• Blåsippa123

BF augusti 2020

Hej!

Jag plussade igår!

Kunde inte hitta en tråd med BF augusti 2020 så då tänkte jag att jag startar en sån tråd!

Hur mår ni och vad känner ni just nu? :)

• Svar på tråden BF augusti 2020
  • trettioplustre

Är det fler som har mycket mensvärk/molvärk? Hade inte såhär sist jag var gravid, men kanske är vanligare med andra barnet?

• Anonym (M2barn)
    FruA2019 skrev 2019-11-29 08:30:32 följande:

Bim-2 idag och jag är såå testberoende x)

Men känslan när testen blir starkare!

Det är så kul :)
  • Anonym (M2barn)

[quote=80067157][quote-nick]trettioplustre skrev 2019-11-29 08:35:15 följande:[/quote-nick]Är det fler som har mycket mensvärk/molvärk? Hade inte såhär sist jag var gravid, men kanske är vanligare med andra barnet?[/quote

Jag har mensvärk/molvärk sen nästan 2 veckor tillbaka.

Inget illamående än :)

De 2 graviditeter jag inte fick det i blev ju både mf och ma så får se hur det går nu.

• FruA2019
    trettioplustre skrev 2019-11-29 08:35:15 följande:

Är det fler som har mycket mensvärk/molvärk? Hade inte såhär sist jag var gravid, men kanske är vanligare med andra barnet?

Har en del molande värk, det är inte konstant utan kommer och går. Hade rätt mycket igårkväll. Idag är det lite lugnare. Det drar och sticker lite i livmodern idag.
  • Anna651

Jag hoppar oxå in här:)

Jag o min sambo har försökt i ca 7månader, det är hans andra barn men mitt första. trodde inte det var sant när jag såg ett sträck 2:) ser fram emot en fb grupp.

2dagar före väntad mens

• Anx123456

Hoppar in här jag också!
    Testade väldigt svagt positivt igår och idag var strecket lite starkare men fortfarande svagt! Men vågar tro att jag är gravid iallafall, eller vad tror ni?

• Lullisen

För er som missat, det har vi en dold facebook grupp (går inte att hitta utan det krävs en inbjudan från någon i gruppen). Ni är välkomna att skicka ert namn till mej så bjuder jag in er :)

• Taci

Hej fina mammor!

Jag är 4+2 (5 veckor) och har haft en brun flykt utan klumpar.. det ser ut som ett gammalt blod. Ingen smärta.

Är det normalt?

• Anx123456
    Taci skrev 2019-11-29 22:38:51 följande:

Hej fina mammor!

Jag är 4+2 (5 veckor) och har haft en brun flykt utan klumpar.. det ser ut som ett gammalt blod. Ingen smärta.

Är det normalt?

Jag fick detta i vecka 8 och barnmorskan sa att det var helt normalt! Dock slutade det i missfall då fostret dött redan i vecka 6. 

Men tror faktiskt bruna flytningar är normalt då det är just gammalt blod som kanske kommer från implantationen (vem vet?). Men vill inte oroa dig! Det står att röda flytningar i en graviditet är normal och barnmorskan sa det samma. Jag som hade otur bara. 
  • FruA2019
    Lullisen skrev 2019-11-29 20:18:46 följande:

För er som missat, det har vi en dold facebook grupp (går inte att hitta utan det krävs en inbjudan från någon i gruppen). Ni är välkomna att skicka ert namn till mej så bjuder jag in er :)

Jag vill gärna vara med såsmåningom! :) väntar in BIM osv först innan bara.
Svar på tråden BF augusti 2020