIGEN är så ärliga som ni påstår er vara

    Och som INTE smyger med konto här.

    Måla läppstift på en gris,gör den fortfarande till en gris!????
  • Anonym (Stolt­?)
    Sat 9 Nov 2019 15:27
    #12
    Anonym (Larsa) skrev 2019-11-09 13:43:43 följande:

    Take's one to know one tror jag det heter.

    Och som sagt,trampade på en öm tå,många som tar åt sig.

    Skulle vara kul och veta hur många som EGENTLIGEN är så ärliga som ni påstår er vara

    Och som INTE smyger med konto här.

    Måla läppstift på en gris,gör den fortfarande till en gris!????


    Det är absolut inget över huvud taget som känner sig trampade på tårna här. Vi förstår bara inte varför du skapar en tråd om detta om du ändå inte vill att nån ska lägga sig i. Dessutom verkar ju du och din sambo överrens om att det är okej, så varför ens dra in andra vad ni gör på fritiden? Ingen bryr sig och ingen fattar vad du vill.
  • Anonym (op)
    Sat 9 Nov 2019 16:48
    #13
    Anonym (Larsa) skrev 2019-11-09 13:43:43 följande:
    Take's one to know one tror jag det heter.

    Och som sagt,trampade på en öm tå,många som tar åt sig.

    Skulle vara kul och veta hur många som EGENTLIGEN är så ärliga som ni påstår er vara

    Och som INTE smyger med konto här.

    Måla läppstift på en gris,gör den fortfarande till en gris!????
    Är du packad?
  • Anonym (Larsa­) Trådstartaren
    Mon 11 Nov 2019 09:26
    #14
    Anonym (Stolt?) skrev 2019-11-09 15:27:01 följande:
    Det är absolut inget över huvud taget som känner sig trampade på tårna här. Vi förstår bara inte varför du skapar en tråd om detta om du ändå inte vill att nån ska lägga sig i. Dessutom verkar ju du och din sambo överrens om att det är okej, så varför ens dra in andra vad ni gör på fritiden? Ingen bryr sig och ingen fattar vad du vill.
    Om ingen bryr sig,,,varför lägger då bla. du ned tid på min tråd??
    Det ingen av ER verkat fatta är att det inte krävs speciellt mycket,för att hitta en Greta (alltså en Kalle riktig ) som verkligen MÅSTE styra andras liv.
    När NI nu utger ER för att vara så ärliga,riktiga och prydliga,VARFÖR skriver NI under signatur??
    JAG skriver under signatur,men under mitt namn,och ovanstående inlägg visar varför. Jag skulle då annars bli överöst med era hatmejl.
    Och iom detta ödslar jag ingen mer tid på er,mina kära och älskvärda medmänniskor,utan avslutar med att jag känner mig som Shakespeare,han brukade tala med döskallar.
  • Pilsne­r
    Mon 11 Nov 2019 10:04
    #15
    Anonym (Larsa) skrev 2019-11-09 10:24:36 följande:
    CitronTulo skrev 2019-11-08 15:21:20 följande:

    Som andra redan skrivit, varför måste det vara en kvinna om du är orolig för att klassas som otrogen? Redan där förstår man ju att du inte är så oskyldig som du vill verka!

    Om man gör något som man känner att man behöver dölja för sin partner så är man fel ute. Så gör inget som du inte skulle kunna stå för om din partner fick vetskap om det!


    Anonym (A) skrev 2019-11-08 18:01:09 följande:
    Håller med



     Vem har sagt att sambon är en kvinna??
    HAN vet om detta,han har även läst ERA svar. Hans ,0ch även min, reaktion är att ni är så snabba att döma människor , att man FÅR inte vara olika i er värld.
    Att folk utgår från det klart mest sannolika är inte att döma.

    Man skulle nästan kunna tro du vill bli missuppfattad för att kunna anklaga omgivningen.
  • Mon 11 Nov 2019 10:12
    #16
    Anonym (Larsa) skrev 2019-11-09 10:24:36 följande:

     Vem har sagt att sambon är en kvinna??

    HAN vet om detta,han har även läst ERA svar. Hans ,0ch även min, reaktion är att ni är så snabba att döma människor , att man FÅR inte vara olika i er värld.

    Frågan är om jag inte träffat en öm punkt,och NI i själva verket känner er skyldiga då NI skulle vända det till nåt sexuellt. Jag ser inte nånstans i mitt inlägg,att jag efterlyser någon sexuell relation, så vissa av oss KAN ha en relation till andra UTAN anspelning på sex.

    Känner att jag inte behöver svara på varje inlägg,då de egentligen innefattar samma sak,alla har läst det de tycker och tror jag skrivit,men ingen har egentligen förstått VAD de läst. 

