• Blåsippa123

BF augusti 2020

Hej!

Jag plussade igår!

Kunde inte hitta en tråd med BF augusti 2020 så då tänkte jag att jag startar en sån tråd!

Hur mår ni och vad känner ni just nu? :)

• Svar på tråden BF augusti 2020
  • Pepsin
    BLM08 skrev 2019-11-26 13:25:26 följande:

Stort grattis!!! :D

Taack! Känns helt overkligt <3
  • Lullisen

Ni kan ju skicka pm (ang. Inbjudan till vår hemliga/dolda facebookgrupp) till flera här i tråden nu, för vi börjar faktiskt bli en liten grupp :D

• Hanbr

Plussade i går, om jag räknat rätt så är det bF 3/8!!

Nu längtar jag bara till 20/1 så jag kan blunda lite och känna inre lugn att jag passerat tredje månaden

• Anonym (hemlig)
    Lullisen skrev 2019-11-26 14:58:32 följande:

Ni kan ju skicka pm (ang. Inbjudan till vår hemliga/dolda facebookgrupp) till flera här i tråden nu, för vi börjar faktiskt bli en liten grupp :D

Vad heter gruppen? vill inte att andra ska se att jag är medlem
  • BLM08
    Hanbr skrev 2019-11-26 15:33:16 följande:

Plussade i går, om jag räknat rätt så är det bF 3/8!!

Nu längtar jag bara till 20/1 så jag kan blunda lite och känna inre lugn att jag passerat tredje månaden

Samma för mig! BF om jag räknat någorlunda rätt den 4/8. Glad
    Vill också bara vara förbi v. 12.. Obestämd
  • Lullisen

Gruppen är hemlig och dold så du kan inte hitta den utan att någon av medlemmarna bjuder in dej. Så den är idiotsäker :D skicka om till mej med ditt namn eller skicka pm så skickar jag mitt namn till dej :)

• Hanbr
    Anonym (hemlig) skrev 2019-11-26 15:35:59 följande:

Vad heter gruppen? vill inte att andra ska se att jag är medlem

Lullisen skrev 2019-11-26 16:19:52 följande:

Gruppen är hemlig och dold så du kan inte hitta den utan att någon av medlemmarna bjuder in dej. Så den är idiotsäker :D skicka om till mej med ditt namn eller skicka pm så skickar jag mitt namn till dej :)

.

Jag har skickat pm:)
  • trullsane

Jag plussade i helgen. Har försökt sen i februari så det var väldigt efterlängtat!

Har fått fram 1/8 som BF. Får se om de ändras nästa vecka efter besök hos BVC.

Vet inte om jag känner vissa symtom för att jag läst om dem men jag är så otroligt trött. Känner ni några symtom?

• Pepsin
    trullsane skrev 2019-11-26 20:06:18 följande:

Jag plussade i helgen. Har försökt sen i februari så det var väldigt efterlängtat!

Har fått fram 1/8 som BF. Får se om de ändras nästa vecka efter besök hos BVC.

Vet inte om jag känner vissa symtom för att jag läst om dem men jag är så otroligt trött. Känner ni några symtom?

Grattis!! Nej inga symptom förutom trött som du skrev :) och svullen om magen. Ikväll såg jag verkligen gravid ut, haha.
  • bloommaan

Jag har också plussat! Plussade på bim-5 och nu är jag i v 5 (4+0). Andra barnet för mig, har en dotter som snart blir 1 år :)

Svar på tråden BF augusti 2020