• Dunderton

    Tjejer: Vad är det absolut skönaste du vet?

    Ja, vad är det absolut skönaste du vet när det kommer till sex? Vad får du lättast orgasm av, eller när kan du inte behärska dig av något killen gör på dig? När han slickar? Tar dig hårt bakifrån? Rida en hård stor kuk? Använda vibrator samtidigt? Eller nåt helt annat?

    Berätta! Jag är nyfiken på allas olikheter :)

  • Svar på tråden Tjejer: Vad är det absolut skönaste du vet?
  • Anonym (Stina)

    Bäst sex har jag med kvinnor. Gärna tantriskt efter en bra BDSM-session. Är bisexuell men nu är det över ett år sedan jag hade sex med en man och som det känns nu kommer det nog att dröja innan det sker nästa gång.

    I mitt BDSM-utövande är jag switch mot kvinnor men sedan 15 år tillbaka alltid top mot män och alltid bottom mot min flickvän.

  • enable007
    Anonym (Stina) skrev 2019-11-12 08:19:33 följande:

    Bäst sex har jag med kvinnor. Gärna tantriskt efter en bra BDSM-session. Är bisexuell men nu är det över ett år sedan jag hade sex med en man och som det känns nu kommer det nog att dröja innan det sker nästa gång.

    I mitt BDSM-utövande är jag switch mot kvinnor men sedan 15 år tillbaka alltid top mot män och alltid bottom mot min flickvän.


    Hur gammal är du ?
  • Anonym (Stina)
    enable007 skrev 2019-11-12 08:26:32 följande:

    Hur gammal är du ?


    48
  • enable007
    Anonym (Stina) skrev 2019-11-12 08:27:49 följande:

    48


    Bästa åldern :)

    Själv är jag 38 men nästa alla jag umgås med är 45 +
  • Anonym (Stina)
    enable007 skrev 2019-11-12 08:32:00 följande:

    Bästa åldern :)

    Själv är jag 38 men nästa alla jag umgås med är 45 +


    varje ålder har sin charm. Trivs med den trygghet man får med åren men just idag saknar jag den vighet man hade som yngre. hade lite labtime med älsklingen igår då hon klurat lite på en bindning hon ville testa och ett par övergångar i upphängt läge som hon också ville testa. Är lite mör i kroppen specielt i ena benet då hon ville testa en övergång från ansiktet upp till sidhängande med ena benet i en så kallad futomomo. Då märker man att man inte är 25 längre.
  • Anonym (Swing for fun)

    Omöjligt att svara på. Vissa dagar vill man ha lång mjuk myssex med gubben och andra dagar vill man ha ett vilt GangBang med tio kåta grabbar. Det som dock nästan alltid gör mig extra kåt är maktspel. Har nästan aldrig sex utan att det ingår någon form av maktförskjutning gärna med pain and pleasure. För tillfället är det mycket rep och nålar med i leken.

  • Anonym (Seglartjejen)

    Varierar såklart beroende på humör och dagsform.. men en av mina absoluta favoriter är att rida mannen, med honom djupt i mig gnida mig mot hans blygdben för att få klitorisstimulans, samtidigt som han håller om och smeker mina bröst, och slickar, pussar och lätt suger på bröstvårtorna. My god, vilka orgasmer!! :)

  • enable007
    Anonym (Seglartjejen) skrev 2019-11-12 13:03:13 följande:

    Varierar såklart beroende på humör och dagsform.. men en av mina absoluta favoriter är att rida mannen, med honom djupt i mig gnida mig mot hans blygdben för att få klitorisstimulans, samtidigt som han håller om och smeker mina bröst, och slickar, pussar och lätt suger på bröstvårtorna. My god, vilka orgasmer!! :)


    Time to EXLPODE ...
  • Anonym (Lovisa)

    När han smeker mig med sina fingrar till orgasm, finns inget skönare.

  • Anonym (Kvinna 48)

    Att bli slickad och smekt samtidigt som man får heta blöta kyssar

Svar på tråden Tjejer: Vad är det absolut skönaste du vet?