    Så nästa gång ni känner ni vill döma människor,försök att se och ta in, INNAN ni vill känna ER duktiga och oskyldiga.


    Är du full eller bara väldigt dåligt på att trolla?
  • Anonym (Reali­ty check)
    Mon 11 Nov 2019 10:18
    #17
    Anonym (Larsa) skrev 2019-11-11 09:26:32 följande:
    Om ingen bryr sig,,,varför lägger då bla. du ned tid på min tråd??
    Det ingen av ER verkat fatta är att det inte krävs speciellt mycket,för att hitta en Greta (alltså en Kalle riktig ) som verkligen MÅSTE styra andras liv.
    När NI nu utger ER för att vara så ärliga,riktiga och prydliga,VARFÖR skriver NI under signatur??
    JAG skriver under signatur,men under mitt namn,och ovanstående inlägg visar varför. Jag skulle då annars bli överöst med era hatmejl.
    Och iom detta ödslar jag ingen mer tid på er,mina kära och älskvärda medmänniskor,utan avslutar med att jag känner mig som Shakespeare,han brukade tala med döskallar.
    Dags att se över din medicinering? Det går nämligen inte att förstå dina inlägg... osammanhängade och förvirrade. 
  • Anonym (hålle­r med)
    Mon 11 Nov 2019 16:58
    #18
    Anonym (Larsa) skrev 2019-11-09 10:24:36 följande:
    CitronTulo skrev 2019-11-08 15:21:20 följande:

    Som andra redan skrivit, varför måste det vara en kvinna om du är orolig för att klassas som otrogen? Redan där förstår man ju att du inte är så oskyldig som du vill verka!

    Om man gör något som man känner att man behöver dölja för sin partner så är man fel ute. Så gör inget som du inte skulle kunna stå för om din partner fick vetskap om det!


    Anonym (A) skrev 2019-11-08 18:01:09 följande:
    Håller med



     Vem har sagt att sambon är en kvinna??
    HAN vet om detta,han har även läst ERA svar. Hans ,0ch även min, reaktion är att ni är så snabba att döma människor , att man FÅR inte vara olika i er värld.
    Frågan är om jag inte träffat en öm punkt,och NI i själva verket känner er skyldiga då NI skulle vända det till nåt sexuellt. Jag ser inte nånstans i mitt inlägg,att jag efterlyser någon sexuell relation, så vissa av oss KAN ha en relation till andra UTAN anspelning på sex.
    Känner att jag inte behöver svara på varje inlägg,då de egentligen innefattar samma sak,alla har läst det de tycker och tror jag skrivit,men ingen har egentligen förstått VAD de läst. 
    Så nästa gång ni känner ni vill döma människor,försök att se och ta in, INNAN ni vill känna ER duktiga och oskyldiga.
    Ja TS, håller med dig, det är extremt dålig stil att folk inte fattar...Jag menar hur jävla svårt kan det vara när du skriver under kategorin OTROHET och du själv i din trådstart säger att du är rädd att detta ska klassa som just OTROHET s¨är det väl självklart att det inte är otrohet det handlar om... duh

    Som om det inte räckte så är det väl förfan självklart att du inte är en man när du kallar dig Larsa och skriver att du vill tjatta med en kvinna... det är ju solklart?

    Utöver det kan man ju fråga sig hur folk inte fattar att du givetvis visat tråden för din sambo... det är väl förfan sånt som alla gör med sina trådar under kategorin otrohet.

    Alltså, folk är ju förjävla fräcka och drar verkligen slutsatser från ingenting....

    En fråga bara.... vad för slags mediciner går du och din sambo på?
  • Anonym (Stolt­?)
    Mon 11 Nov 2019 17:26
    #19
    Anonym (Larsa) skrev 2019-11-11 09:26:32 följande:

    Om ingen bryr sig,,,varför lägger då bla. du ned tid på min tråd??

    Det ingen av ER verkat fatta är att det inte krävs speciellt mycket,för att hitta en Greta (alltså en Kalle riktig ) som verkligen MÅSTE styra andras liv.

    När NI nu utger ER för att vara så ärliga,riktiga och prydliga,VARFÖR skriver NI under signatur??

    JAG skriver under signatur,men under mitt namn,och ovanstående inlägg visar varför. Jag skulle då annars bli överöst med era hatmejl.

    Och iom detta ödslar jag ingen mer tid på er,mina kära och älskvärda medmänniskor,utan avslutar med att jag känner mig som Shakespeare,han brukade tala med döskallar.


    Som sagt, ingen säger sig vara duktiga och ingen dömer dig. Du och din sambo gör som ni vill. Det är du som startar en konstig tråd om detta och beskyller oss andra gör att vara kränkta och hata på er. Gör som ni vill, ingen bryr sig.
Svar på tråden Mejlkonversation- blir jag stämplad som otrogen?