• Xzx

    Det konstigaste en partner/ligg velat göra inom sex?

    Anonym (KarinK) skrev 2019-11-30 20:10:41 följande:

    Min kille har velat ta mig stående bakifrån samtidigt som jag står vid spisen och lagar mat. Han vill komma bakifrån och dra upp min kjol, att jag fortsätter laga mat och fixar med kryddning och kastrullerna som vanligt medans han knullar mig tills han kommer i mig. Han fixar till mina kläder och säger tack och går och duschar. Jag ska fortsätta laga klart maten till oss.

    Och, han har också velat sitta i soffan och runka och titta på mig när jag lagar mat. Han vill att jag ska ha en tight urringad klänning på mig. När han är nära att komma så går han fram till mig vid spisen, jag ska sätta mig på huk och suga av honom det sista tills han kommer i min mun. När han sprutat färdigt ska jag med ett leende och utan ett ord resa mig upp och laga klart maten. Jag lagar klart maten och serverar oss.

    Kändes jäkligt förnedrande först men i gengäld mot att jag fock igenom några önskningar så lät jag honom få sin vilja igenom. Var rätt porrigt! Och det har verkligen varit min tur senare de kvällarna!


    Jag tyckte iofs att det där lät väldigt hett! Blev lite inspirerad nu, faktiskt :P
Svar på tråden Det konstigaste en partner/ligg velat göra inom sex?