Inlägg från: Anonym (absolut) |Visa alla inlägg
  • Anonym (absolut)

    Gift M som saknar sex

    Anonym (Helen) skrev 2019-11-10 12:38:58 följande:
    Det finns ett sätt till skaffa sig en älskare
    Absolut det finns löningar till allt OM man saknar spärrar, är allmänt narcissistisk och saknar empati.
  • Anonym (absolut)
    Anonym (Längtar?) skrev 2019-11-10 14:02:10 följande:

    Kanske, kanske hittar man någon fin kvinna här som också saknar?


    Så mao, den här tråden är inget annat än en dåligt förtäckt knullkontakt?
  • Anonym (absolut)
    Anonym (Längtar?) skrev 2019-11-09 14:31:54 följande:

    Tvärtom problem!
    58 årig man är gift med en 20 år yngre kvinna. Ofta ses lusten till sex som något man har som yngre. Men i mitt fall, är det tvärtom. Jag är den som har mycket stor lust och hennes är obefintlig. 
    Jag måste ha sex med någon. Vaknar alltid med flaggen i topp och fantisera när jag ska sova. På väg till jobbet fantiserar jag om kvinnor på tunnelbanan. Jag har insett jag måste vara självisk i frågan. Jag behöver träffa en normalt sexuellt intresserad kvinna som är i ungefär samma situation. Men var ska vända mig? Man kan ju inte gå fram till någon och ställa frågan "Knullar damen"? Och jag vill inte gå på sexchattsidor etc. 

    Jag vill inte ha predikningar om otrohet och "vad skulle du säga om din fru var i samma situation" etc. Jag vet allt det där?


    Ja ingen som vill göra sviniga saker vill ju någonsin få höra hur jävla svinigt det är, men det hör lite till livet att man får finna sig i att få höra det ändå....riktigt så lätt kommer du inte undan.
Svar på tråden Gift M som saknar sex