• Anonym (-5)

    Medellängd

    Hur nära medellängd är ni? Typ hur mycket ni diffar. Medel är väl ungefär 1,67 på kvinnor och 1,80 på män.

  • Svar på tråden Medellängd
  • Anonym (-5)
    Anonym (Typ medel) skrev 2019-11-13 14:26:42 följande:

    kvinna 164 cm så -3 från medellängd.

    Men vad har det för betydelse om man är medelmåttig eller inte. Medel är bara ett snitt och inte den ultimata länden?


    Absolut, jag vara bara nyfiken rent statistiskt och kuriosa-mässigt. Jag diggar ju f.ö. mer ifrån medel än du och jag är man.
  • Anonym (-5)
    Anonym (Typ medel) skrev 2019-11-13 14:31:57 följande:

    Fast..vad har medellängd med sex och sånt att göra? Är det krav på vissa längder för att få sex eller vad?


    Den råkade hamna där i brist på bättre trådkategori.
  • Anonym (-5)
    Anonym (Kort Man) skrev 2019-11-13 16:06:25 följande:

    Medellängd för män är väl 179 ?

    -4 cm ligger jag på.


    1,79,5 & 166,5 för att vara exakt tror jag. Jaså? Samma längd som jag typ, helt okej. Betydligt längre än kineserna iaf.
  • Anonym (Kort Man)
    Anonym (-5) skrev 2019-11-13 17:39:04 följande:

    Absolut, jag vara bara nyfiken rent statistiskt och kuriosa-mässigt. Jag diggar ju f.ö. mer ifrån medel än du och jag är man.


    Du skulle ha gjort en pool istället. Är nog fler som orkar svara då. Du vet dessutom få väldigt många svar för att få ut någon vettig statistik.
  • Anonym (Kort Man)
    Anonym (Kort Man) skrev 2019-11-13 17:42:47 följande:

    Du skulle ha gjort en pool istället. Är nog fler som orkar svara då. Du vet dessutom få väldigt många svar för att få ut någon vettig statistik.


    Poll
  • Anonym (-5)
    Anonym (Kort Man) skrev 2019-11-13 17:42:47 följande:

    Du skulle ha gjort en pool istället. Är nog fler som orkar svara då. Du vet dessutom få väldigt många svar för att få ut någon vettig statistik.


    Vill jag inte ha, räcker med några här på FL - det är därför jag frågar här. Och håller inte med, vid en omröstning hade jag fått färre skrivna svar.
  • Anonym (Kort Man)
    Anonym (-5) skrev 2019-11-13 17:47:07 följande:

    Vill jag inte ha, räcker med några här på FL - det är därför jag frågar här. Och håller inte med, vid en omröstning hade jag fått färre skrivna svar.


    Färre skrivna men mera statistik.
  • Anonym (Typ medel)
    Anonym (Liten) skrev 2019-11-13 19:31:30 följande:

    Det är också intressant att det finns många kortare tjejer, typ 155-160cm som startat olika trådar tidigare. Det var då tydligt att det finns en liten grupp män som verkar besatta av långa tjejer och måste skriva skit om tjejer som är korta.


    haha många kortare tjejer? Det är en enda som skriver alla trådar , och du vet det. 
Svar på tråden Medellängd