Sömntabletter
Vet inte vart jag skulle lägga denna tråden hehe
Men jag har sen barnsben haft svårt att somna och att vakna. När jag väl somnar är det pga utmattning och då sover jag så djupt att jag inte kan vakna. Så det är väldigt svårt för mig att ha ett normalt liv. Jag pluggar just nu så det funkar ju men skulle aldrig gå om jag jobbade. När jag jobbar måste jag ha ett nattjobb för att va säker på att jag inte försover mig(vilket har hänt ändå) men mår psykiskt dåligt av att jobba natt- min hjärna blir kaos.
Någon som har samma problem?
Jag har testat:
Atarax
Circadin
Propavan
Theralen
Men alla dom medicinerna gör mig till en zombie dagen efter.
Någon som har tips på annan medicin som funkar? Är framförallt insomningen jag behöver hjälp och som inte gör en så jävla dåsig dagen efter...
Testar mig fram med en läkare just nu så får nya tabletter var 14 dag och kommer hålla på så tills något funkar...
Jag kan vara jättetrött men när jag väl lägger mig i sängen så blir jag superpigg
(Har självklart testat allt från regelbunden träning, inget koffein, lugnande teer, meditation, helt mörkt rum, avslappnande musik och allt ni kan föreställa er. Har även 5 väckarklockor + alarm var 10onde minut i några timmar men hör det inte)