BF augusti 2020
Hej!
Jag plussade igår!
Kunde inte hitta en tråd med BF augusti 2020 så då tänkte jag att jag startar en sån tråd!
Hur mår ni och vad känner ni just nu? :)
Hej!
Jag plussade igår!
Kunde inte hitta en tråd med BF augusti 2020 så då tänkte jag att jag startar en sån tråd!
Hur mår ni och vad känner ni just nu? :)
Är det fler som har mycket mensvärk/molvärk? Hade inte såhär sist jag var gravid, men kanske är vanligare med andra barnet?
Bim-2 idag och jag är såå testberoende x)
Men känslan när testen blir starkare!
[quote=80067157][quote-nick]trettioplustre skrev 2019-11-29 08:35:15 följande:[/quote-nick]Är det fler som har mycket mensvärk/molvärk? Hade inte såhär sist jag var gravid, men kanske är vanligare med andra barnet?[/quote
Jag har mensvärk/molvärk sen nästan 2 veckor tillbaka.
Inget illamående än :)
De 2 graviditeter jag inte fick det i blev ju både mf och ma så får se hur det går nu.
Är det fler som har mycket mensvärk/molvärk? Hade inte såhär sist jag var gravid, men kanske är vanligare med andra barnet?
Jag hoppar oxå in här:)
Jag o min sambo har försökt i ca 7månader, det är hans andra barn men mitt första. trodde inte det var sant när jag såg ett sträck 2:) ser fram emot en fb grupp.
2dagar före väntad mens

Hoppar in här jag också!
Testade väldigt svagt positivt igår och idag var strecket lite starkare men fortfarande svagt! Men vågar tro att jag är gravid iallafall, eller vad tror ni?
För er som missat, det har vi en dold facebook grupp (går inte att hitta utan det krävs en inbjudan från någon i gruppen). Ni är välkomna att skicka ert namn till mej så bjuder jag in er :)
Hej fina mammor!
Jag är 4+2 (5 veckor) och har haft en brun flykt utan klumpar.. det ser ut som ett gammalt blod. Ingen smärta.
Är det normalt?
Hej fina mammor!
Jag är 4+2 (5 veckor) och har haft en brun flykt utan klumpar.. det ser ut som ett gammalt blod. Ingen smärta.
Är det normalt?
För er som missat, det har vi en dold facebook grupp (går inte att hitta utan det krävs en inbjudan från någon i gruppen). Ni är välkomna att skicka ert namn till mej så bjuder jag in er :)