• Anonym (Man)

    Får lätt mycket försats - ser ni det som ett problem

    Har börjat ?sava? väldigt mycket när vi ligger och myser. Ibland är det nästan som jag fått utlösning i kalsongerna och det blir stora våta fläckar.

    Hur ser ni tjejer på detta? Är det vanligt? Är det bra eller dåligt att mannen producerar sådant glid?

  • Svar på tråden Får lätt mycket försats - ser ni det som ett problem
  • Anonym (Jart)

    Jag har alltid jättemycket försats. Så fort jag blir hård så börjar den sava, lite irriterande när man är ute. Min tjej suger dock gärna. Hon säger att det luktar inget och knappt smakar något, kanske lätt salt bara.
    Däremot avskyr hon lukten av sperma, men försatsen sväljer hon utan problem.

    Jag har en teori om att ju större penis man har desto mer försats har man för att smörja upp hålet man skall få in den i. Ni andra män som har rikligt, har ni stora? Min är ca 18cm, tjocklek något mer än hålet i en toarulle.

  • Anonym (Mums)

    Hur kan mycket försats vara dåligt/äckligt? Jo, jag har läst svaren ni skrivit. Jag iaf, tycker att det bara är bra. Perfekt med ett sådant naturligt glid, ffa när man som jag har hamnat i klimakteriet. Ju mer desto bättre :) Har inte problem med att suga heller.

  • Anonym (R)

    Försatsen är vätska från prostatan. Samma som en tjej får när de squirtar.

    Tyder på att du har en frisk prostata!

  • Anonym (lite kväljande)
    Anonym (Jart) skrev 2019-11-25 10:46:13 följande:

    Jag har alltid jättemycket försats. Så fort jag blir hård så börjar den sava, lite irriterande när man är ute. Min tjej suger dock gärna. Hon säger att det luktar inget och knappt smakar något, kanske lätt salt bara.
    Däremot avskyr hon lukten av sperma, men försatsen sväljer hon utan problem.

    Jag har en teori om att ju större penis man har desto mer försats har man för att smörja upp hålet man skall få in den i. Ni andra män som har rikligt, har ni stora? Min är ca 18cm, tjocklek något mer än hålet i en toarulle.


    Stämmer inte med storleken då min nuvarande har lite åt det mindre hållet både i tjocklek och längd. Min förra hade stor (väldigt bred) och ingen försats alls, vilket hade behövts ur den synpukten!
  • Anonym (R)

    Ju yngre man är ich desto mer upphetsad man är på partnern desto mer försats. Har man nytt förhållande brukar man ha mer vätska.

  • Anonym (lite kväljande)
    Anonym (R) skrev 2019-11-25 12:33:05 följande:

    Ju yngre man är ich desto mer upphetsad man är på partnern desto mer försats. Har man nytt förhållande brukar man ha mer vätska.


    Ja han är väldigt ung och det är väldigt nytt och laddat så det stämmer. Han fullkomligen läcker och har stånd hela tiden.
  • Be Ja
    Anonym (Mums) skrev 2019-11-25 11:34:15 följande:

    Hur kan mycket försats vara dåligt/äckligt? Jo, jag har läst svaren ni skrivit. Jag iaf, tycker att det bara är bra. Perfekt med ett sådant naturligt glid, ffa när man som jag har hamnat i klimakteriet. Ju mer desto bättre :) Har inte problem med att suga heller.


    Härligt med nån som tycker om naturligt glid????
  • Xzx
    Anonym (R) skrev 2019-11-25 11:46:12 följande:

    Försatsen är vätska från prostatan. Samma som en tjej får när de squirtar.

    Tyder på att du har en frisk prostata!


    Tjejer har väl ändå ingen prostata? :P
  • Xzx
    Anonym (R) skrev 2019-11-25 12:33:05 följande:

    Ju yngre man är ich desto mer upphetsad man är på partnern desto mer försats. Har man nytt förhållande brukar man ha mer vätska.


    För mig har det varit tvärt om. Kom aldrig någon försats när jag var ung, men nu lite över 30 har det börjat rinna till ibland!
  • Pentra
    Anonym (R) skrev 2019-11-25 12:33:05 följande:
    Ju yngre man är ich desto mer upphetsad man är på partnern desto mer försats. Har man nytt förhållande brukar man ha mer vätska.

    Jag och min sambo (54 år) har varit tillsammans i 23 år och han läcker fortfarande försats ganska rejält. Och min VMF är 57 år och läcker lika mycket försats, han :-P ; och vi har nog umgåtts i ca 3 5 år. Riktigt läckert tycker jag. Ju blötare och ju mer glid desto härligare och bättre. :-P Med vänlig hälsning, Pentra
  • Anonym (R)
    Xzx skrev 2019-12-01 22:56:35 följande:

    Tjejer har väl ändå ingen prostata? :P


    Nä skenes körtlar som producerar liknande vätska som försatsen
  • Anonym (Hmmm)
    Anonym (Man) skrev 2019-11-23 14:49:02 följande:

    Har börjat ?sava? väldigt mycket när vi ligger och myser. Ibland är det nästan som jag fått utlösning i kalsongerna och det blir stora våta fläckar.

    Hur ser ni tjejer på detta? Är det vanligt? Är det bra eller dåligt att mannen producerar sådant glid?


    Jag låg med en kille som var jätteblöt på kalsongerna och jag började undra om han hade kissat på sig, men eftersom det mer var en tvågångs händelse så vågade jag inte fråga.. tyckte det kändes äckligt när han låg nära mig med blöta kalla kalsonger men hade det varit min pojkvän hade jag nog inte hängt upp mig så mycket på det och hade kunnat fråga så de inte var kiss :o
  • Anonym (Hasse)

    Min fru smörjer in sina bröst med min rikliga försats ..Hon blir super kåt av att små runka och smörja suga när för satsen kommer så snabbt .. En bra grej för oss i förspelet ..

Svar på tråden Får lätt mycket försats - ser ni det som ett problem