BF augusti 2020
Hej!
Jag plussade igår!
Kunde inte hitta en tråd med BF augusti 2020 så då tänkte jag att jag startar en sån tråd!
Hur mår ni och vad känner ni just nu? :)
Hej!
Jag plussade igår!
Kunde inte hitta en tråd med BF augusti 2020 så då tänkte jag att jag startar en sån tråd!
Hur mår ni och vad känner ni just nu? :)
Hej! Jag plussade igår. Har dock oregelbunden mens men får det till 1/8 när jag räknar på det. Grattis till er andra!!
Jag startade en dold, hemlig grupp På faceboo som inte går att söka på eller är synlig. Man kan alltså se gruppen och på så vis inte heller dess medlemmar. Någon som vill vara med? :D
Enda negativa är att jag bara kan bjuda in mina vänner så vi måste ju bli vänner för att jag ska kunna bjuda in er... Men vi kan ju ta bort varann efteråt.
Jag har försökt att bjuda in er via de epost adresser ni skickat men det går inte... tycker absolut vi ska ha ett maxantal på omkring 100 men det kan vi komma överens om i gruppen :) Först måste vi få in er för just nu är det ju bara jag :D
Jag har försökt att bjuda in er via de epost adresser ni skickat men det går inte... tycker absolut vi ska ha ett maxantal på omkring 100 men det kan vi komma överens om i gruppen :) Först måste vi få in er för just nu är det ju bara jag :D
Äntligen efter nästan 2års kämpande plussade vi???????? bf 3 augusti ????????????????????????
Äntligen efter nästan 2års kämpande plussade vi???????? bf 3 augusti ????????????????????????
Jag såg nu att familje liv också har grupper, man kan starta en grupp här och göra den helt hemlig och bjuda in medlemmar. Vad tror ni om det, kan det vara ett alternativ eller är fb-grupp bäst?
Grattis alla ???????? Gå gärna med i gruppen Gravidresan 2019/2020 ????

JAG ÄR GRAVID!
Hade BIM i fredags men har inte testat för vi har försökt i 15 månader, blivit utredda och typ blivit utdömda så vågade inte tro något. Testade idag dock och alla visar positivt! Inga som helst symptom mer än ont i brösten men det har jag alltid före mens. Vårt BF blir månadsskiftet juli/augusti.